Główna treść strony
Zamówienia publiczne
Odbudowa infrastruktury drogowo - mostowej
Tytuł umowy: OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Data podpisania: 29.05.2009 r.
Dąbrówka: Odbudowa infrastruktury drogowo-mostowej.
Numer ogłoszenia: 172566 - 2009; data zamieszczenia: 29.05.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 65221 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Dąbrówka, ul. T. Kościuszki 14, Dąbrówka, woj. mazowieckie, tel. 029 7578002, 7578077, faks 029 7578220.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa infrastruktury drogowo-mostowej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje odbudowę infrastruktury drogowo-mostowej następujących dróg na terenie Gminy Dąbrówka: drogi gminnej (ul. Piaskowej) we wsi Czarnów, drogi gminnej (ul. Serockiej) we wsi Kuligów, drogi gminnej we wsi Ślężany zgodnie z załączonymi do SIWZ przedmiarami robót. 2. Wykonawca jest zobowiązany do podjęcia wszelkich czynności w celu terminowego i prawidłowego zakończenia zadania wraz z przygotowaniem niezbędnych dokumentów odbiorowych. 3. Ilość i rodzaj - zgodnie z załączonymi przedmiarami robót. 4. Zamawiający nie wyklucza udzielenia zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy zawartej z wykonawcą w zakresie przedłużenia terminu wykonania przedmiotu zamówienia 6. Umowa z Wykonawcą zostanie zrealizowana jeżeli zamawiający otrzyma dofinansowanie zadania z MSWiA ze środków przeznaczonych na usuwanie skutków klęsk żywiołowych...
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 248419.5 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
• Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
• Zbigniew Kaczorowski, ul. M. Konopnickiej 2, 05-282 Strachówka, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
• Cena wybranej oferty: 155739.70
• Oferta z najniższą ceną: 155739.70 oferta z najwyższą ceną: 155739.70
• Waluta: PLN.
Wytworzył: | brak danych, data: brak danych r., godz. brak danych |
---|
Wprowadził: | Tomasz Kostrzewa, data: 29.05.2009 r., godz. 09.04 |
---|
Ostatnia aktualizacja: | Tomasz Kostrzewa, data: 29.05.2009 r., godz. 09.04 |
---|
Rejestr zmian:Czas | Administrator | Opis zmiany |
---|
29.05.2009 r., godz. 09.04 | Tomasz Kostrzewa | Dodanie umowy do BIP. |