Warning: include_once(analyticstracking.php) [function.include-once]: failed to open stream: No such file or directory in /inc2/szkielet.inc.php on line 27

Warning: include_once() [function.include]: Failed opening 'analyticstracking.php' for inclusion (include_path='.:/:/usr/local/php53/lib/pear') in /inc2/szkielet.inc.php on line 27

Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Menu
Główna treœść strony

Zamówienia publiczne

Planowany remont dróg gminnych

Ogłoszenie zamieszczono: 13.04.2010 r.
Data składania ofert: 22.04.2010 r., godz. 12.00
Data otwarcia ofert: 22.04.2010 r., godz. 12.15
Dąbrówka, 13.04.2010r.


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU


dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Numer sprawy: Z/0341/02/10.
Nazwa zadania: Planowany remont dróg gminnych

Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z p. zm) Gmina Dąbrówka zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Nazwa zamawiającego Gmina Dąbrówka
Adres zamawiającego ul. T. Kościuszki 14
Kod Miejscowość 05-252 Dąbrówka
Telefon: 29 - 757 80 02/757 82 20
Faks: Faks
adres strony internetowej www.dabrowka.net.pl
adres poczty elektronicznej urzad@dabrowka.net.pl
Godziny urzędowania: Godziny urzędowania : 8.00 - 15.30

II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.dabrowka.net.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy Dąbrówka, pok. nr 2 ). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za pośrednictwem poczty. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem niniejszego postępowania jest dostawa, rozplantowanie i uwałowanie destruktu średniej grubości ok. 10 cm na drogach gminnych. Planowana wielkość zamówienia – ok. 1200 ton. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia podanej ilości.
Ilość zamawianego destruktu należy traktować szacunkowo, ilość ta może się zwiększyć lub zmniejszyć w zależności od rzeczywistych potrzeb w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia zakończenia umowy.
Dostawa ma być realizowana transportem wykonawcy, bądź transportem wynajętym na koszt i ryzyko wykonawcy, samochodami samowyładowczymi.


Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
44113700-2
45233142-6

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

VI. Termin wykonania zamówienia:
29.10.2010r.

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust.1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust.1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
Oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust.1 (zał. nr 2 do SIWZ), należy przedłożyć wykaz sprzętu dostępnego wykonawcy, przewidzianego do realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust.1 (zał. nr 2 do SIWZ) i opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Złożenie przez Wykonawcę przedmiotowego oświadczenia i dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia wymaganego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia

2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
- w zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 Pzp należy przedłożyć:
3.1 aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2
ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
w przypadku osób fizycznych oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia (zał. nr 3 do SIWZ).
3.2 Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.

4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.

VIII. Informacja na temat wadium:

zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:


Nazwa kryterium cena

Waga 100%


X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 2010-04-22 do godz. 12:00
w siedzibie zamawiającego
Urząd Gminy Dąbrówka
ul. T. Kościuszki 14
05-252 Dąbrówka
Pokój nr 8 - Sekretariat

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia: 2010-04-22, o godz. 12:15
w siedzibie zamawiającego
Urząd Gminy Dąbrówka
ul. T. Kościuszki 14
05-252 Dąbrówka
Pokój nr 9


XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
nie dotyczy

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

nie dotyczy


XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

nie dotyczy



XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 82579-2010. Data zamieszczenia 13.04.2010r.


- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

1. Formularz ofertowy
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp
3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust.1 Pzp
4. Wzór umowy
5. Wykaz osób do kontaktu z zamawiającym
6. Wykaz sprzętu


____________________________________
/../ Tadeusz Bulik - Wójt Gminy Dąbrówka
Wytworzył:Ireneusz Zieliński, data: 13.04.2010 r., godz. 12.00
Wprowadził:Tomasz Kostrzewa, data: 14.04.2010 r., godz. 08.33
Ostatnia aktualizacja:Tomasz Kostrzewa, data: 14.04.2010 r., godz. 08.48
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
14.04.2010 r., godz. 08.48Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
14.04.2010 r., godz. 08.42Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
14.04.2010 r., godz. 08.41Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
14.04.2010 r., godz. 08.33Tomasz KostrzewaDodanie przetargu

Strona oglądana: 984 razy.