Warning: include_once(analyticstracking.php) [function.include-once]: failed to open stream: No such file or directory in /inc2/szkielet.inc.php on line 27

Warning: include_once() [function.include]: Failed opening 'analyticstracking.php' for inclusion (include_path='.:/:/usr/local/php53/lib/pear') in /inc2/szkielet.inc.php on line 27

Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Menu
Główna treœść strony

Zamówienia publiczne

Rozbudowa Publicznego Gimnazjum w Dąbrówce wraz z Halą Sportową

Ogłoszenie zamieszczono: 08.10.2010 r.
Data składania ofert: 28.10.2010 r., godz. 12.00
Data otwarcia ofert: 28.10.2010 r., godz. 12.15
Dąbrówka,08.10.2010r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Nazwa zadania: Rozbudowa Publicznego Gimnazjum w Dąbrówce wraz z Halą Sportową
Numer ogłoszenia BZP: 279967 - 2010; data zamieszczenia: 08.10.2010
Numer sprawy: Z/0341/16/10

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Dąbrówka , ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, woj. mazowieckie, tel. 029 7578002, 7578077, faks 029 7578220.



  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabrowka.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa Publicznego Gimnazjum w Dąbrówce wraz z Halą Sportową.


II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa gimnazjum publicznego (łącznik z salami lekcyjnymi) i budowa hali sportowej wraz z zapleczem. Powierzchnia zabudowy - 1 950,2 m2; powierzchnia użytkowa 1 753,8 m2; kubatura 15 864,9 m3.
Szczegółowy opis zawierają załączone do SIWZ dokumentacja projektowa, przedmiary robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych..


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.


  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.00-2, 45.21.22.25-9, 45.10.00.00-8, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.34.20.00-6, 45.40.00.00-1, 45.31.31.00-5, 45.23.31.40-2, 45.23.31.61-5, 45.44.30.00-4, 45.11.27.10-5.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 150 000,00 zł, słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy


III.2) ZALICZKI


  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW



  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane na obiektach odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 5 000 000 zł brutto każda. Zamawiający uzna roboty budowlane podobne rodzajem robotom budowlanym `stanowiącym przedmiot zamówienia polegające na budowie, przebudowie budynków w zakresie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych o powierzchni użytkowej min. 1 500 m2.
      Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Wykonawca dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia: kierownik budowy - posiadający co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w budownictwie na stanowiskach kierowniczych, w robotach w branży konstrukcyjno-budowlanej, w tym pełnienie funkcji kierownika budowy dla co najmniej jednej inwestycji odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia; kierownik robót elektrycznych - posiadający co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach kierowniczych w robotach branży elektrycznej, w tym pełnienie funkcji kierownika robót dla co najmniej jednej inwestycji odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia; kierownik robót sanitarnych - posiadający co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach kierowniczych, w robotach w branży sanitarnej, w tym pełnienie funkcji kierownika robót sanitarnych dla co najmniej jednej inwestycji odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia.
      Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Wymagana jest informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości 1 000 000,00 zł.
      Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że posiada opłaconą polisę*, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
      * Do polisy należy załączyć dokument potwierdzający jej opłacenie, np. przelew.
      Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.



III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY



  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:



    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia


  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.


  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:


    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.



  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych


    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:


    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:



    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert


  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie


SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian


A. Zmiany mogą dotyczyć: 1. zmiany jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót budowlanych, 2. aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny, 3. zmiany wymiarów, położenia lub wysokości części robót budowlanych, 4. zmiany w kolejności i terminach wykonywania robót budowlanych, 5. zmiany ilości robót budowlanych w stosunku do przedmiaru, pod warunkiem, że wynikają one z dokumentacji projektowej i zasad wiedzy technicznej, 7. rezygnacji z wykonania części robót budowlanych, nieprzekraczających jednak 20% wynagrodzenia wykonawcy. B. Zmiany, o których powyżej mowa mogą zostać dokonane, jeżeli ich uzasadnieniem są niżej wymienione okoliczności: 1. obniżenie kosztu wykonania robót lub kosztu eksploatacji (użytkowania) obiektu, 2. poprawa wartości lub podniesienia sprawności ukończonych robót budowlanych, 3. zmiana obowiązujących przepisów, 4. podniesienie wydajności urządzeń, 5. podniesienie bezpieczeństwa wykonywania robót, 6. usprawnienia w trakcie użytkowania obiektu, 7. opóźnienia, utrudnienia, zawieszenia robót lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać zamawiającemu, 8. zaistnienie nieprzewidzianych w umowie warunków geologicznych, hydrogeologicznych, wykopalisk, wyjątkowo niekorzystnych warunków klimatycznych, a także innych przeszkód lub skażeń uniemożliwiających kontynuowanie umowy na przewidzianych w niej warunkach, 9. siła wyższa. C. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużania terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez wykonawcę; w takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi wykonawca. D. Dokonanie zmian o których mowa w pkt A. wymaga podpisania aneksu do umowy


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowka.net.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dąbrówka, ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, pok. nr 10.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Dąbrówka, ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, pok. nr 8 - Sekretariat..


IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane przez RPO WM 2007-2013 Priorytet VII, Działanie 7.2 Infrastruktura służąca edukacji.


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie




- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Załączniki składające się na integralną cześć specyfikacji:

1. Formularz ofertowy
2. Formularz cenowy
3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
4. Wykaz osób do kontaktów z zamawiającym
5. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
6. Wykaz wykonanych robót budowlanych
7. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia
8. Oświadczenie o uprawnieniach
9. Projekt umowy
10. Przedmiary robót
11. Dokumentacja projektowa
12. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót

Uwaga - wyjaśnienie do SIWZ

1. Przedmiary - wersja edytowalna ATH
2. Zmiana SIWZ
3. Zmiana ogłoszenia
4. Konstrukcja z drewna klejonego na łączniku
5. Odpowiedzi na zapytania ofertowe 1
6. Konstrukcja z drewna klejonego na hali
7. Odpowiedzi na zapytania ofertowe 2
8. Projekt zasilania
9. Odpowiedzi na zapytania ofertowe 3
10. zmieniony załacznik nr 9 - projekt umowy
11. Odpowiedzi na zapytania ofertowe 4


Informacja z sesji otwarcia ofert


____________________________________
Tadeusz Bulik Wójt Gminy Dąbrówka
Wytworzył:Ireneusz Zieliński, data: 08.10.2010 r., godz. 10.00
Wprowadził:Tomasz Kostrzewa, data: 08.10.2010 r., godz. 15.58
Ostatnia aktualizacja:Tomasz Kostrzewa, data: 29.10.2010 r., godz. 08.29
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
29.10.2010 r., godz. 08.29Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
27.10.2010 r., godz. 14.25Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
26.10.2010 r., godz. 15.44Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
26.10.2010 r., godz. 13.50Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
26.10.2010 r., godz. 11.23Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
25.10.2010 r., godz. 12.41Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
22.10.2010 r., godz. 19.00Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
21.10.2010 r., godz. 11.26Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
21.10.2010 r., godz. 11.17Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
21.10.2010 r., godz. 11.13Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
21.10.2010 r., godz. 07.56Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
20.10.2010 r., godz. 16.39Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
20.10.2010 r., godz. 16.35Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
20.10.2010 r., godz. 10.50Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
20.10.2010 r., godz. 10.48Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
19.10.2010 r., godz. 13.11Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
19.10.2010 r., godz. 13.09Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
19.10.2010 r., godz. 12.36Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
08.10.2010 r., godz. 16.18Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
08.10.2010 r., godz. 16.04Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
08.10.2010 r., godz. 16.01Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
08.10.2010 r., godz. 15.59Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
08.10.2010 r., godz. 15.58Tomasz KostrzewaDodanie przetargu

Strona oglądana: 2750 razy.