Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Dąbrówka , ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, woj. mazowieckie, tel. 029 7578002, 7578077, faks 029 7578220.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa Publicznego Gimnazjum w Dąbrówce wraz z Halą Sportową.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa gimnazjum publicznego (łącznik z salami lekcyjnymi) i budowa hali sportowej wraz z zapleczem. Powierzchnia zabudowy - 1 950,2 m2; powierzchnia użytkowa 1 753,8 m2; kubatura 15 864,9 m3.
Szczegółowy opis zawierają załączone do SIWZ dokumentacja projektowa, przedmiary robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.00-2, 45.21.22.25-9, 45.10.00.00-8, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.34.20.00-6, 45.40.00.00-1, 45.31.31.00-5, 45.23.31.40-2, 45.23.31.61-5, 45.44.30.00-4, 45.11.27.10-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 150 000,00 zł, słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane na obiektach odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 5 000 000 zł brutto każda. Zamawiający uzna roboty budowlane podobne rodzajem robotom budowlanym `stanowiącym przedmiot zamówienia polegające na budowie, przebudowie budynków w zakresie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych o powierzchni użytkowej min. 1 500 m2.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia: kierownik budowy - posiadający co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w budownictwie na stanowiskach kierowniczych, w robotach w branży konstrukcyjno-budowlanej, w tym pełnienie funkcji kierownika budowy dla co najmniej jednej inwestycji odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia; kierownik robót elektrycznych - posiadający co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach kierowniczych w robotach branży elektrycznej, w tym pełnienie funkcji kierownika robót dla co najmniej jednej inwestycji odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia; kierownik robót sanitarnych - posiadający co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach kierowniczych, w robotach w branży sanitarnej, w tym pełnienie funkcji kierownika robót sanitarnych dla co najmniej jednej inwestycji odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagana jest informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości 1 000 000,00 zł.
Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że posiada opłaconą polisę*, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
* Do polisy należy załączyć dokument potwierdzający jej opłacenie, np. przelew.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
A. Zmiany mogą dotyczyć: 1. zmiany jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót budowlanych, 2. aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny, 3. zmiany wymiarów, położenia lub wysokości części robót budowlanych, 4. zmiany w kolejności i terminach wykonywania robót budowlanych, 5. zmiany ilości robót budowlanych w stosunku do przedmiaru, pod warunkiem, że wynikają one z dokumentacji projektowej i zasad wiedzy technicznej, 7. rezygnacji z wykonania części robót budowlanych, nieprzekraczających jednak 20% wynagrodzenia wykonawcy. B. Zmiany, o których powyżej mowa mogą zostać dokonane, jeżeli ich uzasadnieniem są niżej wymienione okoliczności: 1. obniżenie kosztu wykonania robót lub kosztu eksploatacji (użytkowania) obiektu, 2. poprawa wartości lub podniesienia sprawności ukończonych robót budowlanych, 3. zmiana obowiązujących przepisów, 4. podniesienie wydajności urządzeń, 5. podniesienie bezpieczeństwa wykonywania robót, 6. usprawnienia w trakcie użytkowania obiektu, 7. opóźnienia, utrudnienia, zawieszenia robót lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać zamawiającemu, 8. zaistnienie nieprzewidzianych w umowie warunków geologicznych, hydrogeologicznych, wykopalisk, wyjątkowo niekorzystnych warunków klimatycznych, a także innych przeszkód lub skażeń uniemożliwiających kontynuowanie umowy na przewidzianych w niej warunkach, 9. siła wyższa. C. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużania terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez wykonawcę; w takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi wykonawca. D. Dokonanie zmian o których mowa w pkt A. wymaga podpisania aneksu do umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowka.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dąbrówka, ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, pok. nr 10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Dąbrówka, ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, pok. nr 8 - Sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane przez RPO WM 2007-2013 Priorytet VII, Działanie 7.2 Infrastruktura służąca edukacji.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wytworzył: | Ireneusz Zieliński, data: 08.10.2010 r., godz. 10.00 |
---|---|
Wprowadził: | Tomasz Kostrzewa, data: 08.10.2010 r., godz. 15.58 |
Ostatnia aktualizacja: | Tomasz Kostrzewa, data: 29.10.2010 r., godz. 08.29 |
Czas | Administrator | Opis zmiany |
---|---|---|
29.10.2010 r., godz. 08.29 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
27.10.2010 r., godz. 14.25 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
26.10.2010 r., godz. 15.44 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
26.10.2010 r., godz. 13.50 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
26.10.2010 r., godz. 11.23 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
25.10.2010 r., godz. 12.41 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
22.10.2010 r., godz. 19.00 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
21.10.2010 r., godz. 11.26 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
21.10.2010 r., godz. 11.17 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
21.10.2010 r., godz. 11.13 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
21.10.2010 r., godz. 07.56 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
20.10.2010 r., godz. 16.39 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
20.10.2010 r., godz. 16.35 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
20.10.2010 r., godz. 10.50 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
20.10.2010 r., godz. 10.48 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
19.10.2010 r., godz. 13.11 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
19.10.2010 r., godz. 13.09 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
19.10.2010 r., godz. 12.36 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
08.10.2010 r., godz. 16.18 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
08.10.2010 r., godz. 16.04 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
08.10.2010 r., godz. 16.01 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
08.10.2010 r., godz. 15.59 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
08.10.2010 r., godz. 15.58 | Tomasz Kostrzewa | Dodanie przetargu |