Warning: include_once(analyticstracking.php) [function.include-once]: failed to open stream: No such file or directory in /inc2/szkielet.inc.php on line 27

Warning: include_once() [function.include]: Failed opening 'analyticstracking.php' for inclusion (include_path='.:/:/usr/local/php53/lib/pear') in /inc2/szkielet.inc.php on line 27

Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Menu
Główna treœść strony

Zamówienia publiczne

1. Remont drogi gminnej w miejscowości Dręszew ul. Wiejska o dł. 500 mb., 2500 m2, km 0+500.
2. Remont drogi gminnej w miejscowości Kuligów ul. Serocka nr ewid. 742 o dł. 300 mb., 1200 m2, km 0+300

Ogłoszenie zamieszczono: 21.11.2011 r.
Data składania ofert: 06.12.2011 r., godz. 12.00
Data otwarcia ofert: 06.12.2011 r., godz. 12.15
Dąbrówka, 21.11.2011r.


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Numer sprawy: 2710.14.2011.
Nazwa zadania:
1. Remont drogi gminnej w miejscowości Dręszew ul. Wiejska o dł. 500 mb., 2500 m2, km 0+500.
2. Remont drogi gminnej w miejscowości Kuligów ul. Serocka nr ewid. 742 o dł. 300 mb., 1200 m2, km 0+300
Numer ogłoszenia w BZP: 388990 - 2011; data zamieszczenia: 21.11.2011

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Dąbrówka , ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, woj. mazowieckie, tel. 029 7578002, 7578077, faks 029 7578220.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabrowka.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Remont drogi gminnej w miejscowości Dręszew ul. Wiejska o dł. 500 mb., 2500 m2, km 0+500.
2. Remont drogi gminnej w miejscowości Kuligów ul. Serocka nr ewid. 742 o dł. 300 mb., 1200 m2, km 0+300.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Zadanie nr 1.

Zakres robot przewiduje:
1. roboty przygotowawcze,
2. wykonanie dolnej warstwy podbudowy z gruzu betonowego
stabilizowanego mechanicznie szerokości 4,7 m, grubość warstwy po
zagęszczeniu średnio 20 cm (podniesienie niwelety drogi),
3. wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5
stabilizowanego mechanicznie szerokości 4,6 m, grubość warstwy po
zagęszczeniu średnio 10 cm,
4. wykonanie warstwy ścieralnej drogi z destruktu asfaltowego szerokości
4,5 m, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm
5. obustronne uzupełnianie poboczy pospółką żwirową o średniej grubości
warstwy około 10 cm i szerokości 0,5 każde z mechanicznym
wyrównaniem równiarką i zagęszczeniem walcem ogumionym wraz
z mechanicznym ścinaniem poboczy.

Zadanie nr 2.

Zakres robot przewiduje:
1. roboty przygotowawcze,
2. wykonanie przepustu jednootworowego z rur PE-HD SN8 o średnicy 50
cm i długości 6 m układanego na ławie żwirowej wraz z wykonaniem
ścianek czołowych z betonu C 20/25 (2 sztuk) z wykonaniem
deskowania, zbrojenia i izolacji ścian lepikiem, dodatkowo montaż klapy
zwrotnej na wylocie przepustu,
3. wykonanie dolnej warstwy podbudowy z gruzu betonowego
stabilizowanego mechanicznie szerokości 4,2 m, grubość warstwy po
zagęszczeniu średnio 20 cm (podniesienie niwelety drogi),
4. wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5
stabilizowanego mechanicznie szerokości 4,1 m, grubość warstwy po
zagęszczeniu średnio 10 cm,
5. wykonanie warstwy ścieralnej drogi z destruktu asfaltowego szerokości
4,0 m, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm
5. obustronne uzupełnianie poboczy pospółką żwirową o średniej grubości
warstwy około 10 cm i szerokości 0,5 każde z mechanicznym
wyrównaniem równiarką i zagęszczeniem walcem ogumionym wraz
z mechanicznym ścinaniem poboczy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.10.00.00-8, 44.16.00.00-9, 45.11.27.10-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę -Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Polisa na kwotę nie niższą niż 50 000,00 PLN Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowka.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dąbrówka, ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, pokój nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Dąbrówka, ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, pokój nr 8 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie



XIX. Załączniki

SIWZ

Załączniki składające się na integralną cześć specyfikacji:

1. Formularz ofertowy
2. Oświadczenie o spełnianiu warunków
3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
4. Projekt umowy
5. Przedmiar robót
6. Szkic


____________________________________
/ - - / Tadeusz Bulik Wójt Gminy Dąbrówka
Wytworzył:brak danych, data: brak danych r., godz. brak danych
Wprowadził:Tomasz Kostrzewa, data: 21.11.2011 r., godz. 15.26
Ostatnia aktualizacja:Tomasz Kostrzewa, data: 22.11.2011 r., godz. 12.10
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
22.11.2011 r., godz. 12.10Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
21.11.2011 r., godz. 15.33Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
21.11.2011 r., godz. 15.32Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
21.11.2011 r., godz. 15.26Tomasz KostrzewaDodanie przetargu

Strona oglądana: 1031 razy.