Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Dąbrówka , ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, woj. mazowieckie, tel. 029 7578002, 7578077, faks 029 7578220.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nowego samochodu typu mikrobus przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: fabrycznie nowy samochód 9-cio osobowy typu mikrobus przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych ze stanowiskiem dla wózka inwalidzkiego i najazdem do załadunku wózka inwalidzkiego
Wymagane parametry i wyposażenie
1. Fabrycznie nowy (rok produkcji: 2011 lub 2012 r.) samochód 9-cio osobowy przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych
2. Dokumenty umożliwiające rejestrację samochodu na 9 osób (8 + 1), uwzględniając zabudowę specjalistyczną do przewozu osób niepełnosprawnych wraz z możliwością przewozu 8 osób (łącznie z kierowcą) na fotelach i 1 osoby na wózku inwalidzkim
3. Moc silnika: minimum 100 KM
4. Liczba miejsc: 9 (8 + 1)
5. Drzwi boczne przesuwne z prawej strony, przeszklone z zabezpieczeniem przed otwarciem przez dzieci
6. Uchwyt ułatwiający wsiadanie
7. Kolor: preferowany grafit, granat, srebrny
8. Klapa tylna lub drzwi dwuskrzydłowe z tyłu
9. Trzecie światło -stop-
10. Światło przeciwmgielne z tyłu
11. Szyby w kabinie kierowcy sterowane elektrycznie
12. Centralny zamek sterowany pilotem
13. Poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera, poduszka dla pasażera z możliwością dezaktywacji
14. ABS - system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania lub równoważny
15. Bezwładnościowe, trójpunktowe pasy bezpieczeństwa
16. Immobiliser lub alarm antywłamaniowy, honorowane przez firmy ubezpieczeniowe
17. Wspomaganie układu kierowniczego
18. Czujniki kontroli niezamkniętych drzwi
19. Oświetlenie kabiny pasażerskiej
20. Pełne wyłożenie tapicerki sufitu i boków wewnątrz samochodu, słupki i parapety osłonięte elementami tapicerowanymi lub tworzywem
21. Izolacja dźwiękowa i termiczna
22. Regulacja wysokości zagłówków w oparciach siedzeń - minimum w pierwszym rzędzie siedzeń
23. W przestrzeni pasażerskiej co najmniej jedna szyba uchylana
24. Komplet pasów do mocowania wózka inwalidzkiego
25. Pasy zabezpieczające osobę niepełnosprawną na wózku w tym biodrowy pas bezpieczeństwa dla osoby na wózku inwalidzkim
26. Uchwyty do mocowania ładunku w przestrzeni pasażerskiej
27. Podłoga wyłożona wykładziną gumową lub inną (antypoślizgową łatwo zmywalną)
28. Kolor tapicerki: poza jaskrawymi kolorami
29. Kolor wnętrza - poza jaskrawymi kolorami
30. Zużycie paliwa max 10l/100km
31. Klimatyzacja oraz ogrzewanie z nawiewem w kabinie kierowcy i przestrzeni pasażerskiej
32. Radio z odtwarzaczem płyt CD
33. Atestowane mocowania dla wózka inwalidzkiego z homologacją do przewozu osób niepełnosprawnych
34. Najazdy aluminiowe z bieżnią antypoślizgową
35. Antypoślizgowe progi
36. Siedzenie tylne (ostatni rząd) demontowalne
37. Dodatkowe kierunkowskazy w tylnych narożnikach dachu pojazdu
38. Czujniki cofania
39. Poziom emisji spalin zgodny z normą co najmniej EURO 4
40. Oznakowanie zgodne z przepisami Prawo o ruchu drogowym (tzn. oklejenie samochodu emblematami informującymi o przewozie osób niepełnosprawnych)
41. Gwarancja mechaniczna: minimum 24 m-ce
42. Gwarancja na lakier: minimum 24 m-ce
43. Gwarancja na perforację blachy: minimum 96 m-cy
44. Pakiet obowiązkowy, obejmujący: gaśnicę, trójkąt ostrzegawczy, apteczkę pierwszej pomocy
45. Możliwość serwisowania w autoryzowanej stacji obsługi na terenie województwa mazowieckiego nie dalej niż 50 km od siedziby zamawiającego
46. Samochód musi posiadać homologację na pojazd skompletowany 9 osobowy przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych
Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach technicznych, wyposażeniu oraz warunkach gwarancji i serwisu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.52.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowka.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dąbrówka, T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, Pokój nr 17.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Dąbrówka, T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, Pokój nr 8 - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki składające się na integralną cześć specyfikacji:
1. Formularz ofertowy
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp
3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust.1 Pzp
4. Projekt umowy
____________________________________
/ - - / Tadeusz Bulik Wójt Gminy Dąbrówka
Wytworzył: | brak danych, data: brak danych r., godz. brak danych |
---|---|
Wprowadził: | Tomasz Kostrzewa, data: 05.03.2012 r., godz. 14.39 |
Ostatnia aktualizacja: | Tomasz Kostrzewa, data: 14.03.2012 r., godz. 14.56 |
Czas | Administrator | Opis zmiany |
---|---|---|
14.03.2012 r., godz. 14.56 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
07.03.2012 r., godz. 15.04 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
07.03.2012 r., godz. 14.49 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
05.03.2012 r., godz. 14.40 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
05.03.2012 r., godz. 14.39 | Tomasz Kostrzewa | Dodanie przetargu |