Warning: include_once(analyticstracking.php) [function.include-once]: failed to open stream: No such file or directory in /inc2/szkielet.inc.php on line 27

Warning: include_once() [function.include]: Failed opening 'analyticstracking.php' for inclusion (include_path='.:/:/usr/local/php53/lib/pear') in /inc2/szkielet.inc.php on line 27

Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Menu
Główna treœść strony

Zamówienia publiczne

Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oczyszczalni ścieków w miejscowości Czarnów, gm. Dąbrówka i I etapu sieci kanalizacyjnej

Ogłoszenie zamieszczono: 07.05.2012 r.
Data składania ofert: 16.05.2012 r., godz. 15.30
Data otwarcia ofert: 16.05.2012 r., godz. 15.30
Dąbrówka, 07.05.2012r.


2710.10.2012.


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi


dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 2710.10.2012. . Nazwa zadania: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oczyszczalni ścieków w miejscowości Czarnów, gm. Dąbrówka i I etapu sieci kanalizacyjnej

Działając na podstawie art. 48 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759) Gmina Dąbrówka zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Numer ogłoszenia w BZP: 143336 - 2012; data zamieszczenia: 07.05.2012
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Dąbrówka , ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, woj. mazowieckie, tel. 029 7578002, 7578077, faks 029 7578220.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabrowka.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oczyszczalni ścieków w miejscowości Czarnów, gm. Dąbrówka i I etapu sieci kanalizacyjnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej mechaniczno - biologicznej oczyszczalni ścieków komunalnych o przepustowości 400 m3 na dobę, z możliwością rozbudowy oraz I etapu sieci kanalizacji sanitarnej wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę oraz pozwolenia wodnoprawnego.

Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej wszelkich wymaganych branży wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego dla budowy: oczyszczalni ścieków na działkach nr ew. 479, 483, 487, 491 położonych we wsi Czarnów i sieci kanalizacji sanitarnej z wszelkimi urządzeniami niezbędnymi do jej funkcjonowania oraz przyłączy kanalizacyjnych do budynków. Odbiornikiem ścieków będzie rzeka Bug. Dokumentacja projektowa oczyszczalni ścieków powinna zawierać zagospodarowanie terenu, z uwzględnieniem możliwości rozbudowy (tj. zasilenie w wodę użytkową i technologiczną, zasilanie w energię elektryczną, drogę dojazdową, drogi wewnętrzne, place manewrowe, oświetlenie terenu, ogrodzenie, nasadzenia zieleni izolacyjnej itp.) oraz opracowanie projektu przyłączy około 250 sztuk. Projekty ewentualnych przepompowni muszą zawierać projekty dotyczące zasilania elektrycznego (po uzyskaniu warunków przyłączenia do sieci dystrybucyjnej), oświetlenia, dróg dojazdowych. Opracowanie operatu wodnoprawnego celem uzyskania decyzji o pozwoleniu wodnoprawnym. Projekt należy wykonać wraz z mapami sytuacyjno - wysokościowymi do celów projektowych i wszystkimi częściami składowymi niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę, wykonania inwestycji i jej prawidłowego funkcjonowania. Teren przewidziany do wykonania projektu budowlanego sieci kanalizacji sanitarnej oraz oczyszczalni położony jest na obszarze Natura 2000, na którym występują lokalne powodzie roztopowe i zatorowe spowodowane zalewaniem wodami rzeki Bug.
2. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje wykonanie:
1) projektów budowlanych w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych, wymaganych do uzyskania pozwolenia budowlanego.
2) projektów wykonawczych w zakresie, o którym mowa w § 5 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.).
3) przedmiarów robót w zakresie, o którym mowa w § 6 w/w rozporządzenia.
4) informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - dotyczy projektów, które tego wymagają ze względu na swoją specyfikę (art. 20 ust.1 pkt. 1 b - ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane - Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.).
5) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zawierających zbiór wymagań niezbędnych do określenia standardu i jakości wykonywania robót zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale 3 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz.2072 z późn. zm.).
6) Opracowanie kosztorysów inwestorskich zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz.1389 z późn. zm.).
7) Uzyskanie w imieniu zamawiającego pozwoleń na budowę oraz pozwolenia wodnoprawnego.
3.Dla wykonania powyższych opracowań wykonawca:
a) opracuje mapy sytuacyjno-wysokościowe do celów projektowych konieczne dla wykonania przedmiotu zamówienia,
b) wykona niezbędne badania geotechniczne gruntu i opracuje niezbędną dokumentację geotechniczną
c) uzyska opinię ZUD w Wołominie (łącznie z kosztami wypisów z rejestru gruntów),
d) przygotuje dane do wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia (dot. budowy sieci kanalizacyjnej),
e) przygotuje dane do wniosku o wydanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego (dotyczy kanalizacji sanitarnej),
f) opracuje kartę informacyjną przedsięwzięcia oraz Raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko - o ile w toku postępowania taka konieczność nastąpi,
g) wykona operat wodnoprawny na pobór wody oraz zrzut oczyszczonych ścieków,
h) uzyska wszelkie niezbędne uzgodnienia umożliwiające uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę oraz pozwolenia wodnoprawnego,
i) uzyska w imieniu Zamawiającego zgody właścicieli na wejście na grunt i umieszczenie urządzeń (służebności) Zgoda ma mieć charakter pisemnego oświadczenia właściciela wraz z załącznikiem graficznym,
j) wykona zaopiniowany i uzgodniony projekt organizacji ruchu drogowego na czas robót,
k) uzyska uzgodnienia z właścicielami posesji lokalizacji przyłączy w formie pisemnej i graficznej,
l) sporządzi inwentaryzację zieleni uwzględniającej wycinkę drzew kolidujących z budową,
ł) zapewni nadzór autorski nad realizacją projektów zgodnie z art. 20 ust 1 pkt 4 ustawy Prawo budowlane.
4. Uwarunkowania szczegółowe i dodatkowe informacje:
a) dokumentacja projektowa winna być opracowana w pełnej problematyce wynikającej z charakterystyki obiektu, zgodnie z przepisami: ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75, poz. 690 z późn. zm.), rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), obowiązującymi normami, zasadami wiedzy technicznej, przepisami BHP, p.poż., itp. oraz wymogami użytkownika. Dokumentacja projektowa w szczególności powinna uwzględniać budowę: sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej i tłocznej, przepompowni, zewnętrzny monitoring terenu oczyszczalni, monitoring prawidłowości pracy oczyszczalni i przepompowni, zjazdów z dróg publicznych do przepompowni, warunki przyłączeniowe zasilania elektrycznego przepompowni, odtworzenia nawierzchni dróg i chodników po wykonanych robotach, oczyszczalni ścieków, projekty dróg technologicznych wewnętrznych na terenie oczyszczalni i dojazdowych do oczyszczalni, ogrodzenie oczyszczalni i przepompowni, zasilanie elektryczne oczyszczalni oraz lokalizację przykanalików, doprowadzenie wody,
b) dokumentacja projektowo-kosztorysowa powinna być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu któremu ma służyć, a przede wszystkim posiadać uzgodnienia projektowe między poszczególnymi branżami,
c) zastosowane w projekcie materiały winny odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie (art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane),
d) dokumentacja projektowa w swej treści nie może określać technologii robót, materiałów, maszyn i urządzeń w sposób utrudniający uczciwą konkurencję,
e) dokumentacja projektowa powinna określać parametry techniczne i funkcjonalne przyjętych rozwiązań materiałowych, technologii, urządzeń i wyposażenia (Zamawiający dopuszcza wskazanie w dokumentacji na znak towarowy, patent lub pochodzenie z uzasadnionych względów technologicznych, ekonomicznych, organizacyjnych lub jeżeli obowiązek taki wynika z odrębnych przepisów).
5. Przedmiot zamówienia należy przekazać zamawiającemu w następujących ilościach:
a) dokumentacja projektowa (budowlana i wykonawcza) - po 5 egz. dla każdej branży w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie PDF,
b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - po 5 egz. dla każdej branży w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie PDF,
c) kosztorysy inwestorskie po 2 egz. dla każdej branży w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie PDF,
d) przedmiary robót - po 3 egz. oddzielnie dla każdej branży w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie PDF,
e) zaopiniowany i uzgodniony projekt organizacji ruchu drogowego na czas robót - 5 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie PDF,
f) operat wodnoprawny - 2 egz. oraz 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie PDF.
6. Każdy komplet dokumentacji powinien być umieszczony w oddzielnym segregatorze z opisaną z zewnątrz zawartością segregatora.
7. Wykonawca wraz ze złożoną dokumentacją musi złożyć oświadczenie, że dokumentacja jest wykonana zgodnie z umową i przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie.
8.Wybrany w drodze niniejszego postępowania Wykonawca zapewni także pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją projektów zgodnie z art. 20 ust 1 pkt 4 ustawy Prawo Budowlane..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.22.00.00-6, 71.32.22.00-3, 71.24.80.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 6000,00 zł, słownie: sześć tysięcy złotych

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • wymagane jest wykazanie przez wykonawcę wykonania co najmniej 5 usług o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
      Wykonawca wykaże wykonanie co najmniej 5 usług w zakresie wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej oczyszczalni ścieków o przepustowości nie mniejszej niż 300 m3 na dobę i co najmniej 5 usług w zakresie wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej kanalizacji sanitarnej o długości nie mniejszej niż 5 km . Za każdą następną powyżej 5, wykonaną usługę dotyczącą wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej oczyszczalni ścieków wykonawca otrzyma jeden punkt, ale nie więcej niż dwa. Za każdą wykonaną usługę polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej oczyszczalni ścieków na terenie obszaru Natura 2000 wykonawca otrzyma jeden punkt ale nie więcej niż dwa. Za każdą wykonaną usługę polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej kanalizacji sanitarnej na terenie obszaru Natura 2000 wykonawca otrzyma jeden punkt ale nie więcej niż dwa.
      Wykonawca załączy do wniosku wykaz usług z podaniem ich odbiorcy, daty wykonania, przedmiotu wykonania, informacją o uzyskanym pozwoleniu na budowę, informacją czy usługa dotyczyła obszaru Natura 2000 oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie, uzyskano pozwolenie na budowę i ewentualnie, że dotyczą terenu położonego na obszarze Natura 2000.
      Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz kwalifikacja wykonawców do dalszego etapu postępowania dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawców w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 7.

Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

Wykonawca wykaże wykonanie co najmniej 5 usług w zakresie wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej oczyszczalni ścieków o przepustowości nie mniejszej niż 300 m3 na dobę i co najmniej 5 usług w zakresie wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej kanalizacji sanitarnej o długości nie mniejszej niż 5 km . Za każdą następną powyżej 5, wykonaną usługę dotyczącą wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej oczyszczalni ścieków wykonawca otrzyma jeden punkt, ale nie więcej niż dwa. Za każdą wykonaną usługę polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej oczyszczalni ścieków na terenie obszaru Natura 2000 wykonawca otrzyma jeden punkt ale nie więcej niż dwa. Za każdą wykonaną usługę polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej kanalizacji sanitarnej na terenie obszaru Natura 2000 wykonawca otrzyma jeden punkt ale nie więcej niż dwa.Wykonawca załączy do wniosku wykaz usług z podaniem ich odbiorcy, daty wykonania, przedmiotu wykonania, informacją o uzyskanym pozwoleniu na budowę, informacją czy usługa dotyczyła obszaru Natura 2000 oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie, uzyskano pozwolenie na budowę i ewentualnie, że dotyczą terenu położonego na obszarze Natura 2000.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz kwalifikacja wykonawców do dalszego etapu postępowania dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawców w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w zakresie dotyczącym terminu wykonania zamówienia. Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu wykonania zamówienia spowodowanego przyczynami niezależnymi od wykonawcy, a dotyczącymi w szczególności przedłużającymi się procedurami uzyskania niezbędnych decyzji administracyjnych i wymaganych uzgodnień dokumentacji projektowej.Umowa na nadzór autorski zostanie podpisana po przeprowadzeniu procedury w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 b Pzp.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy o pełnienie nadzoru autorskiego w zakresie wynagrodzenia, na zasadzie waloryzacji wskaźnikami uwzględniającymi inflację.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dąbrówka, ,Tadeusza Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, pokój nr 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2012 godzina 15:30, miejsce: Urząd Gminy Dąbrówka, ,Tadeusza Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, pokój nr 8 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie



Informacja z sesji otwarcia ofert

UWAGA zmiana załączników nr 1 oraz nr 2.


Załączniki:

1. Oświadczenie o spełnianiu warunków
2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
3. Wykaz usług


____________________________________
/ - - / Tadeusz Bulik Wójt Gminy Dąbrówka
Wytworzył:brak danych, data: brak danych r., godz. brak danych
Wprowadził:Tomasz Kostrzewa, data: 07.05.2012 r., godz. 15.12
Ostatnia aktualizacja:Tomasz Kostrzewa, data: 05.07.2012 r., godz. 15.04
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
05.07.2012 r., godz. 15.04Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
10.05.2012 r., godz. 09.43Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
10.05.2012 r., godz. 09.43Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
07.05.2012 r., godz. 15.26Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
07.05.2012 r., godz. 15.22Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
07.05.2012 r., godz. 15.16Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
07.05.2012 r., godz. 15.12Tomasz KostrzewaDodanie przetargu

Strona oglądana: 1413 razy.