Warning: include_once(analyticstracking.php) [function.include-once]: failed to open stream: No such file or directory in /inc2/szkielet.inc.php on line 27

Warning: include_once() [function.include]: Failed opening 'analyticstracking.php' for inclusion (include_path='.:/:/usr/local/php53/lib/pear') in /inc2/szkielet.inc.php on line 27

Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Menu
Główna treœść strony

Zamówienia publiczne

Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oczyszczalni ścieków w miejscowości Czarnów, gm. Dąbrówka i I etapu sieci kanalizacyjnej

Tytuł umowy: OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Data podpisania: 02.08.2012 r.
Dąbrówka, 02.08.2012 r.


OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Numer sprawy: 2710.10.2012

Nazwa zadania: „Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oczyszczalni ścieków w miejscowości Czarnów, gm. Dąbrówka i I etapu sieci kanalizacyjnej
Numer ogłoszenia w BZP: 283448-2012; data zamieszczenia: 02.08.2012

Zamieszczenia ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP : 143336-2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Dąbrówka, ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, woj. mazowieckie, tel. 029 7578002, 7578077, faks 029 7578220.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oczyszczalni ścieków w miejscowości Czarnów, gm. Dąbrówka i I etapu sieci kanalizacyjnej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej mechaniczno - biologicznej oczyszczalni ścieków komunalnych o przepustowości 400 m3 na dobę, z możliwością rozbudowy oraz I etapu sieci kanalizacji sanitarnej wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę oraz pozwolenia wodnoprawnego. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej wszelkich wymaganych branży wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego dla budowy: oczyszczalni ścieków na działkach nr ew. 479, 483, 487, 491 położonych we wsi Czarnów i sieci kanalizacji sanitarnej ok. 9 km, z wszelkimi urządzeniami niezbędnymi do jej funkcjonowania oraz przyłączy kanalizacyjnych do budynków. Odbiornikiem ścieków będzie rzeka Bug. Dokumentacja projektowa oczyszczalni ścieków powinna zawierać zagospodarowanie terenu, z uwzględnieniem możliwości rozbudowy (tj. zasilenie w wodę użytkową i technologiczną, zasilanie w energię elektryczną, drogę dojazdową, drogi wewnętrzne, place manewrowe, oświetlenie terenu, ogrodzenie, nasadzenia zieleni izolacyjnej itp.) oraz opracowanie projektu przyłączy około 250 sztuk. Projekty ewentualnych przepompowni muszą zawierać projekty dotyczące zasilania elektrycznego (po uzyskaniu warunków przyłączenia do sieci dystrybucyjnej), oświetlenia, dróg dojazdowych. Opracowanie operatu wodnoprawnego celem uzyskania decyzji o pozwoleniu wodnoprawnym. Projekt należy wykonać wraz z mapami sytuacyjno - wysokościowymi do celów projektowych i wszystkimi częściami składowymi niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę, wykonania inwestycji i jej prawidłowego funkcjonowania. Teren przewidziany do wykonania projektu budowlanego sieci kanalizacji sanitarnej oraz oczyszczalni położony jest na obszarze Natura 2000, na którym występują lokalne powodzie roztopowe i zatorowe spowodowane zalewaniem wodami rzeki Bug. 2. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje wykonanie: 1) projektów budowlanych w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych, wymaganych do uzyskania pozwolenia budowlanego. 2) projektów wykonawczych w zakresie, o którym mowa w § 5 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.). 3) przedmiarów robót w zakresie, o którym mowa w § 6 w/w rozporządzenia. 4) informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - dotyczy projektów, które tego wymagają ze względu na swoją specyfikę (art. 20 ust.1 pkt. 1 b - ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane - Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.). 5) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zawierających zbiór wymagań niezbędnych do określenia standardu i jakości wykonywania robót zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale 3 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz.2072 z późn. zm.). 6) Opracowanie kosztorysów inwestorskich zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz.1389 z późn. zm.). 7) Uzyskanie w imieniu zamawiającego pozwoleń na budowę oraz pozwolenia wodnoprawnego. 3.Dla wykonania powyższych opracowań wykonawca: a) opracuje mapy sytuacyjno-wysokościowe do celów projektowych konieczne dla wykonania przedmiotu zamówienia - szacunkowa powierzchnia terenu ok. 60 - 70 ha, b) wykona niezbędne badania geotechniczne gruntu i opracuje niezbędną dokumentację geotechniczną c) uzyska opinię ZUD w Wołominie (łącznie z kosztami wypisów z rejestru gruntów), d) przygotuje dane do wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia (dot. budowy sieci kanalizacyjnej), e) przygotuje dane do wniosku o wydanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego (dotyczy kanalizacji sanitarnej), f) opracuje kartę informacyjną przedsięwzięcia oraz Raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko - o ile w toku postępowania taka konieczność nastąpi, g) wykona operat wodnoprawny na pobór wody oraz zrzut oczyszczonych ścieków, h) uzyska wszelkie niezbędne uzgodnienia umożliwiające uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę oraz pozwolenia wodnoprawnego, i) uzyska w imieniu Zamawiającego zgody właścicieli na wejście na grunt i umieszczenie urządzeń (służebności) Zgoda ma mieć charakter pisemnego oświadczenia właściciela wraz z załącznikiem graficznym, j) nie dotyczy, k) uzyska uzgodnienia z właścicielami posesji lokalizacji przyłączy w formie pisemnej i graficznej, l) sporządzi inwentaryzację zieleni uwzględniającej wycinkę drzew kolidujących z budową, ł) zapewni nadzór autorski nad realizacją projektów zgodnie z art. 20 ust 1 pkt 4 ustawy Prawo budowlane. 4. Uwarunkowania szczegółowe i dodatkowe informacje: a) dokumentacja projektowa winna być opracowana w pełnej problematyce wynikającej z charakterystyki obiektu, zgodnie z przepisami: ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75, poz. 690 z późn. zm.), rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), obowiązującymi normami, zasadami wiedzy technicznej, przepisami BHP, p.poż., itp. oraz wymogami użytkownika. Dokumentacja projektowa w szczególności powinna uwzględniać budowę: sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej i tłocznej, przepompowni, zewnętrzny monitoring terenu oczyszczalni, monitoring prawidłowości pracy oczyszczalni i przepompowni, zjazdów z dróg publicznych do przepompowni, warunki przyłączeniowe zasilania elektrycznego przepompowni, odtworzenia nawierzchni dróg i chodników po wykonanych robotach, oczyszczalni ścieków, projekty dróg technologicznych wewnętrznych na terenie oczyszczalni i dojazdowych do oczyszczalni, ogrodzenie oczyszczalni i przepompowni, zasilanie elektryczne oczyszczalni oraz lokalizację przykanalików, doprowadzenie wody, b) dokumentacja projektowo-kosztorysowa powinna być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu któremu ma służyć, a przede wszystkim posiadać uzgodnienia projektowe między poszczególnymi branżami, c) zastosowane w projekcie materiały winny odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie (art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane), d) dokumentacja projektowa w swej treści nie może określać technologii robót, materiałów, maszyn i urządzeń w sposób utrudniający uczciwą konkurencję, e) dokumentacja projektowa powinna określać parametry techniczne i funkcjonalne przyjętych rozwiązań materiałowych, technologii, urządzeń i wyposażenia (Zamawiający dopuszcza wskazanie w dokumentacji na znak towarowy, patent lub pochodzenie z uzasadnionych względów technologicznych, ekonomicznych, organizacyjnych lub jeżeli obowiązek taki wynika z odrębnych przepisów). 5. Przedmiot zamówienia należy przekazać zamawiającemu w następujących ilościach: a) dokumentacja projektowa (budowlana i wykonawcza) - po 5 egz. dla każdej branży w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie PDF, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - po 5 egz. dla każdej branży w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie PDF, c) kosztorysy inwestorskie po 2 egz. dla każdej branży w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie PDF, d) przedmiary robót - po 3 egz. oddzielnie dla każdej branży w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie PDF, e) zaopiniowany i uzgodniony projekt organizacji ruchu drogowego na czas robót - 5 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie PDF, f) operat wodnoprawny - 2 egz. oraz 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie PDF. 6. Każdy komplet dokumentacji powinien być umieszczony w oddzielnym segregatorze z opisaną z zewnątrz zawartością segregatora. 7. Wykonawca wraz ze złożoną dokumentacją musi złożyć oświadczenie, że dokumentacja jest wykonana zgodnie z umową i przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie. 8.Wybrany w drodze niniejszego postępowania Wykonawca zapewni także pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją projektów zgodnie z art. 20 ust 1 pkt 4 ustawy Prawo Budowlane..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.32.22.00-3, 71.22.00.00-6, 71.24.80.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg ograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
• Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
• Biuro Projektowo-Inwestycyjne DIGITALPROJEKT Wiesława Chomicka, ul. Jasia i Małgosi 10, 80-308 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 300000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
• Cena wybranej oferty: 147600,00
• Oferta z najniższą ceną: 147600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 343785,00
• Waluta: PLN.

_____________________________________
/--/ Tadeusz Bulik Wójt Gminy Dąbrówka
Wytworzył:brak danych, data: brak danych r., godz. brak danych
Wprowadził:Tomasz Kostrzewa, data: 02.08.2012 r., godz. 15.44
Ostatnia aktualizacja:Tomasz Kostrzewa, data: 02.08.2012 r., godz. 15.44
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
02.08.2012 r., godz. 15.44Tomasz KostrzewaDodanie umowy

Strona oglądana: 1344 razy.