Warning: include_once(analyticstracking.php) [function.include-once]: failed to open stream: No such file or directory in /inc2/szkielet.inc.php on line 27

Warning: include_once() [function.include]: Failed opening 'analyticstracking.php' for inclusion (include_path='.:/:/usr/local/php53/lib/pear') in /inc2/szkielet.inc.php on line 27

Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Menu
Główna treœść strony

Zamówienia publiczne

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Dąbrówka w 2012 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek

Tytuł umowy: OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA – Usługi
Data podpisania: 16.10.2012 r.
Dąbrówka,15.10.2012 r.


OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA – Usługi

dot. postępowania o udzielenia zamówienia publicznego
Numer sprawy: 2710.20.2012
Nazwa zadania: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Dąbrówka w 2012 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek
Numer ogłoszenia w BZP: 398408-2012
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 363078 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Dąbrówka, ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, woj. mazowieckie, tel. 029 7578002, 7578077, faks 029 7578220.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Dąbrówka w 2012 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Dąbrówka w 2012 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek o wartości 2 500 000,00 zł; Spłata kapitału w następujących ratach i terminach: - 24 raty kwartalne płatne do dnia 30-go każdego miesiąca kończącego każdy kwartał, z tego: 4 raty po 30 000,00 złotych w roku 2013, 4 raty po 50 000,00 złotych w roku 2014, 4 raty po 136 250,00 złotych w roku 2015, 4 raty po 136 250,00 złotych w roku 2016, 4 raty po 136 250,00 złotych w roku 2017, 4 raty po 136 250,00 złotych w roku 2018. Spłata odsetek od zaciągniętego kredytu następować będzie kwartalnie, na ostatni dzień miesiąca kończącego kwartał kalendarzowy, począwszy od I kwartału 2013 roku. Data udostępnienia kredytu: I transza 1 000.000,00zł od 25.10.2012 r. Pozostała kwota kredytu w wysokości 1 500 000,00zł pozostaje do dyspozycji Zamawiającego od 02.11.2012r. do 31.12.2012r. Data udostępnienia pełnej kwoty kredytu 31.12.2012 r. Do obliczenia odsetek od kredytu należy przyjąć stawkę WIBOR 3M z dnia 21 września 2012r. Oprocentowanie stanowić ma sumę marży banku, niezmiennej przez cały okres trwania umowy i stawki WIBOR. Sposób przyjmowania stawki WIBOR 3M w całym okresie kredytowania będzie polegał na przyjęciu średniej stawki WIBOR 3M wyliczonej ze wszystkich stawek obowiązujący w miesiącu poprzedzającym okres obrachunkowy - powiększoną o marżę banku stałą w okresie kredytowania. Zamawiający zastrzega możliwość wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez dodatkowych prowizji i opłat (odsetki naliczane do dnia spłaty kredytu).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
• Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
• Polski Bank Spółdzielczy w Wyszkowie, ul. T. Kościuszki 5, 07-200 Wyszków, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 685000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
• Cena wybranej oferty: 593834,70
• Oferta z najniższą ceną: 593834,70 / Oferta z najwyższą ceną: 639792,16
• Waluta: PLN.

_____________________________________
/- -/ Tadeusz Bulik Wójt Gminy Dąbrówka
Wytworzył:brak danych, data: brak danych r., godz. brak danych
Wprowadził:Tomasz Kostrzewa, data: 16.10.2012 r., godz. 09.35
Ostatnia aktualizacja:Tomasz Kostrzewa, data: 16.10.2012 r., godz. 09.35
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
16.10.2012 r., godz. 09.35Tomasz KostrzewaDodanie umowy

Strona oglądana: 608 razy.