Warning: include_once(analyticstracking.php) [function.include-once]: failed to open stream: No such file or directory in /inc2/szkielet.inc.php on line 27

Warning: include_once() [function.include]: Failed opening 'analyticstracking.php' for inclusion (include_path='.:/:/usr/local/php53/lib/pear') in /inc2/szkielet.inc.php on line 27

Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Menu
Główna treœść strony

Zamówienia publiczne

Remont drogi gminnej Nr 241 Czarnów, ul. Piaskowa, dł. 400 mb, km 0+000 do 0+400

Ogłoszenie zamieszczono: 25.04.2013 r.
Data składania ofert: 10.05.2013 r., godz. 12.00
Data otwarcia ofert: 10.05.2013 r., godz. 12.15
Dąbrówka, 25.04.2013 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Numer sprawy: UG.2710.04.2013.
Nazwa zadania: Remont drogi gminnej Nr 241 Czarnów, ul. Piaskowa, dł. 400 mb, km 0+000 do 0+400
Numer ogłoszenia w BZP: 165190 - 2013; data zamieszczenia: 25.04.2013

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Dąbrówka , ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, woj. mazowieckie, tel. 029 7578002, 7578077, faks 029 7578220.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabrowka.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej Nr 241 Czarnów, ul. Piaskowa, dł. 400 mb, km 0+000 do 0+400.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Podstawowe parametry techniczne:
- szerokość jezdni - 5,0 m;
- szerokość poboczy ulepszonych - 2x0,5 m;
- prędkość projektowa V=30 km/h,
- konstrukcja na obciążenie ruchem KR 1,
2. Zakres robót:
Zakres robót obejmuje poprawę przejezdności drogi gminnej (ul. Piaskowa) w miejscowości Czarnów o szerokości jezdni 5,0 m i długości
400 m poprzez wykonanie:
- nawierzchni jezdni z destruktu asfaltowego o gr. po zagęszczeniu 10 cm o długości 400 m i szerokości 5,0 m;
- podbudowy z betonu kruszonego 0/31,5 gr. po zagęszczeniu 10 cm o długości 280 m i szerokości 5,0 m;
- wyrównania istniejącej podbudowy kruszywem betonowym 0/63 o średniej grubości po zagęszczeniu 15 cm o długości 200 m i szerokości
5,0 m;
- obustronnego pobocza wzmocnionego warstwą kruszywa betonowego 0/31,5 gr. po zagęszczeniu 10 cm na długości 200 m i szerokości 0,5
m;
- wyrównania pod obustronne pobocza z kruszywa betonowego 0/63 o średniej gr. po zagęszczeniu 15 cm na długości 200 m i szerokości 0,
75 m;
- oporników betonowych wtopionych 12x25x100 na ławie z oporem z betonu C12/15 o długości 480 m;
- umocnienia skarpy nasypu warstwą betonu zbrojonego gr. 10 cm (marka betonu C16/20) na długości 80 m od strony rzeki.


II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9, 45.10.00.00-8, 45.11.12.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże się realizacją co najmniej 1 roboty budowlanej w zakresie robót drogowych dotyczących wykonania nawierzchni drogi z destruktu asfaltowego. Długość drogi na której były prowadzone roboty musi wynosić minimum 300 mb.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w zakresie: dotyczącym terminu wykonania zamówienia - przedłużenia terminu wykonania zamówienia spowodowanego trudnymi warunkami pogodowymi i wysokim stanem wód gruntowych, a także koniecznością wykonania robót dodatkowych, zamiennych i nieprzewidzianych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowka.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dąbrówka, ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, pokój nr 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Dąbrówka, ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, pokój nr 8 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie




Informacja z sesji otwarcia ofert


SIWZ

Załączniki składające się na integralną cześć specyfikacji:

1. Formularz ofertowy
2. Oświadczenie o spełnianiu warunków
3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
4. Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej
5. Wykaz robót
6. Przedmiar robót
7. Szkic sytuacyjny
8. Projekt umowy



____________________________________
/ - - / Tadeusz Bulik Wójt Gminy Dąbrówka
Wytworzył:brak danych, data: brak danych r., godz. brak danych
Wprowadził:Tomasz Kostrzewa, data: 25.04.2013 r., godz. 14.04
Ostatnia aktualizacja:Tomasz Kostrzewa, data: 10.05.2013 r., godz. 13.57
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
10.05.2013 r., godz. 13.57Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
25.04.2013 r., godz. 14.13Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
25.04.2013 r., godz. 14.12Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
25.04.2013 r., godz. 14.11Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
25.04.2013 r., godz. 14.04Tomasz KostrzewaDodanie przetargu

Strona oglądana: 1077 razy.