Główna treść strony
Zamówienia publiczne
Wykonanie audytu rozliczeń podatku VAT za lata 2008-2013 oraz doradztwo podatkowe, prawne i w zakresie rachunkowości w celu odzyskania przez zamawiającego podatku naliczonego za audytowany okres.
Tytuł umowy: OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA – Usługi
Data podpisania: 03.12.2013 r.
UG.2710.16.08.2013 Dąbrówka, 03.12.2013r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA – Usługi
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Numer sprawy: UG.2710.16.2013
Nazwa zadania: Wykonanie audytu rozliczeń podatku VAT za lata 2008 - 2013 oraz doradztwo podatkowe, prawne i w zakresie rachunkowości w celu odzyskania przez zamawiającego podatku naliczonego za audytowany okres.
Numer ogłoszenia w BZP: 498530 - 2013; data zamieszczenia: 03.12.2013
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 192547 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrówka, ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, woj. mazowieckie, tel. 029 7578002, 7578077, faks 029 7578220.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie audytu rozliczeń podatku VAT za lata 2008-2013 oraz doradztwo podatkowe, prawne i w zakresie rachunkowości w celu odzyskania przez zamawiającego podatku naliczonego za audytowany okres.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzi: 1) audyt rozliczeń podatku VAT za lata 2008-2013 pod kątem możliwości zakwalifikowania poniesionych przez Zamawiającego wydatków jako podlegających odliczeniu, 2) sporządzenie raportów z przeprowadzonych audytów, zgodnie z pkt. 1, które obejmować będą : a) określenie okresu objętego audytem, b) określenie ilości zbadanych dokumentów, c) opis stwierdzonych faktów, d) tabelaryczne zestawienie zbadanych dokumentów, 3) sporządzenie korekt deklaracji za badany okres i przygotowanie wniosków o stwierdzenie nadpłaty podatku VAT na podstawie przedstawionych przez Zamawiającego dokumentów, 4) reprezentowanie Zamawiającego w toku postępowań sprawdzających prowadzonych przez organy administracji skarbowej w przedmiocie orzeczenia poprzedzającego wypłatę nadwyżki podatku VAT na podstawie deklaracji podatku VAT za badany okres, 5) reprezentowanie Zamawiającego w toku postępowań kontrolnych i sądowo-administracyjnych dotyczących rozliczeń podatku VAT za badany okres, 6) przygotowanie odwołań przy udziale komórek organizacyjnych Zamawiającego, merytorycznie właściwych w sprawie, 7) w przypadku, gdy stan faktyczny rozliczeń oraz stan prawny będą wymagały potwierdzenia poprawności skutków podatkowych Wykonawca przygotuje wniosek o indywidualną interpretację prawa podatkowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ, zawierającym istotne dla stron postanowienia umowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.20.00.00-6, 79.11.00.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
• Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
• Konsorcjum firm: ACAN Doradcy Podatkowi Paweł Kowalczyk; PKF CONSULT Sp z o.o., reprezentowane przez Lidera: ACAN Doradcy Podatkowi Paweł Kowalczyk, ul. Mysikrólika 2a, 02-809 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50097,56 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
• Cena wybranej oferty: 56700,00
• Oferta z najniższą ceną: 24900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 151578,95
• Waluta: PLN.
____________________________________
/ - - / Tadeusz Bulik Wójt Gminy Dąbrówka
Wytworzył: | brak danych, data: brak danych r., godz. brak danych |
---|
Wprowadził: | Adam Podemski, data: 04.12.2013 r., godz. 10.30 |
---|
Ostatnia aktualizacja: | Adam Podemski, data: 04.12.2013 r., godz. 10.30 |
---|
Rejestr zmian:Czas | Administrator | Opis zmiany |
---|
04.12.2013 r., godz. 10.30 | Adam Podemski | Dodanie umowy |