Główna treść strony
Zamówienia publiczne
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Dąbrówka w 2013 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek
Tytuł umowy: OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Data podpisania: 02.12.2013 r.
UG.2710.25.07.2013 Dąbrówka, 02.12.2013r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Numer sprawy: UG.2710.25.2013.
Nazwa zadania: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Dąbrówka w 2013 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek.
Numer ogłoszenia w BZP: 494378 - 2013; data zamieszczenia: 02.12.2013
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 452308 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrówka, ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, woj. mazowieckie, tel. 029 7578002, 7578077, faks 029 7578220.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Dąbrówka w 2013 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Dąbrówka w 2013 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek o wartości 1 600 000,00 zł; Spłata kapitału w następujących ratach i terminach: - 28 rat kwartalnych płatnych do dnia 30-go każdego miesiąca kończącego każdy kwartał, z tego: 4 raty po 5 000,00 złotych w roku 2014, 4 raty po 12 500,00 złotych w roku 2015, 4 raty po 12 500,00 złotych w roku 2016, 4 raty po 92 500,00 złotych w roku 2017, 4 raty po 92 500,00 złotych w roku 2018, 4 raty po 92 500,00 złotych w roku 2019, 4 raty po 92 500,00 złotych w roku 2020. Spłata odsetek od zaciągniętego kredytu następować będzie kwartalnie, na ostatni dzień miesiąca kończącego kwartał kalendarzowy, począwszy od I kwartału 2014 roku. Data udostępnienia kredytu: I transza - 28.11.2013 r - 800 000,00zł II transza - 16.12.2013 r. - 800 000,00zł Data udostępnienia pełnej kwoty kredytu: 31.12.2013 r. Do obliczenia odsetek od kredytu należy przyjąć stawkę WIBOR 3M z dnia 30 października 2013r. Oprocentowanie stanowić ma sumę marży banku, niezmiennej przez cały okres trwania umowy i stawki WIBOR. Sposób przyjmowania stawki WIBOR 3M w całym okresie kredytowania będzie polegał na przyjęciu średniej stawki WIBOR 3M wyliczonej ze wszystkich stawek obowiązujący w miesiącu poprzedzającym okres obrachunkowy - powiększoną o marżę banku stałą w okresie kredytowania. Zamawiający zastrzega możliwość wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez dodatkowych opłat lub prowizji z tego tytułu i bez odsetek za okres, za który zostanie dokonana przedterminowa spłata kredytu oraz zmianę terminów spłat rat kredytu. Niniejsze uprawnienia Zamawiającego nie stanowią podstawy dla wykonawcy do wcześniejszego żądania spłaty jakichkolwiek należności z tytułu kredytu. Uchwały budżetowe aktualne i z lat poprzednich oraz podstawowe informacje o zamawiającym dostępne są na stronie internetowej www.dabrowka.net.pl.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
• Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
• Polski Bank Spółdzielczy w Wyszkowie, ul. T. Kościuszki 5, 07-200 Wyszków, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 330000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
• Cena wybranej oferty: 251676,08
• Oferta z najniższą ceną: 251676,08 / Oferta z najwyższą ceną: 308449,38
• Waluta: PLN.
____________________________________
/ - - / Tadeusz Bulik – Wójt Gminy Dąbrówka
Wytworzył: | brak danych, data: brak danych r., godz. brak danych |
---|
Wprowadził: | Tomasz Kostrzewa, data: 02.12.2013 r., godz. 13.47 |
---|
Ostatnia aktualizacja: | Tomasz Kostrzewa, data: 02.12.2013 r., godz. 13.47 |
---|
Rejestr zmian:Czas | Administrator | Opis zmiany |
---|
02.12.2013 r., godz. 13.47 | Tomasz Kostrzewa | Dodanie umowy |