Główna treść strony
Zamówienia publiczne
Zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Centrum gmina Dąbrówka przyjętego uchwałą nr X/55/2003 Rady Gminy Dąbrówka z dnia 9 września 2003 r. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania CENTRUM gmina Dąbrówka, ogłoszoną w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego nr 290, poz. 7663 z dnia 18.11.2003 r. w granicach administracyjnych obrębu Dąbrówka, Karpin oraz części obrębu Małopole
Tytuł umowy: OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA – Usługi
Data podpisania: 06.11.2014 r.
Dąbrówka, 06.11.2014r.
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Numer sprawy: UG. 2710.15.2014
Nazwa zadania: Zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Centrum gmina Dąbrówka przyjętego uchwałą nr X/55/2003 Rady Gminy Dąbrówka z dnia 9 września 2003 r. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania CENTRUM gmina Dąbrówka, ogłoszoną w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego nr 290, poz. 7663 z dnia 18.11.2003 r. w granicach administracyjnych obrębu Dąbrówka, Karpin oraz części obrębu Małopole.
Numer ogłoszenia w BZP: 368188 - 2014; data zamieszczenia: 06.11.2014
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 276680 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrówka, ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, woj. mazowieckie, tel. 029 7578002, 7578077, faks 029 7578220.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Centrum gmina Dąbrówka przyjętego uchwałą nr X/55/2003 Rady Gminy Dąbrówka z dnia 9 września 2003 r. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania CENTRUM gmina Dąbrówka, ogłoszoną w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego nr 290, poz. 7663 z dnia 18.11.2003 r. w granicach administracyjnych obrębu Dąbrówka, Karpin oraz części obrębu Małopole.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: A. Obszar opracowania: Teren objęty opracowaniem położony jest w południowo- środkowej części gminy Dąbrówka. Powierzchnia terenu objętego planem to ok. 1600 ha. Należy przystąpić do sporządzenia planu i określić warunki zabudowy i zasady zagospodarowania terenu zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej, zagrodowej i przemysłu. Obszar objęty projektem planu może wymagać zgody na przeznaczenie gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne. B. Zakres merytoryczny: Projekt planu zostanie sporządzony z uwzględnieniem stosowanych standardów przy zapisywaniu ustaleń projektów tekstu planu, wprowadzonych Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. (Dz. U. Nr 164, poz. 1587). 1) wykonanie wszystkich opracowań, których obowiązek wynika z realizacji ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, 2) uzyskanie wymaganych opinii i uzgodnień, 3) uzyskanie wszelkich niezbędnych materiałów do projektowania w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów, wymaganych przez jednostki uzgadniające, 1. Wykonanie planu, będzie polegało na: 1.1. przeanalizowaniu ustaleń obowiązującego planu, wykonanego w skali 1:5000 i 1:2000 w całym zakresie, 1.2. dokonaniu oceny zmian, jakie zaszły w zagospodarowaniu przestrzennym i stanie własności oraz ich wpływu na możliwości realizacji zapisów obecnego planu miejscowego, 1.3. uzupełnieniu inwentaryzacji, w tym: zainwestowanie, użytkowanie, zieleń, infrastruktura techniczna, rejestr podmiotów gospodarczych oraz ocena istniejącego zagospodarowania z określeniem standardów jakości życia mieszkańców, itp., 1.4. wykonaniu analizy i oceny zgłoszonych wniosków /sporządzenie rejestru graficznego/, 1.5. wykonaniu analizy stanu własności gruntów oraz wydanych decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, 1.6. wykonaniu analizy uwarunkowań w zakresie ochrony środowiska przyrodniczego /m.in. zieleń, obszary chronione, gleby mineralne i organiczne, strefy uciążliwości, melioracje, ujęcia wody, obszary zagrożenia środowiskowego, itp./, 1.7. wykonaniu analizy uwarunkowań w zakresie ochrony środowiska kulturowego /m.in. strefy ochrony konserwatorskiej, archeologicznej, krajobrazu, rejestr zabytków, wartości ochrony wizualnej, itp./, 1.8. wykonaniu analizy uwarunkowań w zakresie układu komunikacyjnego /m.in. ocena stanu istniejącego, identyfikacja głównych problemów komunikacyjnych, wnioski do zmian istniejącego układu komunikacyjnego oraz kierunków rozwoju układu/, 1.9. wykonaniu analizy rozwoju funkcjonalno - przestrzennego /ocena realizacji rozwiązań przyjętych w planie CENTRUM gminy, ocena aktualnych ustaleń planów miejscowych, wyodrębnienie obszarów problemowych - konfliktowych, wnioski do zmian w planie/, 1.10. dokonaniu syntezy uwarunkowań z określeniem zadań lokalnych i ponadlokalnych oraz wnioskami dotyczącymi preferencji bądź ograniczeń rozwoju funkcjonalno - przestrzennego gminy, 1.11. opracowaniu prognozy oddziaływania na środowisko, 1.12. opracowaniu prognozy skutków finansowych, 1.13. określeniu stawki procentowej do naliczania opłat za wzrost wartości gruntów, 1.14. analizie przeprowadzenia procedury formalno - prawnej /uzgodnienia, opiniowanie, wyłożenie z propozycją ich rozpatrzenia zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym/, 1.15. przygotowaniu niezbędnych materiałów oraz zawiadomień i wniosków o uzgodnienie projektu planu, 1.16. wprowadzeniu zmian wynikających z uzyskanych opinii i uzgodnień, 1.17. udziale w spotkaniach publicznych, 1.18. udziale w posiedzeniach i spotkaniach z mieszkańcami oraz Komisjach Rady Gminy, 1.19. rozpatrzeniu uwag wniesionych po wyłożeniu projektu planu w terminie nie dłuższym niż 21 dni od dnia upływu terminu ich składania, 1.20. wprowadzeniu zmian do projektu planu miejscowego, wynikających z rozpatrzenia uwag, a następnie w niezbędnym zakresie ponowienie uzgodnień, 1.21. przedstawieniu projektu planu miejscowego wraz z listą nieuwzględnionych uwag. 1.22. uwzględnianiu wniosków zamawiającego nie będących w sprzeczności z obowiązującymi przepisami 2. Przedmiot zamówienia w części graficznej (rysunki planu) zostanie wykonany przez Wykonawcę w następujących ilościach : - 4 egzemplarze w wersji papierowej w skali 1 : 2.000, - 1 egzemplarz w wersji elektronicznej - w formacie umożliwiającym publikację w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego, z zachowaniem oryginalnej skali map i z podziałem ich na sekcje o formatach A-4 (jeden plik wielostronicowy formatu. pdf oraz pliki formatu jpg - dla obszaru każdej miejscowości oddzielnie), - 1 egzemplarz w wersji elektronicznej - umożliwiającej późniejsze sporządzanie wyrysów z planu miejscowego. 2.1 Warunki techniczne dotyczące wersji elektronicznej : - Plan powinien być przygotowany jako warstwy w plikach wektorowych w formacie ESRI shapefile, w układzie współrzędnych 2000, strefa 7. - warstwa - typ Poligony - MPZP Baza danych powinna składać się prócz kolumny geometrii minimum z czterech kolumn: Obręb - nazwa obrębu Plan - symbol konturu (np. 8.ZL) XCOORD - współrzędna X opisu YCOORD - współrzędna Y opisu - warstwa - typ Linie - MPZP Baza danych powinna składać się prócz kolumny geometrii minimum z dwóch kolumn: Obręb - nazwa obrębu Linia - rodzaj linii (nazwa linii) - warstwa - typ punkty - MPZP Baza danych powinna składać się prócz kolumny geometrii minimum z dwóch kolumn: Obręb - nazwa obrębu punkt - nazwa punktu (symbolu) - oprócz tego należy również dostarczyć opracowane symbole w postaci plików wektorowych SVG.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
• Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
• Biuro Urbanistyczne PPP Sp. z o.o., ul. Grottgera 26/3, 80-311 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 115000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
• Cena wybranej oferty: 89298,00
• Oferta z najniższą ceną: 89298,00 / Oferta z najwyższą ceną: 146370,00
• Waluta: PLN.
____________________________________
/--/ Tadeusz Bulik Wójt Gminy Dąbrówka
Wytworzył: | brak danych, data: brak danych r., godz. brak danych |
---|
Wprowadził: | Tomasz Kostrzewa, data: 06.11.2014 r., godz. 14.04 |
---|
Ostatnia aktualizacja: | Tomasz Kostrzewa, data: 06.11.2014 r., godz. 14.04 |
---|
Rejestr zmian:Czas | Administrator | Opis zmiany |
---|
06.11.2014 r., godz. 14.04 | Tomasz Kostrzewa | Dodanie umowy |