Warning: include_once(analyticstracking.php) [function.include-once]: failed to open stream: No such file or directory in /inc2/szkielet.inc.php on line 27

Warning: include_once() [function.include]: Failed opening 'analyticstracking.php' for inclusion (include_path='.:/:/usr/local/php53/lib/pear') in /inc2/szkielet.inc.php on line 27

Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Menu
Główna treœść strony

Zamówienia publiczne

Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Stanisławów, dz. nr ew. 187 i 51

Ogłoszenie zamieszczono: 21.07.2015 r.
Data składania ofert: 05.08.2015 r., godz. 12.00
Data otwarcia ofert: 05.08.2015 r., godz. 12.15
Dąbrówka, 2015-07-21

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Numer sprawy: UG.2710.06.2015.

Nazwa zadania: Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Stanisławów, dz. nr ew. 187 i
51
Numer ogłoszenia w BZP: 184056 - 2015; data zamieszczenia: 21.07.2015

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrówka , ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, woj. mazowieckie, tel. 029 7578002, 7578077, faks 029 7578220.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabrowka.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Stanisławów, dz. nr ew. 187 i 51.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych: dz. nr ew. 187 - wykonanie podbudowy i wykonanie nawierzchni asfaltowej; dz. nr ew. 51 - wykonanie podbudowy i wykonanie nawierzchni z kostki betonowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w opisach dotyczących poszczególnych zadań, w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonanie i odbioru robót..

II.1.5)

V

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9, 45.23.31.00-0, 45.10.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 1 roboty budowlanej dla każdego zadania w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Zadanie nr 1: Wykonawca wykaże się realizacją co najmniej 1 roboty budowlanej w zakresie robót drogowych dotyczących budowy lub przebudowy drogi, w tym wykonanie podbudowy i wykonanie nawierzchni asfaltowej. Powierzchnia wykonanej jezdni o nawierzchni asfaltowej musi wynosić minimum 1 500 m2. Wartość wskazanego zamówienia musi wynosić minimum 100 000,00 PLN brutto. Zadanie nr 2: Wykonawca wykaże się realizacją co najmniej 1 roboty budowlanej w zakresie robót drogowych dotyczących budowy lub przebudowy drogi lub innych o podobnym charakterze powierzchni użytkowych z kostki betonowej wykonanych na podbudowie z kruszywa. Powierzchnia wykonanej drogi z kostki betonowej musi wynosić minimum 500,0 m2. Wartość wskazanego zamówienia musi wynosić minimum 100 000,00 PLN brutto. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

wymagane jest wykazanie przez wykonawcę, że posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową na kwotę nie niższą niż 100 000,00 PLN, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie

zadanie nr 1: Wykonawca wykaże się realizacją co najmniej 1 roboty budowlanej w zakresie robót drogowych dotyczących budowy lub przebudowy drogi lub innych o podobnym charakterze powierzchni użytkowych, w tym wykonanie podbudowy i wykonanie nawierzchni asfaltowej. Powierzchnia wykonanej jezdni o nawierzchni asfaltowej musi wynosić minimum 1 500 m2. Wartość wskazanego zamówienia musi wynosić minimum 100 000,00 PLN brutto; zadanie nr 2: Wykonawca wykaże się realizacją co najmniej 1 roboty budowlanej w zakresie robót drogowych dotyczących budowy lub przebudowy drogi lub innych o podobnym charakterze powierzchni użytkowych z kostki betonowej wykonanych na podbudowie z kruszywa. Powierzchnia wykonanej jezdni lub innych o podobnym charakterze powierzchni użytkowych z kostki betonowej musi wynosić minimum 500,0 m2. Wartość wskazanego zamówienia musi wynosić minimum 100 000,00 PLN brutto. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia;

opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1 - Cena - 95
2 - Okres gwarancji - 5

IV.2.2)
 
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez zamawiającego lub przez wykonawcę. 3. Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w SIWZ. 4. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą dotyczyć: 1) zmiany jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót budowlanych, 2) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny, 3) zmiany wymiarów, położenia lub wysokości części robót budowlanych, 4) zmiany w kolejności i terminach wykonywania robót budowlanych, 5) zmiany ilości robót budowlanych w stosunku do przedmiaru, pod warunkiem, że wynikają one z dokumentacji projektowej i zasad wiedzy technicznej. 5. Jeżeli zmiana, o której mowa w ust. 4, wymaga zmiany dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, strona inicjująca zmianę przedstawia projekt zamienny zawierający opis proponowanych zmian wraz z informacją - o konieczności lub nie - zmiany pozwolenia na budowę oraz przedmiar i niezbędne rysunki. Projekt taki wymaga akceptacji projektanta, nadzoru autorskiego i zatwierdzenia do realizacji przez zamawiającego. 6. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 4, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: 1) opis propozycji zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) opis wpływu zmiany na harmonogram robót i termin wykonania umowy. 7. Zmiany, o których mowa w ust. 4 mogą zostać dokonane, jeżeli ich uzasadnieniem są niżej wymienione okoliczności: 1) obniżenie kosztu eksploatacji (użytkowania) obiektu, 2) poprawa wartości lub podniesienia sprawności ukończonych robót budowlanych, 3) zmiana obowiązujących przepisów, 4) podniesienie wydajności urządzeń, 5) podniesienie bezpieczeństwa wykonywania robót, 6) usprawnienia w trakcie użytkowania obiektu, 7) opóźnienia, utrudnienia, zawieszenia robót lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać zamawiającemu, 8) zaistnienie nieprzewidzianych w umowie warunków geologicznych, hydrogeologicznych, wykopalisk, wyjątkowo niekorzystnych warunków klimatycznych, a także innych przeszkód lub skażeń uniemożliwiających kontynuowanie umowy na przewidzianych w niej warunkach, 9) siła wyższa. 8. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużania terminu wykonania umowy, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez wykonawcę; 9. Dokonanie zmian o których mowa w ust. 4 wymaga podpisania aneksu do umowy. 10. Prawa i obowiązki stron określone i wynikające z niniejszej umowy nie mogą być przenoszone na osoby trzecie bez zgody drugiej strony

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowka.net.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dąbrówka, ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, pok. nr 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Dąbrówka, ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, pok. nr 8 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Stanisławów, dz. nr ew. 187, obręb Małopole.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: - wytyczenie drogi - wykonanie robót rozbiórkowych; - wykonanie robót ziemnych korytowanie pod poszerzenie istniejącej podbudowy; - wyprofilowanie i dogęszczenie istniejącej podbudowy; - doprowadzenie podłoża na poszerzeniu istniejącej podbudowy do nośności G1 (wtórny moduł sprężystości 120 MPa); - wykonanie poszerzenia istniejącej podbudowy poprzez wykonanie warstwy z kruszywa betonowego 0/63 gr. 20 cm na podłożu o wtórnym module sprężystości 120 MPa; - wykonanie na całym odcinku drogi warstwy z kruszywa łamanego betonowego 0/32 stabilizowanego mechanicznie o grubości po zagęszczeniu 15 cm i szerokości 5,60 m; - skropienie warstwy kruszywa łamanego pod warstwę wiążącą; - włączenie do istniejącej nawierzchni asfaltowej (częściowe rozebranie nawierzchni); - wykonanie warstwy wiążącej o szerokości 5,10 m z betonu asfaltowego AC11W z asfaltem 50/70 grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm; - wykonanie warstwy ścieralnej o szerokości 5,00 m z betonu asfaltowego AC8S z asfaltem 50/70 grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm; - wykonanie obustronnych poboczy kruszywa betonowego 0/32 o gr. 15 cm i szerokości 0,75 m każde; - wykonanie nawierzchni zjazdów z kruszywa betonowego 0/32 o gr. 8 cm po zagęszczeniu; - uporządkowanie terenu budowy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonanie i odbioru robót.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9, 45.23.31.00-0, 45.10.00.00-8.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.

4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1. Cena - 95
2. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Stanisławów, dz. nr ew. 51, obręb Małopole.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: - wytyczenie drogi; - wycięcie istniejącego drzewa; - wykonanie robót ziemnych korytowanie pod warstwy konstrukcyjne; - wyprofilowanie i dogęszczenie podłoża; - wykonanie stabilizacji kruszywa naturalnego cementem o Rm = 2,5 MPa o szerokości 5,5 i grubości po zagęszczeniu 15 cm; - ustawienie oporników betonowych 12x25x100 na ławie betonowej z oporem z betonu 12/15; - wykonanie na całym odcinku drogi warstwy podbudowy z kruszywa łamanego betonowego 0/63 stabilizowanego mechanicznie o grubości po zagęszczeniu 20 cm i szerokości 5,0 m; - wykonanie warstwy ścieralnej o szerokości 5,00 m z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej 1:3 grubości 5 cm; - wykonanie obustronnych poboczy kruszywa betonowego 0/32 o gr. 15 cm i szerokości 0,75 m każde; - uporządkowanie terenu budowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonanie i odbioru robót.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9, 45.23.31.00-0, 45.10.00.00-8.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.

SIWZ

Załączniki składające się na integralną cześć specyfikacji:

1. Formularz ofertowy
2a. Formularz cenowy
2b. Formularz cenowy
3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
5. Oświadczenie dotyczace grupy kapitałowej
6. Projekt umowy
7. Wzór karty gwarancyjnej jakości wykonanych robót
8. Przedmiar robót
9. Dokumentacja projektowa
10. STWiOR
11. Wykaz robót
____________________________________
/--/ Radosław Korzeniewski Wójt Gminy Dąbrówka
Wytworzył:brak danych, data: brak danych r., godz. brak danych
Wprowadził:Adam Podemski, data: 21.07.2015 r., godz. 15.24
Ostatnia aktualizacja:Adam Podemski, data: 21.07.2015 r., godz. 15.24
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
21.07.2015 r., godz. 15.24Adam PodemskiDodanie przetargu

Strona oglądana: 880 razy.