Warning: include_once(analyticstracking.php) [function.include-once]: failed to open stream: No such file or directory in /inc2/szkielet.inc.php on line 27

Warning: include_once() [function.include]: Failed opening 'analyticstracking.php' for inclusion (include_path='.:/:/usr/local/php53/lib/pear') in /inc2/szkielet.inc.php on line 27

Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Menu
Główna treœść strony

Zamówienia publiczne

Bieżąca konserwacja dróg gruntowych na terenie Gminy Dąbrówka

Ogłoszenie zamieszczono: 20.05.2016 r.
Data składania ofert: 06.06.2016 r., godz. 12.00
Data otwarcia ofert: 06.06.2016 r., godz. 12.15
Dąbrówka, 2016-05-20

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Numer sprawy: IR.271.01.2016.
Nazwa zadania: Bieżąca konserwacja dróg gruntowych na terenie Gminy Dąbrówka
Numer ogłoszenia w BZP: 128110 - 2016; data zamieszczenia: 20.05.2016

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrówka , ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, woj. mazowieckie, tel. 029 7578002, 7578077, faks 029 7578220.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabrowka.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżąca konserwacja dróg gruntowych na terenie Gminy Dąbrówka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia - zadania od 1 do 5.
1.2. Każdy z wykonawców może złożyć ofertę na wybrane przez siebie zadanie lub zadania.
W cenę oferty częściowej za 1 tonę materiału musi być wliczona wartość przygotowania podłoża (profilowanie i zagęszczenie), dostawa materiału, rozplantowanie i zagęszczenie.

2. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest bieżąca konserwacja dróg gruntowych na terenie Gminy Dąbrówka
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1. przygotowanie podłoża (profilowanie i zagęszczenie), dostawę materiału, rozplantowanie i zagęszczenie.
2. dostawę następujących materiałów z zastosowaniem prawa opcji:
1) kruszywo betonowe 0/63mm, min. 1500 ton - maks. 2000 ton
2) kruszywo ceglane 0/63mm, min. 2000 ton - maks. 3000 ton
3) kruszywo betonowe 0/32mm, min. 300 ton - maks. 700 ton
4) destrukt asfaltowy 0/32 mm, min. 1500 ton - maks. 2000 ton
5) kruszywa łamane kamienne 0/32 min. 500 ton - maks. 800 ton
3. Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia na zgłoszenie Zamawiającego.
Zamawiający będzie pisemnie zgłaszał każdorazowo konieczność wykonania robót.
W zgłoszeniu zostanie określone miejsce wykonania robót;
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji ilości dostarczonego materiału w
punkcie wagowym wskazanym przez Zamawiającego.
5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia przy użyciu własnych środków
technicznych i pozyskanego własnym staraniem materiału.
6. Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać akceptację Zamawiającego, w zakresie doboru
właściwych materiałów tj., pospółki, kruszywa betonowego, kruszywa ceglanego, ,
destruktu, kruszywa łamanego kamiennego..


II.1.5)

Vprzewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.42-6, 45.23.32.00-1, 14.21.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium
2. Ustala się wadium w zakresie poszczególnych zadań od 1 do 5 w wysokości:
1) dla zadania nr 1 w wysokości: 2 700,00 zł, słownie: dwa tysiące siedemset zł.
2) dla zadania nr 2 w wysokości: 3 150,00 zł, słownie: trzy tysiące sto pięćdziesiąt zł.
3) dla zadania nr 3 w wysokości: 630,00 zł, słownie: sześćset trzydzieści zł.
4) dla zadania nr 4 w wysokości: 3 300,00 zł, słownie: trzy tysiące trzysta zł.
5) dla zadania nr 5 w wysokości: 1 560,00 zł, słownie: jeden tysiąc trzysta pięćdziesiąt zł.


III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Czas przystąpienia do realizacji zadania - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez zamawiającego lub przez wykonawcę. 3. Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w SIWZ. 4. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą dotyczyć: 1) zmiany jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót budowlanych, 2) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny, 3) zmiany wymiarów, położenia lub wysokości części robót budowlanych, 4) zmiany w kolejności i terminach wykonywania robót budowlanych, 5) zmiany ilości robót budowlanych w stosunku do przedmiaru, pod warunkiem, że wynikają one z dokumentacji projektowej i zasad wiedzy technicznej. 5. Jeżeli zmiana, o której mowa w ust. 4, wymaga zmiany dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, strona inicjująca zmianę przedstawia projekt zamienny zawierający opis proponowanych zmian wraz z informacją - o konieczności lub nie - zmiany pozwolenia na budowę oraz przedmiar i niezbędne rysunki. Projekt taki wymaga akceptacji projektanta, nadzoru autorskiego i zatwierdzenia do realizacji przez zamawiającego. 6. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 4, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: 1) opis propozycji zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) opis wpływu zmiany na harmonogram robót i termin wykonania umowy. 7. Zmiany, o których mowa w ust. 4 mogą zostać dokonane, jeżeli ich uzasadnieniem są niżej wymienione okoliczności: 1) obniżenie kosztu eksploatacji (użytkowania) obiektu, 2) poprawa wartości lub podniesienia sprawności ukończonych robót budowlanych, 3) zmiana obowiązujących przepisów, 4) podniesienie wydajności urządzeń, 5) podniesienie bezpieczeństwa wykonywania robót, 6) usprawnienia w trakcie użytkowania obiektu, 7) opóźnienia, utrudnienia, zawieszenia robót lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać zamawiającemu, 8) zaistnienie nieprzewidzianych w umowie warunków geologicznych, hydrogeologicznych, wykopalisk, wyjątkowo niekorzystnych warunków klimatycznych, a także innych przeszkód lub skażeń uniemożliwiających kontynuowanie umowy na przewidzianych w niej warunkach, 9) siła wyższa. 8. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużania terminu wykonania umowy, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez wykonawcę; 9. Dokonanie zmian o których mowa w ust. 4 wymaga podpisania aneksu do umowy. 10. Prawa i obowiązki stron określone i wynikające z niniejszej umowy nie mogą być przenoszone na osoby trzecie bez zgody drugiej strony

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowka.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dąbrówka, ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, pok. nr 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Dąbrówka, ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, pok. nr 8 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie



INFORMACJA Z SESJI OTWARCIA OFERT

Uwaga Zmiana załącznika nr 1 Formularz ofertowy

SIWZ


Załączniki składające się na integralną cześć specyfikacji:

1. Formularz ofertowy
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
4. Oświadczenie o grupie kapitałowej
5. Projekt umowy


____________________________________
/ - - / Radosław Korzeniewski Wójt Gminy Dąbrówka
Wytworzył:brak danych, data: brak danych r., godz. brak danych
Wprowadził:Tomasz Kostrzewa, data: 20.05.2016 r., godz. 14.16
Ostatnia aktualizacja:Tomasz Kostrzewa, data: 06.06.2016 r., godz. 15.26
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
06.06.2016 r., godz. 15.26Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
03.06.2016 r., godz. 08.20Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
03.06.2016 r., godz. 08.05Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
20.05.2016 r., godz. 14.21Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
20.05.2016 r., godz. 14.18Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
20.05.2016 r., godz. 14.16Tomasz KostrzewaDodanie przetargu

Strona oglądana: 801 razy.