Warning: include_once(analyticstracking.php) [function.include-once]: failed to open stream: No such file or directory in /inc2/szkielet.inc.php on line 27

Warning: include_once() [function.include]: Failed opening 'analyticstracking.php' for inclusion (include_path='.:/:/usr/local/php53/lib/pear') in /inc2/szkielet.inc.php on line 27

Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Menu
Główna treœść strony

Zamówienia publiczne

Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Dąbrówka

Ogłoszenie zamieszczono: 16.09.2016 r.
Data składania ofert: 03.10.2016 r., godz. 12.00
Data otwarcia ofert: 03.10.2016 r., godz. 12.15

Dąbrówka, 16.09.2016 r.

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Robotybudowlane

 

Dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Numer sprawy: IR.271.5.2016.

Nazwa zadania: Budowaprzydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Dąbrówka

 

Ogłoszenie wBZP nr 309853 - 2016 z dnia 2016-09-16 r.

 

Zamieszczanieogłoszenia: obowiązkowe

Zamówieniedotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówieniemogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, którychdziałalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, którebędą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osóbbędących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących dojednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, niemniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lubwykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I:ZAMAWIAJĄCY

Postępowanieprzeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanieprzeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzeniepostępowania

nie

Informacjena temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzeniepostępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzająpostępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne orazosoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państwczłonkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadkuprzeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państwczłonkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówieńpublicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrówka, krajowy numeridentyfikacyjny 53369900000, ul. ul. T. Kościuszki  14, 05252  Dąbrówka, woj. mazowieckie, państwo , tel. 029 7578002, 7578077, e-mailurzad@dabrowka.net.pl, faks 297 578 220.
Adres strony internetowej (URL): www.dabrowka.net.pl

I. 2) RODZAJZAMAWIAJĄCEGO: Administracjasamorządowa

I.3) WSPÓLNEUDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podziałobowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzaniapostępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania zzamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który zzamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i wjakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostalizamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiającychindywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzeczpozostałych zamawiających):

I.4)KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowaniamożna uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.dabrowka.net.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacjaistotnych warunków zamówienia

tak
www.dabrowka.net.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacjimożna uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należyprzesyłać:
Elektronicznie

nie
adres

 

Dopuszczonejest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu winny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału wpostępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada2012 r. - Prawo pocztowe ( Dz.U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830) ,osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Gmina Dąbrówka, ul. Tadeusza Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lubformatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi możnauzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II:PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa przydomowychoczyszczalni ścieków na terenie Gminy Dąbrówka
Numer referencyjny: IR.271.5.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialogtechniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj iilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania iwymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określeniezapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotemzamówienia w ramach zadania pn.: " Budowa przydomowych oczyszczalniścieków na terenie gminy Dąbrówka" jest: budowa 26 indywidualnychprzydomowych oczyszczalni ścieków o wydajności do 5m3/d przewidzianych dorealizacji na terenie gminy Dąbrówka, pow. wołomiński woj. mazowieckie wewsiach: Cisie, Józefów, Kuligów, Sokołówek, Ślężany. Jako rozwiązanieprojektowe przyjęto oczyszczalnie ścieków pracujących w technologii SBR -sekwencyjny reaktor biologiczny. Zakłada się zastosowanie oczyszczalni ścieków,w której cały proces technologiczny zachodzi w jednym zbiorniku. Ciągtechnologiczny oczyszczalni składa się z następujących urządzeń: " PrzykanalikaDN 160, " Przepompowni ścieku surowego, " Studni rozprężnej DN 315," Reaktora biologicznego, " Wentylacji wysokiej, " Studzienkikontrolnej przelotowej DN 315/DN 200, " Kanału odpływowego DN 110, "Przepompowni ścieku oczyszczonego, " Przewodów tłocznych DN 40 i DN 50," Drenażu rozsączającego lub układu rozsączającego. Na terenie, na którymprowadzone będą roboty mogą znajdować się niezainwentaryzowane urządzeniamelioracyjne - sieci drenarskie. Wykonawca połączy lub odtworzy wszystkie ciągidrenarskie zniszczone podczas wykonywania robót. Przedmiotowe prace przedzakryciem należy zgłosić inspektorowi nadzoru w celu spisania stosownegoprotokołu. Ponadto Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia skalkuluje w cenieofertowej: - wykonanie badań ścieków surowych i oczyszczonych przezosobę/instytucję posiadającą stosowne uprawnienia w ilości dla 10% losowowybranych obiektów, - co najmniej 5 zdjęć dla każdej oczyszczalni(wykonanych naróżnym etapie inwestycji, kolorowych, dobrej jakości) ilustrujących przebiegprzedsięwzięcia i osiągnięcie efektu ekologicznego w postaci elektronicznej napłycie CD, - usunięcie ewentualnych szkód powstałych w czasie realizacjiprzedmiotu umowy, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy oraz przywróceniemterenu do stanu pierwotnego, - sporządzenie kosztorysu powykonawczego robót poich zakończeniu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacjaprojektowa, STWiOR i zapisy niniejszej SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45232421-9
Dodatkowe kody CPV:45232400-6
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podajeinformacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowacałkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lubdynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostanąudzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówieńuzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówieniapodstawowego
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na któryzostała zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamicznysystem zakupów:

datazakończenia: 15/12/2016


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III:INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1)WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1)Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, oile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Kierownik budowy - z uprawnieniami budowlanymi dokierowania robotami w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci,instalacji i urządzeń sanitarnych *. * Zamawiający dopuszcza uprawnieniabudowlane odpowiadające w/w uprawnieniom, które zostały wydane na podstawiewcześniej obowiązujących przepisów. * Samodzielne funkcje techniczne wbudownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą równieżwykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane nazasadach określonych w przepisach odrębnych tj. m.in. w ustawie o zasadachuznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich UniiEuropejskiej z dnia 18 marca 2008 roku. W celu potwierdzenia kryteriumdoświadczenia zamawiający wymaga wykazania, że wykonawca wykonał co najmniej 20szt. indywidualnych przydomowych oczyszczalni ścieków
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku odopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonującychczynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjachzawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:

III.2)PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1)Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24ust. 5 ustawy Pzp nie

III.3) WYKAZOŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIEPODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIAKRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenieo niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZOŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NAWEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART.25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

oświadczeniewykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupykapitałowej

III.5) WYKAZOŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIEZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST.1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) WZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. wykaz robót budowlanych 2. oświadczenie na temat wykształcenia ikwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy 3. wykazosób skierowanych do realizacji zamówienia
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZOŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIEZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST.1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNEDOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Kopie umów opracę i kopie oświadczeń o zgodzie pracowników na udostępnienie informacji odanych osobowych.

SEKCJA IV:PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lubdołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączeniado ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem ofertyzasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziałuw postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,partnerstwo innowacyjne)

Liczbawykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowabędzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenieofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacjipotrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemuzakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetargnieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcjielektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające zopisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcjielektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakiebędą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokościpostąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań ispecyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcjielektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcjawieloetapowa

etap nr

czas trwania etapu




Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani donastępnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

Kryteria

Znaczenie

cena

60

okres gwarncji jakości

40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetargnieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwoinnowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawieofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tegoopisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogukonkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składaniaofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którymmuszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegającychnegocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych wspecyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres stronyinternetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacjielektronicznej:

Wymaganiadotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, wtym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposóbpostępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnychwysokości postąpień:

Informacje oliczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacjawieloetapowa

etap nr

czas trwania etapu




Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani donastępnego etapu: nie

Terminotwarcia licytacji elektronicznej:

Termin iwarunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranejumowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzórumowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANAUMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku dotreści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażonąna piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Zmiany przewidziane wumowie mogą być inicjowane przez zamawiającego lub przez wykonawcę. 3. Zmianyumowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w SIWZ. 4. Zmiany, októrych mowa w ust. 1 mogą dotyczyć: 1) zmiany jakości lub innych parametrówcharakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót budowlanych,2) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny, 3)zmiany wymiarów, położenia lub wysokości części robót budowlanych, 4) zmiany wkolejności i terminach wykonywania robót budowlanych, 5) zmiany ilości robótbudowlanych w stosunku do przedmiaru, pod warunkiem, że wynikają one zdokumentacji projektowej i zasad wiedzy technicznej. 5. Jeżeli zmiana, o którejmowa w ust. 4, wymaga zmiany dokumentacji projektowej lub specyfikacjitechnicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, strona inicjująca zmianęprzedstawia projekt zamienny zawierający opis proponowanych zmian wraz zinformacją - o konieczności lub nie - zmiany pozwolenia na budowę orazprzedmiar i niezbędne rysunki. Projekt taki wymaga akceptacji projektanta,nadzoru autorskiego i zatwierdzenia do realizacji przez zamawiającego. 6.Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 4, jest złożenie wniosku przezstronę inicjującą zmianę zawierającego: 1) opis propozycji zmiany, 2)uzasadnienie zmiany, 3) opis wpływu zmiany na harmonogram robót i terminwykonania umowy. 7. Zmiany, o których mowa w ust. 4 mogą zostać dokonane,jeżeli ich uzasadnieniem są niżej wymienione okoliczności: 1) obniżenie kosztueksploatacji (użytkowania) obiektu, 2) poprawa wartości lub podniesieniasprawności ukończonych robót budowlanych, 3) zmiana obowiązujących przepisów, 4)podniesienie wydajności urządzeń, 5) podniesienie bezpieczeństwa wykonywaniarobót, 6) usprawnienia w trakcie użytkowania obiektu, 7) opóźnienia,utrudnienia, zawieszenia robót lub przeszkody spowodowane przez lub dające sięprzypisać zamawiającemu, 8) zaistnienie nieprzewidzianych w umowie warunkówgeologicznych, hydrogeologicznych, wykopalisk, wyjątkowo niekorzystnychwarunków klimatycznych, a także innych przeszkód lub skażeń uniemożliwiającychkontynuowanie umowy na przewidzianych w niej warunkach, 9) siła wyższa. 8.Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużania terminu wykonaniaumowy, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przezwykonawcę; 9. Dokonanie zmian o których mowa w ust. 4 wymaga podpisania aneksudo umowy. 10. Prawa i obowiązki stron określone i wynikające z niniejszej umowynie mogą być przenoszone na osoby trzecie bez zgody drugiej strony
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżelidotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału wpostępowaniu:
Data: 03/10/2016, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski odopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznegoterminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, wprzypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej orazniepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwaczłonkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały byćprzeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub pracerozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lubczęści zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

 




Informacja z sesji otwarcia ofert

I. Wyjaśnienia do SIWZ
Plan Zagospodarowania terenu
II. Wyjaśnienia do SIWZ

III. Wyjaśnienia do SIWZ

SIWZ

Załączniki składające się na integralną cześć specyfikacji:

1. Formularz ofertowy
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków
3. Wykaz robót budowlanych
4. Projekt umowy
5. Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia
6. Oświadczenie o kwalifikacjach zawodowych
7. Przedmiar robót
8a. Dokumentacja projektowa
8b. Dokumentacja projektowa
8c. Dokumentacja projektowa
9. STWOiR

____________________________________
/--/ Radosław Korzeniewski Wójt Gminy Dąbrówka
Wytworzył:Ireneusz Zieliński, data: brak danych r., godz. brak danych
Wprowadził:Tomasz Kostrzewa, data: 16.09.2016 r., godz. 21.25
Ostatnia aktualizacja:Tomasz Kostrzewa, data: 03.10.2016 r., godz. 14.57
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
03.10.2016 r., godz. 14.57Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
28.09.2016 r., godz. 08.47Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
27.09.2016 r., godz. 08.33Marek KaszubaAktualizacja przetargu
27.09.2016 r., godz. 08.27Marek KaszubaAktualizacja przetargu
27.09.2016 r., godz. 08.21Marek KaszubaAktualizacja przetargu
27.09.2016 r., godz. 08.20Marek KaszubaAktualizacja przetargu
26.09.2016 r., godz. 13.04Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
16.09.2016 r., godz. 21.40Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
16.09.2016 r., godz. 21.37Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
16.09.2016 r., godz. 21.36Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
16.09.2016 r., godz. 21.36Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
16.09.2016 r., godz. 21.35Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
16.09.2016 r., godz. 21.25Tomasz KostrzewaDodanie przetargu

Strona oglądana: 1565 razy.