Warning: include_once(analyticstracking.php) [function.include-once]: failed to open stream: No such file or directory in /inc2/szkielet.inc.php on line 27

Warning: include_once() [function.include]: Failed opening 'analyticstracking.php' for inclusion (include_path='.:/:/usr/local/php53/lib/pear') in /inc2/szkielet.inc.php on line 27

Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Menu
Główna treœść strony

Zamówienia publiczne

Przebudowa drogi gminnej nr 430114W w miejscowościach Dąbrówka i Lasków

Ogłoszenie zamieszczono: 20.09.2016 r.
Data składania ofert: 10.10.2016 r., godz. 12.00
Data otwarcia ofert: 10.10.2016 r., godz. 12.15

Dąbrówka, 2016-09-20

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Numer sprawy: IR.271.6.2016.

Nazwa zadania: Przebudowa drogi gminnej nr 430114W w miejscowościach Dąbrówka i Lasków

Ogłoszenie w BZP nr 311046 - 2016 z dnia 2016-09-20 r.

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak


Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: 

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrówka, krajowy numer identyfikacyjny 53369900000, ul. ul. T. Kościuszki  14, 05252   Dąbrówka, woj. mazowieckie, państwo , tel. 029 7578002, 7578077, e-mail urzad@dabrowka.net.pl, faks 297 578 220. 
Adres strony internetowej (URL): www.dabrowka.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA: 
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak 
www.dabrowka.net.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie 
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie 
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak 
Inny sposób: 
za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe ( Dz.U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830) , osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres: 
Gmina Dąbrówka, ul. Tadeusza Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie 
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej nr 430114W w miejscowościach Dąbrówka i Lasków
Numer referencyjny: IR.271.6.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane 
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak 
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części maksymalnej liczby części 2



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki 7 – 10 do SIWZ - program funkcjonalno - użytkowy

II.5) Główny kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:45200000-9, 45231000-5, 45231300-8, 45111200-0, 45314300-4, 71320000-7
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)
Wartość bez VAT: 
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie 
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 30/11/2017


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 
Informacje dodatkowe 
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna 
Określenie warunków: Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Suma gwarancyjna polisy nie może być mniejsza niż 500 000,00 zł (słownie złotych: pięćset tysięcy). 
Informacje dodatkowe 
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa 
Określenie warunków: Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu budowy lub przebudowy drogi z elementami odwodnienia i chodnika lub ścieżki rowerowej o długości min. 1 000 mb i o wartości co najmniej 500 000,00 zł brutto ( słownie pięćset tysięcy złotych), w tym jedną w trybie "zaprojektuj i wybuduj”. Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami: 1. projektantami zdolnymi do wykonania dokumentacji projektowej i posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalnościach: a) drogowej, b) cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c) elektrycznych i elektroenergetycznych; 2. kierownika budowy posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej - zgodnie z odpowiednimi przepisami Prawa budowlanego. 
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak 
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 
tak 
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji 
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. wykaz robót budowlanych 2. oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy 3. wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia 4. dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Kopie umów o pracę i kopie oświadczeń o zgodzie pracowników na udostępnienie informacji o danych osobowych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS 
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony 
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie 
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: 
nie 
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie 
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej 
nie 
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: 
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu 
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców 
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta: 

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: 
nie 
Informacje dodatkowe: 

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: 
nie 
Informacje dodatkowe: 

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: 
nie 
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: 
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna 
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie 
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: 
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie 
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: 
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: 
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nr

czas trwania etapu

  


Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie 
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT 
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: 
IV.2.2) Kryteria

Kryteria

Znaczenie

cena

60

Okres gwarancji jakości

40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) 
tak 
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne 
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: 

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie 
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie 
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): 

Informacje dodatkowe 


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: 

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: 

Wstępny harmonogram postępowania: 

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie 
Należy podać informacje na temat etapów dialogu: 


Informacje dodatkowe: 

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: 

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 
nie 
Informacje dodatkowe: 

IV.4) Licytacja elektroniczna 
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nr

czas trwania etapu

  


Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak 
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez zamawiającego lub przez wykonawcę. 3. Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w SIWZ. 4. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą dotyczyć: 1) zmiany jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót budowlanych, 2) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny, 3) zmiany wymiarów, położenia lub wysokości części robót budowlanych, 4) zmiany w kolejności i terminach wykonywania robót budowlanych, 5) zmiany ilości robót budowlanych w stosunku do przedmiaru, pod warunkiem, że wynikają one z dokumentacji projektowej i zasad wiedzy technicznej. 5. Jeżeli zmiana, o której mowa w ust. 4, wymaga zmiany dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, strona inicjująca zmianę przedstawia projekt zamienny zawierający opis proponowanych zmian wraz z informacją - o konieczności lub nie - zmiany pozwolenia na budowę oraz przedmiar i niezbędne rysunki. Projekt taki wymaga akceptacji projektanta, nadzoru autorskiego i zatwierdzenia do realizacji przez zamawiającego. 6. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 4, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: 1) opis propozycji zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) opis wpływu zmiany na harmonogram robót i termin wykonania umowy. 7. Zmiany, o których mowa w ust. 4 mogą zostać dokonane, jeżeli ich uzasadnieniem są niżej wymienione okoliczności: 1) obniżenie kosztu eksploatacji (użytkowania) obiektu, 2) poprawa wartości lub podniesienia sprawności ukończonych robót budowlanych, 3) zmiana obowiązujących przepisów, 4) podniesienie wydajności urządzeń, 5) podniesienie bezpieczeństwa wykonywania robót, 6) usprawnienia w trakcie użytkowania obiektu, 7) opóźnienia, utrudnienia, zawieszenia robót lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać zamawiającemu, 8) zaistnienie nieprzewidzianych w umowie warunków geologicznych, hydrogeologicznych, wykopalisk, wyjątkowo niekorzystnych warunków klimatycznych, a także innych przeszkód lub skażeń uniemożliwiających kontynuowanie umowy na przewidzianych w niej warunkach, 9) siła wyższa. 8. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużania terminu wykonania umowy, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez wykonawcę; 9. Dokonanie zmian o których mowa w ust. 4 wymaga podpisania aneksu do umowy. 10. Prawa i obowiązki stron określone i wynikające z niniejszej umowy nie mogą być przenoszone na osoby trzecie bez zgody drugiej strony 
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE 

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): 

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 
Data: 06/10/2016, godzina: 12:00, 
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): 
nie 
Wskazać powody: 

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) 
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie 
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie 
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Przebudowa drogi gminnej nr 430114W w miejscowości Dąbrówka i Lasków - etap I

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie w części projektowej obejmuje kompleksowe opracowanie dokumentacji projektowej, tj. w szczególności: o wykonanie szczegółowej inwentaryzacji zieleni znajdującej się w granicach pasa drogowego; o wykonanie dokumentacji badania podłoża gruntowego; o uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, o sporządzenie projektu budowlanego, o uzyskanie pozwoleń wodnoprawnych, o sporządzenie projektów wykonawczych branży drogowej i kanalizacyjnej elementów odwodnienia z kompletem wymaganych uzgodnień, o sporządzenie szczegółowej specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla wymienionych wyżej branż, o sporządzenie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich dla wymienionych wyżej branż, o uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o zatwierdzeniu projektu i udzieleniu pozwolenia na budowę, Zamówienie w części wykonania robót budowlanych obejmuje w szczególności: o wykonanie warstwy wyrównawczej istniejącej jezdni asfaltowej z betonu asfaltowego AC 11W z asfaltem 50/70 o szerokości do 5,0m do 5,5m + włączenia na skrzyżowaniach; o wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 8S z asfaltem 50/70 gr. 3 cm i szerokości od 5,0 m do 5,5m + wloty na skrzyżowaniach; o budowa ścieżki pieszo-rowerowej (ciąg pieszy wykonany z kostki kolorowej czerwonej typu Holland gr. 6cm - szerokość 1,0m, ścieżka rowerowa wykonana z kostki betonowej szarej typu Holland gr. 6cm o szerokości 2,5m; o wykonanie parkingów; o wykonanie progów zwalniających z kostki betonowej w odległości co 200 m wraz z wykonaniem stosownego oznakowania, o wykonanie oświetlenia ulicznego; o wykonanie zjazdów indywidualnych i publicznych; o wykonanie krawężnika ulicznego, wystającego i wtopionego 15x30x100 cm; o wykonanie krawężników najazdowych 15x22x100 cm na zjazdach; o wykonanie opornika betonowego 12x25x100 cm; o wykonanie pobocza z mieszanki kruszywa łamanego i kruszywa naturalnego o szerokości 0,75 m i grubości 15 cm - 976m2; o wykonanie oznakowania pionowe i poziomego; o wykonanie elementów odwodnienia jezdni i chodnika; o wykonanie wpustów ulicznych i przykanalików do projektowanego bądź odtwarzanego rowu przydrożnego; o wykonanie przepustów wraz z umocnieniem wlotu i wylotu pod zjazdami na odcinku projektowanych bądź odtwarzanych rowów przydrożnych. o humusowanie i obsianie mieszanką traw terenów biologicznie czynnych, skarp projektowanych i odtwarzanych rowów przydrożnych. Inwestycja znajduje się na dz. ew. nr: 307 w obrębie 0005 Dąbrówka . 
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 19/05/2017
5) Kryteria oceny ofert:

Kryteria

Znaczenie

cena

60

okres garancji jakości

40

6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: 2    Nazwa: Przebudowa drogi gminnej nr 430114W w miejscowości Dąbrówka i Lasków - etap II

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie w części projektowej obejmuje kompleksowe opracowanie dokumentacji projektowej, tj. w szczególności: o opracowanie mapy do celów projektowych; o wykonanie szczegółowej inwentaryzacji zieleni znajdującej się w granicach pasa drogowego; o wykonanie dokumentacji badania podłoża gruntowego; o uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, o sporządzenie projektu budowlanego, o uzyskanie pozwoleń wodnoprawnych, o sporządzenie projektów wykonawczych branży drogowej i kanalizacyjnej elementów odwodnienia z kompletem wymaganych uzgodnień, o sporządzenie szczegółowej specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla wymienionych wyżej branż, o sporządzenie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich dla wymienionych wyżej branż, o opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, o sporządzenie projektu stałej organizacji ruchu i organizacji na czas wykonywania robót z kompletem wymaganych uzgodnień, o wykonanie projektu podziału nieruchomości, o uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID). Zamówienie w części wykonania robót budowlanych obejmuje w szczególności: o wykonanie warstwy wyrównawczej istniejącej jezdni asfaltowej z betonu asfaltowego AC 11W z asfaltem 50/70 o szerokości do 5 m + włączenia na skrzyżowaniach; o wykonie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 8S z asfaltem 50/70 gr. 3 cm i szerokości 5,0 m + wloty na skrzyżowaniach; o wykonie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 8S z asfaltem 50/70 gr. 3 cm i szerokości do 5,0 m; o budowa chodnika z kostki betonowej kolorowej czerwonej gr. 6 cm Holland o łącznej szerokości 2,5 m; o wykonanie progów zwalniających z kostki betonowej w odległości co 200 m wraz z wykonaniem stosownego oznakowania, o wykonanie zjazdów indywidualnych i publicznych; o wykonanie krawężnika ulicznego, wystającego i wtopionego 15x30x100 cm; o wykonanie krawężników najazdowych 15x22x100 cm na zjazdach; o wykonanie opornika betonowego 12x25x100 cm; o wykonanie pobocza z mieszanki kruszywa łamanego i kruszywa naturalnego o szerokości 0,75 m i grubości 15 cm; o wykonanie oznakowania pionowe i poziomego; o wykonanie elementów odwodnienia jezdni i chodnika; o wykonanie wpustów ulicznych i przykanalików do projektowanego bądź odtwarzanego rowu przydrożnego; o wykonanie przepustów wraz z umocnieniem wlotu i wylotu pod zjazdami na odcinku projektowanych bądź odtwarzanych rowów przydrożnych. o humusowanie i obsianie mieszanką traw terenów biologicznie czynnych, skarp projektowanych i odtwarzanych rowów przydrożnych. o regulacja wysokościowa urządzeń podziemnych. Inwestycja znajduje się: obręb ewidencyjny 0015 Lasków dz. ew. nr 3/3, 409, 477, 478, 479/1, 487, 488, 489, 490/1, 506, 505; obręb ewidencyjny 0005 Dąbrówka dz. ew. nr 202, 307, 328/2. 
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/11/2017
5) Kryteria oceny ofert:

Kryteria

Znaczenie

cena

60

okres gwarancji jakości

40

6) INFORMACJE DODATKOWE:



Wyjaśnienia nr I do Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Wyjaśnienia nr II do Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

INFORMACJA O ZMIANIE SIWZ
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Załączniki składające się na integralną cześć specyfikacji:

1. Formularz ofertowy Wykonawcy
2. Oświadczenie Wykonawcy
3. Wykaz robót budowlanych
4. Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia publicznego
5. Oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji
6. Wzór karty gwarancyjnej jakości robót
7 Program funkcjonalno-użytkowy etap I
8. Załącznik graficzny etap I
9. Program funkcjonalno-użytkowy etap II
10. Załącznik graficzny etap II
11. Projekt umowy

Informacja z sesji otwarcia ofert
10.10.2016r.


____________________________________

/ - - / Radosław Korzeniewski Wójt Gminy Dąbrówka

Wytworzył:Ireneusz Zieliński, data: brak danych r., godz. brak danych
Wprowadził:Tomasz Kostrzewa, data: 22.09.2016 r., godz. 14.39
Ostatnia aktualizacja:Adam Podemski, data: 10.10.2016 r., godz. 15.05
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
10.10.2016 r., godz. 15.05Adam PodemskiAktualizacja przetargu
04.10.2016 r., godz. 10.18Marek KaszubaAktualizacja przetargu
03.10.2016 r., godz. 20.58Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
30.09.2016 r., godz. 14.27Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
30.09.2016 r., godz. 14.12Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
26.09.2016 r., godz. 13.59Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
26.09.2016 r., godz. 13.59Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
26.09.2016 r., godz. 08.13Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
22.09.2016 r., godz. 14.44Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
22.09.2016 r., godz. 14.41Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
22.09.2016 r., godz. 14.39Tomasz KostrzewaDodanie przetargu

Strona oglądana: 1250 razy.