Warning: include_once(analyticstracking.php) [function.include-once]: failed to open stream: No such file or directory in /inc2/szkielet.inc.php on line 27

Warning: include_once() [function.include]: Failed opening 'analyticstracking.php' for inclusion (include_path='.:/:/usr/local/php53/lib/pear') in /inc2/szkielet.inc.php on line 27

Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Menu
Główna treœść strony

Zamówienia publiczne

Zakup nowego samochodu dla OSP Kuligów

Ogłoszenie zamieszczono: 26.09.2016 r.
Data składania ofert: 04.10.2016 r., godz. 12.00
Data otwarcia ofert: 04.10.2016 r., godz. 12.15

Kuligów, 26.09.2016 r.

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 Numer sprawy: OSP.271.01.2016.

Nazwa zadania: Zakupnowego samochodu dla OSP Kuligów

 

Ogłoszenie wBZP nr 313590 - 2016 z dnia 2016-09-26 r.

 

Zamieszczanieogłoszenia: obowiązkowe

Zamówieniedotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak


Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego

O zamówieniemogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, którychdziałalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, którebędą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osóbbędących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących dojednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, niemniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lubwykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I:ZAMAWIAJĄCY

Postępowanieprzeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanieprzeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzeniepostępowania

nie

Informacjena temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzeniepostępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzająpostępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne orazosoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państwczłonkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadkuprzeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskichUnii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicza Straż Pożarna wKuligowie, krajowy numer identyfikacyjny 015277780, ul. Warszawska  14,05-254  Kuligów, woj. mazowieckie, państwo , tel. 603751171, e-mailzielinski@dabrowka.net.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.dabrowka.net.pl

I. 2) RODZAJZAMAWIAJĄCEGO: Podmiotprawa publicznego

I.3) WSPÓLNEUDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podziałobowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzaniapostępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania zzamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który zzamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i wjakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostalizamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiającychindywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzeczpozostałych zamawiających):

I.4)KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowaniamożna uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.dabrowka.net.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacjaistotnych warunków zamówienia

tak
www.dabrowka.net.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacjimożna uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należyprzesyłać:
Elektronicznie

nie
adres

 

Dopuszczonejest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu winny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału wpostępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemnie za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529 oraz z 2015 r.poz. 1830), osobiście, za pośrednictwem posłańca
Adres:
Urząd Gminy Dąbrówka, ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lubformatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi możnauzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II:PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup nowegosamochodu dla OSP Kuligów
Numer referencyjny: OSP.271.01.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialogtechniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj iilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania iwymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określeniezapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotemzamówienia jest dostawa fabrycznie nowego średniego samochoduratowniczo-gaśniczego 4 x4. Samochód ratowniczo-gaśniczy powinien posiadać świadectwodopuszczenia na podstawie rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 20czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwapublicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawaniadopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007 r. Nr 143 poz. 1002),wprowadzonego rozporządzeniem zmieniającym z dnia 27 kwietnia 2010 r. (Dz. U.Nr 85 poz. 553) na samochód specjalny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówieniazawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 34144210-3

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podajeinformacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowacałkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lubdynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na któryzostała zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamicznysystem zakupów:

datazakończenia: 30/11/2016


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III:INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1)WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1)Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, oile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenieoświadczenia przez Wykonawcę - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZoraz jeśli Wykonawca wykaże wykonanie minimum jednej dostawy polegającej nadostarczeniu samochodu ratowniczo-gaśniczego o wartości minimum 500 tys. złbrutto wraz z podaniem wartości , przedmiotu, dat wykonania i podmiotów narzecz których dostawy zostały wykonane w okresie ostatnich trzech lat przedupływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie oraz załączenie dowodówokreślających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przyczym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawioneprzez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku odopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonującychczynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjachzawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2)PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1)Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24ust. 5 ustawy Pzp nie

III.3) WYKAZOŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIEPODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIAKRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenieo niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZOŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NAWEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART.25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1)Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływemterminu składania ofert, 2) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobecniego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówieniapubliczne

III.5) WYKAZOŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIEZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST.1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) WZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz dostaw lub usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływemterminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania ipodmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, orazzałączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonanelub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencjebądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lubusługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnymcharakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczeniewykonawcy,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZOŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIEZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST.1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNEDOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. FormularzOferty 2. Specyfikacja techniczna oferowanego samochodu. 3. W przypadku, kiedyofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia(konsorcjum / spółka cywilna)- stosowne pełnomocnictwo / upoważnienie wymagapodpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców występującychwspólnie. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialniepoświadczonej kopii. 4. Pisemne zobowiązanie innych pomiotów do oddania dodyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samejgrupy kapitałowej.

SEKCJA IV:PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lubdołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączeniado ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem ofertyzasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziałuw postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,partnerstwo innowacyjne)

Liczbawykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowabędzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenieofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacjipotrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemuzakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetargnieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcjielektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające zopisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcjielektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakiebędą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokościpostąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań ispecyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcjielektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcjawieloetapowa

etap nr

czas trwania etapu




Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani donastępnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

Kryteria

Znaczenie

cena

60

gwarancja jakości

30

termin wykonania zamówienia

10


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetargnieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwoinnowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawieofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tegoopisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogukonkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składaniaofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którymmuszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegającychnegocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych wspecyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres stronyinternetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacjielektronicznej:

Wymaganiadotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, wtym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposóbpostępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnychwysokości postąpień:

Informacje oliczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacjawieloetapowa

etap nr

czas trwania etapu




Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani donastępnego etapu: nie

Terminotwarcia licytacji elektronicznej:

Termin iwarunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranejumowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzórumowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANAUMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku dotreści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżelidotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału wpostępowaniu:
Data: 04/10/2016, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzieleniazamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje zogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski odopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznegoterminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, wprzypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej orazniepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwaczłonkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały byćprzeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub pracerozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lubczęści zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:



SIWZ

Załączniki składające się na integralną cześć specyfikacji:

Załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 2 Formularz ofertowy
Załącznik nr 3 Oświadczenia
Załacznik nr 4 Projekt umowy

Wyjaśnienia do SIWZ
29.09.2016r.

Informacja z otwarcia ofert
04.10.2016r.

____________________________________

Grzegorz Mianowski Prezes OSP

 

Wytworzył:Ireneusz Zieliński, data: brak danych r., godz. brak danych
Wprowadził:Tomasz Kostrzewa, data: 26.09.2016 r., godz. 18.38
Ostatnia aktualizacja:Adam Podemski, data: 04.10.2016 r., godz. 14.39
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
04.10.2016 r., godz. 14.39Adam PodemskiAktualizacja przetargu
29.09.2016 r., godz. 20.07Adam PodemskiAktualizacja przetargu
29.09.2016 r., godz. 20.06Adam PodemskiAktualizacja przetargu
26.09.2016 r., godz. 20.04Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
26.09.2016 r., godz. 18.40Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
26.09.2016 r., godz. 18.38Tomasz KostrzewaDodanie przetargu

Strona oglądana: 936 razy.