Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.
Dąbrówka, 2016-09-29
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Robotybudowlane
Dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Numer sprawy: 271.7.2016.Nazwa zadania: Budowachodnika wraz ze zjazdami w ciągu drogi gminnej Zaścienie - Wszebory
Ogłoszenie wBZP nr 315637 - 2016 z dnia 2016-09-29 r.
Zamieszczanieogłoszenia: obowiązkowe
Zamówieniedotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówieniemogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, którychdziałalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, którebędą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osóbbędących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących dojednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, niemniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lubwykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I:ZAMAWIAJĄCY
Postępowanieprzeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanieprzeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzeniepostępowania
nie
Informacjena temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzeniepostępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzająpostępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne orazosoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państwczłonkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadkuprzeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państwczłonkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówieńpublicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrówka, krajowy numeridentyfikacyjny 53369900000, ul. ul. T. Kościuszki 14, 05252 Dąbrówka, woj. mazowieckie, państwo , tel. 029 7578002, 7578077, e-mailurzad@dabrowka.net.pl, faks 297 578 220.
Adres strony internetowej (URL): www.dabrowka.net.pl
I. 2) RODZAJZAMAWIAJĄCEGO: Administracjasamorządowa
I.3) WSPÓLNEUDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podziałobowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzaniapostępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania zzamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który zzamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i wjakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostalizamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiającychindywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzeczpozostałych zamawiających):
I.4)KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowaniamożna uzyskać pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacjaistotnych warunków zamówienia
tak
www.bip.dabrowk.net.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacjimożna uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należyprzesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczonejest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu winny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału wpostępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada2012 r. - Prawo pocztowe ( Dz.U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830) ,osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Gmina Dąbrówka, ul. Tadeusza Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lubformatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi możnauzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II:PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika wrazze zjazdami w ciągu drogi gminnej Zaścienie - Wszebory
Numer referencyjny: 271.7.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialogtechniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj iilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania iwymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określeniezapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotemzamówienia jest wykonanie chodnika zlokalizowanego przy jezdni drogi gminnej iprzebudowa istniejących zjazdów i elementów odwodnienia poprzez wykonanie: -robót ziemnych; - robót rozbiórkowych; - ustawienie krawężnika betonowego15x30x100 wystającego na ławie z betonu C12/15, - ustawienie krawężnikabetonowego najazdowego 15x22x100 na ławie z betonu C12/15, - ustawienieopornika betonowego 12x25x100 najazdowego na ławie z betonu C12/15, -ustawienie obrzeża betonowego 8x30x100 na podsypce cementowo - piaskowej 1:3gr. 5 cm, - wykonanie chodnika z kostki betonowej czerwonej o gr. 6 cm napodsypce cementowo - piaskowej 1:4 o gr. 5 cm i podbudowie z pospółki o gr. 15cm, - wykonanie zjazdów z kostki betonowej grafitowej o gr. 8 cm na podsypcecementowo - piaskowej 1:4 o gr. 5 cm na podbudowie z kruszywa kamiennegołamanego stabilizowanego mechanicznie 0/32 o gr. 20 cm i warstwie pospółki ogrubości 10 cm, - wykonanie 9 szt. kompletnych wpustów deszczowych - wykonanieoznakowania poziomego i pionowego - uporządkowanie terenu budowy; - odtworzeniepodbudowy i nawierzchni jezdni w miejscach przejść przykanalików - zakładanietrawników. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączone do SIWZdokumentacja projektowa, przedmiar robót i STWiORB.
II.5) Główny kod CPV: 45233253-7
Dodatkowe kody CPV:45233100-0
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podajeinformacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowacałkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lubdynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostanąudzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówieńuzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówieniapodstawowego
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na któryzostała zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamicznysystem zakupów:
datazakończenia: 30/11/2016
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III:INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1)Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, oile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji conajmniej 1 roboty budowlanej w okresie ostatnich pięciu lat przed upływemterminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie. Robota budowlana musi dotyczyć budowy lub przebudowy chodnikawraz ze zjazdami (lub innych powierzchni użytkowych) z kostki betonowej.Powierzchnia wykonanego chodnika z kostki betonowej musi wynosić minimum 500,0m2. Wartość wykonanych, wskazanych wyżej robót budowlanych musi wynosić minimum100 000,00 PLN brutto.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku odopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonującychczynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjachzawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:
III.2)PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1)Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24ust. 5 ustawy Pzp nie
III.3) WYKAZOŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIEPODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIAKRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenieo niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.4) WYKAZOŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NAWEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART.25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
oświadczeniewykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupykapitałowej
III.5) WYKAZOŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIEZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST.1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) WZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykaz robót budowlanych
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZOŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIEZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST.1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNEDOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Kopie umów opracę i kopie oświadczeń o zgodzie pracowników na udostępnienie informacji odanych osobowych.
SEKCJA IV:PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lubdołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączeniado ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem ofertyzasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziałuw postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,partnerstwo innowacyjne)
Liczbawykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowabędzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenieofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacjipotrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemuzakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetargnieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcjielektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające zopisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcjielektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakiebędą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokościpostąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań ispecyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcjielektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcjawieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani donastępnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Okres gwarancji jakości | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetargnieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwoinnowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawieofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tegoopisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogukonkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składaniaofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którymmuszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegającychnegocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych wspecyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres stronyinternetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacjielektronicznej:
Wymaganiadotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, wtym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposóbpostępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnychwysokości postąpień:
Informacje oliczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacjawieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani donastępnego etapu: nie
Terminotwarcia licytacji elektronicznej:
Termin iwarunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranejumowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzórumowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANAUMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku dotreści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażonąna piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Zmiany przewidziane wumowie mogą być inicjowane przez zamawiającego lub przez wykonawcę. 3. Zmianyumowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w SIWZ. 4. Zmiany, októrych mowa w ust. 1 mogą dotyczyć: 1) zmiany jakości lub innych parametrówcharakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót budowlanych,2) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny, 3)zmiany wymiarów, położenia lub wysokości części robót budowlanych, 4) zmiany wkolejności i terminach wykonywania robót budowlanych, 5) zmiany ilości robótbudowlanych w stosunku do przedmiaru, pod warunkiem, że wynikają one zdokumentacji projektowej i zasad wiedzy technicznej. 5. Jeżeli zmiana, o którejmowa w ust. 4, wymaga zmiany dokumentacji projektowej lub specyfikacjitechnicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, strona inicjująca zmianęprzedstawia projekt zamienny zawierający opis proponowanych zmian wraz z informacją- o konieczności lub nie - zmiany pozwolenia na budowę oraz przedmiar iniezbędne rysunki. Projekt taki wymaga akceptacji projektanta, nadzoruautorskiego i zatwierdzenia do realizacji przez zamawiającego. 6. Warunkiemdokonania zmian, o których mowa w ust. 4, jest złożenie wniosku przez stronęinicjującą zmianę zawierającego: 1) opis propozycji zmiany, 2) uzasadnieniezmiany, 3) opis wpływu zmiany na harmonogram robót i termin wykonania umowy. 7.Zmiany, o których mowa w ust. 4 mogą zostać dokonane, jeżeli ich uzasadnieniemsą niżej wymienione okoliczności: 1) obniżenie kosztu eksploatacji(użytkowania) obiektu, 2) poprawa wartości lub podniesienia sprawnościukończonych robót budowlanych, 3) zmiana obowiązujących przepisów, 4)podniesienie wydajności urządzeń, 5) podniesienie bezpieczeństwa wykonywaniarobót, 6) usprawnienia w trakcie użytkowania obiektu, 7) opóźnienia,utrudnienia, zawieszenia robót lub przeszkody spowodowane przez lub dające sięprzypisać zamawiającemu, 8) zaistnienie nieprzewidzianych w umowie warunkówgeologicznych, hydrogeologicznych, wykopalisk, wyjątkowo niekorzystnychwarunków klimatycznych, a także innych przeszkód lub skażeń uniemożliwiającychkontynuowanie umowy na przewidzianych w niej warunkach, 9) siła wyższa. 8.Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużania terminu wykonaniaumowy, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przezwykonawcę; 9. Dokonanie zmian o których mowa w ust. 4 wymaga podpisania aneksudo umowy. 10. Prawa i obowiązki stron określone i wynikające z niniejszej umowynie mogą być przenoszone na osoby trzecie bez zgody drugiej strony
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżelidotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału wpostępowaniu:
Data: 14/10/2016, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzieleniazamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje zogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski odopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznegoterminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, wprzypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej orazniepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwaczłonkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały byćprzeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub pracerozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lubczęści zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
____________________________________
/--/ Radosław KorzeniewskiWójt Gminy Dąbrówka
Wytworzył: | Ireneusz Zieliński, data: brak danych r., godz. brak danych |
---|---|
Wprowadził: | Tomasz Kostrzewa, data: 29.09.2016 r., godz. 22.19 |
Ostatnia aktualizacja: | Tomasz Kostrzewa, data: 14.10.2016 r., godz. 15.43 |
Czas | Administrator | Opis zmiany |
---|---|---|
14.10.2016 r., godz. 15.43 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
29.09.2016 r., godz. 22.24 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
29.09.2016 r., godz. 22.19 | Tomasz Kostrzewa | Dodanie przetargu |