Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.
Dąbrówka, 14.11.2016 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Numer sprawy: 271.10.2016.
Nazwa zadania: Przebudowadrogi gminnej nr 430101W w miejscowościach Trojany i Wszebory
Ogłoszenie wBZP nr 342431 - 2016 z dnia 2016-11-14 r.
Zamieszczanieogłoszenia: obowiązkowe
Zamówieniedotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
O zamówieniemogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, którychdziałalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, którebędą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osóbbędących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących dojednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, niemniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lubwykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I:ZAMAWIAJĄCY
Postępowanieprzeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanieprzeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzeniepostępowania
nie
Informacje natemat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzeniepostępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzająpostępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne orazosoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państwczłonkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadkuprzeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państwczłonkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówieńpublicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrówka, krajowy numeridentyfikacyjny 53369900000, ul. ul. T. Kościuszki 14, 05252 Dąbrówka, woj. mazowieckie, państwo , tel. 029 7578002, 7578077, e-mailurzad@dabrowka.net.pl, faks 297 578 220.
Adres strony internetowej (URL): www.dabrowka.net.pl
I. 2) RODZAJZAMAWIAJĄCEGO: Administracjasamorządowa
I.3) WSPÓLNEUDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podziałobowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzaniapostępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania zzamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiającychjest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie zaprzeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówieniebędzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówieniezostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4)KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowaniamożna uzyskać pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnychwarunków zamówienia
tak
www.bip.dabrowka.net.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacjimożna uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należyprzesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczonejest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu winny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału wpostępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:
Gmina Dąbrówka, ul. Tadeusza Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lubformatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi możnauzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II:PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogigminnej nr 430101W w miejscowościach Trojany i Wszebory
Numer referencyjny: IR.271.10.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialogtechniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj iilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania iwymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określeniezapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Szczegółowyopis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki 7 – 8 do SIWZ - programfunkcjonalno - użytkowy
II.5) Główny kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:45200000-9, 45231000-5, 45231300-8, 45111200-0,45314300-4, 71320000-7
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacjeo wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowacałkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lubdynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na któryzostała zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamicznysystem zakupów:
datazakończenia: 31/10/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III:INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1)Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, oile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokumentpotwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresieprowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Suma gwarancyjnapolisy nie może być mniejsza niż 500 000,00 zł ( słownie złotych: pięćsettysięcy).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: wykonawca wykaże: a) iż w okresie ostatnich pięciu latprzed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalnościjest krótszy -w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlanepolegające na: jedna na wykonaniu budowy lub przebudowy drogi z elementamiodwodnienia i chodnika lub ścieżki rowerowej o długości min. 1 000 mb i owartości minimum 500 000,00 zł brutto ( słownie pięćset tysięcy złotych), drugana wykonaniu budowy lub przebudowy drogi o wartości minimum 500 000,00 złbrutto ( słownie pięćset tysięcy złotych),w trybie "zaprojektuj iwybuduj”; b) że, że dysponuje osobami: 1. projektantami zdolnymi do wykonaniadokumentacji projektowej i posiadającymi uprawnienia budowlane wspecjalnościach: a) drogowej, b) cieplnej, wentylacyjnej, gazowej, wodociągoweji kanalizacyjnej, c) elektrycznej i elektroenergetycznej; 2. kierownikiembudowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi wspecjalności drogowej - zgodnie z odpowiednimi przepisami Prawa budowlanego.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku odopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonującychczynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjachzawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:
III.2)PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1)Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24ust. 5 ustawy Pzp nie
III.3) WYKAZOŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIEPODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIAKRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenieo niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.4) WYKAZOŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NAWEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART.25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZOŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIEZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST.1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) WZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. wykaz robót budowlanych 2. oświadczenie na temat wykształcenia ikwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy 3. wykazosób skierowanych do realizacji zamówienia 4. dokument potwierdzający, że jestubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalnościzwiązanej z przedmiotem zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZOŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIEZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST.1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNEDOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Przedpodpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemuzanonimizowane kopie umów o pracę osób (pracowników fizycznych) wykonującychroboty budowlane
SEKCJA IV:PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lubdołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączeniado ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem ofertyzasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziałuw postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,partnerstwo innowacyjne)
Liczbawykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowabędzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenieofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacjipotrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemuzakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetargnieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcjielektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające zopisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcjielektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakiebędą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokościpostąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań ispecyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcjielektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcjawieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani donastępnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Okres gwarancji jakości | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetargnieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwoinnowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawieofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tegoopisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogukonkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składaniaofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którymmuszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegającychnegocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych wspecyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres stronyinternetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacjielektronicznej:
Wymaganiadotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, wtym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposóbpostępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnychwysokości postąpień:
Informacje oliczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacjawieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani donastępnego etapu: nie
Terminotwarcia licytacji elektronicznej:
Termin iwarunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranejumowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzórumowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANAUMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku dotreści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażonąna piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Zmiany przewidziane wumowie mogą być inicjowane przez zamawiającego lub przez wykonawcę. 3. Zmianyumowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w SIWZ. 4. Zmiany, októrych mowa w ust. 1 mogą dotyczyć: 1) zmiany jakości lub innych parametrówcharakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót budowlanych,2) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny, 3)zmiany wymiarów, położenia lub wysokości części robót budowlanych, 4) zmiany wkolejności i terminach wykonywania robót budowlanych, 5) zmiany ilości robótbudowlanych w stosunku do przedmiaru, pod warunkiem, że wynikają one zdokumentacji projektowej i zasad wiedzy technicznej. 5. Jeżeli zmiana, o którejmowa w ust. 4, wymaga zmiany dokumentacji projektowej lub specyfikacjitechnicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, strona inicjująca zmianęprzedstawia projekt zamienny zawierający opis proponowanych zmian wraz zinformacją - o konieczności lub nie - zmiany pozwolenia na budowę orazprzedmiar i niezbędne rysunki. Projekt taki wymaga akceptacji projektanta,nadzoru autorskiego i zatwierdzenia do realizacji przez zamawiającego. 6.Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 4, jest złożenie wniosku przezstronę inicjującą zmianę zawierającego: 1) opis propozycji zmiany, 2)uzasadnienie zmiany, 3) opis wpływu zmiany na harmonogram robót i terminwykonania umowy. 7. Zmiany, o których mowa w ust. 4 mogą zostać dokonane,jeżeli ich uzasadnieniem są niżej wymienione okoliczności: 1) obniżenie kosztueksploatacji (użytkowania) obiektu, 2) poprawa wartości lub podniesieniasprawności ukończonych robót budowlanych, 3) zmiana obowiązujących przepisów,4) podniesienie wydajności urządzeń, 5) podniesienie bezpieczeństwa wykonywaniarobót, 6) usprawnienia w trakcie użytkowania obiektu, 7) opóźnienia,utrudnienia, zawieszenia robót lub przeszkody spowodowane przez lub dające sięprzypisać zamawiającemu, 8) zaistnienie nieprzewidzianych w umowie warunkówgeologicznych, hydrogeologicznych, wykopalisk, wyjątkowo niekorzystnychwarunków klimatycznych, a także innych przeszkód lub skażeń uniemożliwiającychkontynuowanie umowy na przewidzianych w niej warunkach, 9) siła wyższa. 8. Wykonawcanie będzie uprawniony do żadnego przedłużania terminu wykonania umowy, jeżelizmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez wykonawcę; 9.Dokonanie zmian o których mowa w ust. 4 wymaga podpisania aneksu do umowy. 10.Prawa i obowiązki stron określone i wynikające z niniejszej umowy nie mogą byćprzenoszone na osoby trzecie bez zgody drugiej strony.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżelidotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału wpostępowaniu:
Data: 21/10/2016, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzieleniazamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje zogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski odopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznegoterminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, wprzypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej orazniepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwaczłonkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały byćprzeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub pracerozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lubczęści zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
____________________________________
Radosław Korzeniewski WójtGminy Dąbrówka
Wytworzył: | Ireneusz Zieliński, data: brak danych r., godz. brak danych |
---|---|
Wprowadził: | Tomasz Kostrzewa, data: 14.11.2016 r., godz. 16.02 |
Ostatnia aktualizacja: | Tomasz Kostrzewa, data: 30.11.2016 r., godz. 13.16 |
Czas | Administrator | Opis zmiany |
---|---|---|
30.11.2016 r., godz. 13.16 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
25.11.2016 r., godz. 19.57 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
25.11.2016 r., godz. 19.55 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
25.11.2016 r., godz. 19.53 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
18.11.2016 r., godz. 11.46 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
18.11.2016 r., godz. 11.41 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
14.11.2016 r., godz. 16.09 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
14.11.2016 r., godz. 16.09 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
14.11.2016 r., godz. 16.08 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
14.11.2016 r., godz. 16.05 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
14.11.2016 r., godz. 16.02 | Tomasz Kostrzewa | Dodanie przetargu |