Główna treść strony
Zamówienia publiczne
Budowa boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Guzowatka dz. ew. nr 208 obręb 0008
Tytuł umowy: OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA – roboty budowlane
Data podpisania: 06.07.2017 r.
Dąbrówka , 6.07.2017 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA – roboty budowlane
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Numer sprawy: 271.05.2017.
Nazwa zadania: Budowa boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Guzowatka dz. ew. nr 208 obręb 0008
Ogłoszenie w BZP nr 104843 - 2017 z dnia 2017-07-06 r.
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
PO Rybactwo i Morze na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 54843 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 66269 - 2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrówka, krajowy numer identyfikacyjny 53369900000, ul. ul. T. Kościuszki 14, 05252 Dąbrówka, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 029 7578002, 7578077, faks 297 578 220, e-mail urzad@dabrowka.net.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.dabrowka.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Guzowatka dz. ew. nr 208 obręb 0008
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
271.05.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Budowa boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Guzowatka zgodnie z poniższymi wytycznymi: • Boisko wielofunkcyjne o nawierzchni syntetycznej zlokalizowanego na dz. nr ewid. 208 w Guzowatce, gm. Dąbrówka. Przedmiotowa działka jest ogrodzona i zabudowana. Na działce znajdują się budynki szkoły oraz hali sportowej, boisko, plac zabaw oraz elementy infrastruktury technicznej. • Stan techniczny budynków: dobry. • We wschodniej części działki nr 208 budowa wielofunkcyjnego boiska o nawierzchni syntetycznej, przepuszczalnej wraz z piłkochwytami i urządzeniami terenowymi (ławki, stojak na rowery, kosze na śmieci, tablica informacyjna). Lokalizacja koliduje z istniejącym, utwardzonym, pomocniczym boiskiem do piłki koszykowej - projektuje się częściową rozbiórkę nawierzchni asfaltowej i podbudowy w granicach projektowanego boiska wielofunkcyjnego. Pozostałą część boiska - do adaptacji i wykorzystania jako komunikacja i plac przed projektowanym boiskiem wielofunkcyjnym. Układ boiska: Boisko główne do piłki ręcznej, boisko do piłki koszykowej, boisko do piłki siatkowej, boisko do tenisa ziemnego oraz dwa niepełnowymiarowe boiska do treningu gry w piłkę koszykową (nie nadają się do rozgrywania meczy) zlokalizowana poprzecznie w stosunku do boiska głównego. Wymiary areny boisk: 20 x 40 m plus wybiegi po 2,0 m z każdej strony boiska. Ogrodzenie o wysokości 6,0 i 4,0 m z siatki polipropylenowej na słupach stalowych. Dane materiałowo-konstrukcyjne: Nawierzchnia syntetyczna boiska wielofunkcyjnego: Nawierzchnia syntetyczna poliuretanowa o grubości 13-14 mm (warstwę o grubości 10-11 mm z granulatu SBR, następnie warstwa natrysku (mieszanka granulatu EPDM zmieszana z PU) o grubości warstwy 2-3 mm). UWAGA: Wymagane dokumenty odbiorowe dotyczące nawierzchni: Aprobata lub Rekomendacja ITB Atest Higieniczny PZH Autoryzacja producenta systemu Karta techniczna systemu Aktualne badania na zgodność z norma DIN 18035/6 i IAAF Aktualne badania na zawartość pierwiastków śladowych Warstwy dynamicznej "ET" gr. 35 mm, Warstwa wyrównawcza kamienna gr. 4 cm o granulacji 0 - 31,5 mm Warstwa kruszywa łamanego (kruszonego) o granulacji 31,5 - 63 mm, stabilizowanego mechanicznie o grubości 16 cm po zagęszczeniu, Geowłóknina drenarsko-separująca z włókien ciągłych, wytrzymałość na rozciąganie minimum 8kN/m Piasek zagęszczony do Id > 0,5, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm Ewentualny nasyp Nawierzchnia obramowana obrzeżem betonowym 8 x 30 cm na ławie betonowej zwykłej, ze wzmocnieniem od strony projektowanych dołów chłonnych odwodnienia powierzchni boiska. Korytka odwadniające: wg rysunku schematu odwodnienia, Doły chłonne: wg rysunku schematu odwodnienia,
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45233120-6, 45212221-1, 45233222-1, 45212220-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT318208.11
WalutaPLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert14
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
MULTISPORT Karina Komornicka, , ul. Karola Olszewskiego 13A, 43-600, Jaworzno, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 295 831,52
Oferta z najniższą ceną/kosztem 295 831,52
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 406414,14
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
/-/Radosław Korzeniewski Wójt Gminy Dąbrówka
Wytworzył: | brak danych, data: brak danych r., godz. brak danych |
---|
Wprowadził: | Tomasz Kostrzewa, data: 18.08.2017 r., godz. 09.24 |
---|
Ostatnia aktualizacja: | Tomasz Kostrzewa, data: 18.08.2017 r., godz. 09.24 |
---|
Rejestr zmian:Czas | Administrator | Opis zmiany |
---|
18.08.2017 r., godz. 09.24 | Tomasz Kostrzewa | Dodanie umowy |