Warning: include_once(analyticstracking.php) [function.include-once]: failed to open stream: No such file or directory in /inc2/szkielet.inc.php on line 27

Warning: include_once() [function.include]: Failed opening 'analyticstracking.php' for inclusion (include_path='.:/:/usr/local/php53/lib/pear') in /inc2/szkielet.inc.php on line 27

Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Menu
Główna treœść strony

Zamówienia publiczne

Bieżące utrzymanie dróg gminnych

Tytuł umowy: OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Data podpisania: 06.09.2017 r.
Dąbrówka, 2017-09-06



OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Ogłoszenie nr 500024388-N-2017 z dnia 06-09-2017 r.
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Numer sprawy: 271.7.2017.
Nazwa zadania: Bieżące utrzymanie dróg gminnych

Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 543633-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Dąbrówka, Krajowy numer identyfikacyjny 53369900000, ul. ul. T. Kościuszki 14, 05252 Dąbrówka, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 029 7578002, 7578077, e-mail urzad@dabrowka.net.pl, faks 297 578 220.
Adres strony internetowej (url): www.bip.dabrowka.net.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżące utrzymanie dróg gminnych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
271.7.2017.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. przygotowanie podłoża (profilowanie i zagęszczenie), dostawę materiału, rozplantowanie i zagęszczenie. 2. dostawę następujących materiałów z zastosowaniem prawa opcji nazwa ilość minimalna w tonach ilość maksymalna w tonach kruszywo betonowe 4/63 1000 2500 kruszywo ceglane 4/63 800 2500 kruszywo betonowe 0/32 600 1500 destrukt asfaltowy 4/32 1500 3000 3. Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia na zgłoszenie Zamawiającego. Zamawiający będzie pisemnie zgłaszał każdorazowo konieczność wykonania robót. W zgłoszeniu zostanie określone miejsce wykonania robót; 4. Zamawiający wymaga okazania dokumentu dostawy materiału zważonego urządzeniem posiadającym odpowiednią legalizację. 5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia przy użyciu własnych środków technicznych i pozyskanego własnym staraniem materiału. 6. Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać akceptację Zamawiającego, w zakresie doboru właściwych materiałów tj. kruszywa betonowego, kruszywa ceglanego, destruktu asfaltowego. 7. Dostarczone materiały do wbudowania będą pozbawione zanieczyszczeń ( ziemia, szkło, płytki ceramiczne, drewno, styropian, gazobeton, folia budowlana, itp.). Wszystkie przyjęte materiały powinny spełniać warunki określone w odpowiednich normach przedmiotowych, a w przypadku braku normy powinny odpowiadać warunkom technicznym wytwórni lub innym umownym warunkom. 8. W przypadku dostarczenia i rozplantowania zanieczyszczonego materiału, Wykonawca będzie zobowiązany do usunięcia go na swój koszt. 9. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych materiałów : atesty, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną. 10. Wykonawca jest zobowiązany do oznakowania i zabezpieczenia terenu na którym wykonywane są roboty. Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 45000000-7 Roboty budowlane 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni 14210000-6 Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7

Dodatkowe kody CPV: 45233142-6, 45233200-1, 14210000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy przygotowanie podłoża (profilowanie i zagęszczenie), dostawę materiału wraz z dostarczeniem dokumentu dostawy, rozplantowanie i zagęszczenie. Materiał kruszywo betonowe 4/63 ilość minimalna 1000 t ilość maksymalna 2500 t.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 180000.00
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 101475,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 101475,00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 126075,00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
tak

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy przygotowanie podłoża (profilowanie i zagęszczenie), dostawę materiału wraz z dostarczeniem dokumentu dostawy, rozplantowanie i zagęszczenie. Materiał kruszywo ceglane 4/63 ilość minimalna 800 t ilość maksymalna 2500 t.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 150000.00
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Balcerak Mariusz Usługi Transportowe Samochodowe , Budowa Dróg
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Postoliska, ul. Aksamitna 18,
Kod pocztowy: 05-240
Miejscowość: Tłuszcz
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 92250,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 92250,00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 101475,00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
tak

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy przygotowanie podłoża (profilowanie i zagęszczenie), dostawę materiału wraz z dostarczeniem dokumentu dostawy, rozplantowanie i zagęszczenie. Materiał kruszywo betonowe 0/32 ilość minimalna 600t ilość maksymalna 1500 t

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 99000.00
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Balcerak Mariusz Usługi Transportowe Samochodowe , Budowa Dróg
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Postoliska, ul. Aksamitna 18,
Kod pocztowy: 05-240
Miejscowość: Tłuszcz
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 55350,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 55350,00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 105165,00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
tak

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 dotyczy przygotowanie podłoża (profilowanie i zagęszczenie), dostawę materiału wraz z dostarczeniem dokumentu dostawy, rozplantowanie i zagęszczenie. Materiał destrukt asfaltowy 4/32 ilość minimalna 1500t ilość maksymalna 3000 t

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 318000.00
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Balcerak Mariusz Usługi Transportowe Samochodowe , Budowa Dróg
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Postoliska, ul. Aksamitna 18,
Kod pocztowy: 05-240
Miejscowość: Tłuszcz
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 184500,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 184500,00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 295200,00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
tak

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.


____________________________________
Radosław Korzeniewski Wójt Gminy Dąbrówka
Wytworzył:Ewa Kornacka, data: brak danych r., godz. brak danych
Wprowadził:Tomasz Kostrzewa, data: 06.09.2017 r., godz. 14.31
Ostatnia aktualizacja:Tomasz Kostrzewa, data: 06.09.2017 r., godz. 14.31
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
06.09.2017 r., godz. 14.31Tomasz KostrzewaDodanie umowy

Strona oglądana: 560 razy.