Główna treść strony
Zamówienia publiczne
Modernizacja placu przy Szkole Podstawowej w Dąbrówce
Tytuł umowy: OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Data podpisania: 15.09.2017 r.
Dąbrówka, 15 września 2017 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Numer sprawy: 271.9.2017.
Nazwa zadania: Modernizacja placów przy szkołach na terenie gminy Dąbrówka
Ogłoszenie w BZP nr 500029332-N-2017 z dnia 15-09-2017 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 549019-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500005201-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Dąbrówka, Krajowy numer identyfikacyjny 53369900000, ul. ul. T. Kościuszki 14, 05252 Dąbrówka, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 029 7578002, 7578077, e-mail urzad@dabrowka.net.pl, faks 297 578 220.
Adres strony internetowej (url): www.bip.dabrowka.net.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja placów przy szkołach na terenie gminy Dąbrówka
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
271.9.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
.1 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy Modernizacja placu przy zespole szkół w Józefowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w opisach dotyczących poszczególnych zadań, w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 2.2 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy Modernizacja placu przy Szkole Podstawowej w Dąbrówce. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w opisach dotyczących poszczególnych zadań, w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45233100-0
Dodatkowe kody CPV: 45112710-5, 45315100-9, 45232410-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Modernizacja placu przy zespole szkół w Józefowie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 189534.74
Waluta
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 138981,64
Oferta z najniższą ceną/kosztem 138981,64
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 152320,24
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Modernizacja placu przy Szkole Podstawowej w Dąbrówce.
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 93 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) Zamawiający informuje o unieważnieniu przedmiotowego postępowania w zakresie zadania nr 2. Uzasadnienie faktyczne: W toku prowadzonego postępowania wpłynęła 1 oferta przewyższająca kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wytworzył: | Ewa Kornacka, data: brak danych r., godz. brak danych |
---|
Wprowadził: | Tomasz Kostrzewa, data: 15.09.2017 r., godz. 15.17 |
---|
Ostatnia aktualizacja: | Tomasz Kostrzewa, data: 15.09.2017 r., godz. 15.17 |
---|
Rejestr zmian:Czas | Administrator | Opis zmiany |
---|
15.09.2017 r., godz. 15.17 | Tomasz Kostrzewa | Dodanie umowy |