OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU (O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA)
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę Hali Sportowej w Dąbrówce. Działając na podstawie art. 4a ust. 2 oraz art. 41 Pzp Gmina Dąbrówka zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
1) Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gmina Dąbrówka
ul. T. Kościuszki 14
05-252 Dąbrówka
www.dabrowka.net.pl przetargi@dabrowka.net.pl 8.00-15.00
2) Określenie trybu zamówienia:
Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej 60 000 euro
3) Adres strony internetowej, na której zamieszczona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.dabrowka.net.pl
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać:
SIWZ można odebrać w siedzibie zamawiającego lub pocztą - nieodpłatnie.
4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla zadania pn.: "Budowa Hali Sportowej w Dąbrówce", o wymiarach 20x40x10m wraz z zapleczem socjalno-bytowym.
I. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1. Uzyskanie podkładów geodezyjnych niezbędnych do opracowania dokumentacji, uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień wymaganych do otrzymania pozwolenia na budowę.
2. Projekt budowlany opracowany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2004r. Nr 202, poz. 2072) wraz z niezbędnymi opiniami i uzgodnieniami umożliwiającymi uzyskanie pozwolenia na budowę - w ilości 6 egzemplarzy. Projekt budowlany powinien uwzględniać: - badania geologiczne,
3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych przez którą należy rozumieć opracowanie zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące w szczególności wymagania właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót oraz zakresu prac, które powinny być ujęte w cenach poszczególnych pozycji przedmiar w ilości 6 egzemplarzy.
4. Założenia wyjściowe do kosztorysowania robót, przez które należy rozumieć dane techniczne, technologiczne i organizacyjne nie określone w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, a mające wpływ na wysokość wartości kosztorysowej robót budowlanych - w liczbie 2 egzemplarzy.
5. Przedmiary robót przez które należy rozumieć opracowania zawierające opis robót budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonania, z podaniem ilości jednostek przedmiarowych robot wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstaw do ustalenia cen jednostkowych robot lub nakładów rzeczowych - w liczbie 2 egzemplarzy.
6. Kosztorysy inwestorskie wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym - w liczbie 2 egzemplarzy.
7. Opracowanie projektu BIOZ - w liczbie 6 egzemplarzy.
8. Wersja elektroniczna dokumentacji projektowo-kosztorysowej - 1 egzemplarz.
II. W ramach nadzoru autorskiego Wykonawca zobowiązany jest do:
1. czuwania w toku realizacji robót budowlanych nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych i użytkowych z dokumentacją projektową. W przypadku złożenia przez Wykonawcę robót budowlanych, w ofercie przetargowej, materiałów lub urządzeń równoważnych, tzn.: o parametrach nie gorszych niż przedstawione w zamawianej dokumentacji projektowej - Projektant zobowiązuje się do kontrolowania parametrów tych materiałów lub urządzeń.
2. Uzupełniania szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśniania wykonawcy robot budowlanych wątpliwości powstałych w toku realizacji tych robót.
3. Udział w naradach technicznych. Przyjmuje się, że liczba pobytów Projektanta (-ów) na budowie wynikać będzie z uzasadnionych potrzeb określonych każdorazowo przez Zamawiającego lub występującego w jego imieniu inspektora nadzoru, a w wyjątkowych sytuacjach przez kierownika budowy.
4. Udział w odbiorze poszczególnych istotnych części robót budowlanych, oraz w odbiorze końcowym inwestycji.
Wspólny Słownik Zamówień: kod CPV 74222000-1
5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
6) Termin wykonania zamówienia: 30-06- 2007r.
7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. Udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich trzech lat co najmniej jednego opracowania dokumentacyjnego związanego z budową hali sportowej o zbliżonych parametrach.
2. Posiadanie uprawnień niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia.
3. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia
spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
- dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w pkt 1, muszą być:
a/ wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat opracowań projektowych zawierający następujące dane: nazwę i adres zamawiającego, opis wykonanych opracowań projektowych, termin rozpoczęcia i zakończenia, wartość zrealizowanych zamówień,
b/ dokumenty potwierdzające, że ww. opracowania zostały wykonane należycie, np. referencje.
- Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w pkt 2 muszą być:
a/ wykaz osób, które będą uczestniczyć w opracowaniu dokumentacji projektowej,
b/ kserokopie uprawnień budowlanych ww. osób w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia,
c/ kserokopie zaświadczeń z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność ww. osób do Izby na dzień składania ofert. - Dokumenty wyszczególnione w załączniku nr 2 SIWZ. - Wypełniony druk "Oferta", stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
8) Informacja na temat wadium: nie dotyczy
9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium: cena
Waga: 100 %
10) miejsce i termin składania ofert:
W siedzibie zamawiającego
Gmina Dąbrówka
ul. T. Kościuszki 14
05-252 Dąbrówka
Pokój nr 8 do dnia 2007-01-19 do godz. 11 .30
11) Adres strony internetowej, na której zamieszczona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.dabrowka.net.pl
Zamawiający nie udostępnia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej
12) miejsce i termin otwarcia ofert:
W siedzibie zamawiającego
Gmina Dąbrówka
ul. T. Kościuszki 14
05-252 Dąbrówka
Pokój nr 9 dnia 2007-01-19 o godz. 12.00
13) termin związania ofertą Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 2007-02-18
14) informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej nie dotyczy
15) informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów nie dotyczy.
16) informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna nie dotyczy
Wójt Gminy
Gmina Dąbrówka
Tadeusz Bulik
____________________________
Dokumenty do pobrania w formacie .ZIP i .DOC:
-
Specyfikacja istotych wrunków zamówienia
-
Formularz oferty
-
Formularz cenowy
-
Oświadczenie
-
Wykaz osób do kontaktu z zamawiającym
-
Wykaz wykonywanych usług
-
Wykaz podmiotów wykonujących zamówienie
-
Projekt umowy