ZP/3/BW/08
DĄBRÓWKA, 2008-08-26
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 2222/3/BW/08. Nazwa zadania: Budowa Sportowego Boiska Wielofunkcyjnego we Wszeborach.
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) Gmina Dąbrówka zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gmina Dąbrówka
ul. T. Kościuszki 14
05-252 Dąbrówka Miejscowość
www.dabrowka.net.pl
urzad@dabrowka.net.pl
8.00-15.30
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.bip.dabrowka.net.pl
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: w Urzędzie Gminy Dąbrówka, pok. Nr 2- nieodpłatnie.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Opis przedmiotu, wielkości i zakresu zamówienia
- Sportowe boisko wielofunkcyjne o wymiarach płyty 20 x 40 m i wybiegami o wymiarach zewnętrznych 22 x 44 m. Nawierzchnia boiska z trawy syntetycznej o wysokości włókna 18 mm zasypanej piaskiem kwarcowym z kompletem linii do piłki ręcznej, koszykówki, siatkówki i tenisa ziemnego.
- Odwodnienie płyty boiska, drenaż z odprowadzeniem wód opadowych do dwóch studni chłonnych zlokalizowanych w sąsiedztwie narożników boiska.
- Piłkochwyt wokół płyty boiska z siatki polipropylenowej o oczku 45 x 45 mm rozpiętej na słupkach stalowych 80x80x3 mm ocynkowanych, osadzonych w fundamentach punktowych z betonu B 20, rozstaw słupów 3 m.
W piłkochwycie umieszczono furtkę systemową o wymiarach 1 x 2 m oraz bramęo wymiarach 3 x 2 m. Wysokość piłko chwytu 4 m.
Piłkochwyt systemowy firmy np. HUCK Polska
3. Część techniczna
3.1. Korytowanie mechaniczne na głębokość 32 cm na całej powierzchni płyty boiska wraz z wybiegami.
3.2. Wykopy liniowe wykonane mechanicznie na głębokość 30 cm pod rury drenarskie.
3.3. Drenaż w postaci rur drenarskich o średnicy 80 mm układanych w wykopach liniowych na podsypce piaskowej gr. 5 cm i obsypanych pospółką. Rury drenarskie podłączone do kolektora zbiorczego wykonanego z rury PVC śr 200 mm odprowadzającej wody opadowe do dwóch studni chłonnych
3.4. Studnie chłonne głębokości 3 m wykonane z kręgów betonowych średnicy 120 cm
zasypane żwirem i przykryte nakrywami betonowymi.
3.5. Ława betonowa pod obrzeża wykonana z betonu B 15 po zewnętrznym obrysie płyty
boiska wraz z wybiegami
3.6. Obrzeża betonowe 8x30x100 cm osadzone na ławie betonowej po zewnętrznym
obrysie płyty boiska wraz z wybiegami.
3.7. Podbudowa
- warstwa geowłókniny geotess F 250
- podsypka z piasku zagęszczona mechanicznie gr. 10 cm
- warstwa dolna podbudowy z kruszywa kamiennego 4-32 mm zagęszczonego mechanicznie gr. 15 cm
- warstwa górna podbudowy z klińca kamiennego 1-4 mm zagęszczona mechanicznie gr. 5 cm
3.8. Nawierzchnia z trawy sztucznej w kolorze zielonym o parametrach nie gorszych niż:
- Skład włókna – Polipropylen
- Struktura włókna – Fibrylowane
- Dtex – 8800
- Grubość – 65 mikronów
- Waga włókna – 1400 g/m2
- Wypełnienie – Piasek kwarcowy
3.9. Piłkochwyt wokół płyty boiska z wybiegami wykonany z siatki polipropylenowej bezwęzłowej o wymiarze oczka 45 x 45 mm, grubość linki 3 mm mocowanej za pomocą haczyków teflonowych do słupów stalowych ocynkowanych 80x80x3 mm Słupy o długości całkowitej 4,8 m zabetonowane na głębokość 80 cm w fundamentach punktowych wykonanych z betonu B 20. W piłkochwycie projektuje się furtkę systemową o wymiarach 100 x 200 cm oraz bramę o wymiarach 300 x 200 cm. Rozstaw słupów piłko chwytu oraz lokalizacja furtki i bramy wg rysunku. Kolor piłkochwytu zielony. Piłkochwyt o parametrach nie gorszych niż rozwiązanie systemowe firmy Huck Polska
3.10. Wyposażenie boiska
- Bramki do piłki ręcznej aluminiowe mocowane w tulejach o wymiarach 300x200 cm
- Stojaki do koszykówki jednosłupowe stalowe montowane w tulejach z tablicą epoksydową obręczą uchylną wzmocnioną i siatką łańcuchową
- stojaki do siatkówki aluminiowe montowane w tulejach
Wspólny Słownik Zamówień: kod CPV
45212221-1
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
31-10-2008r
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą
oświadczenie, że spełniają warunki określone w art. 22 i nie podlegają wykluczeniu
na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp oraz warunki określone w SIWZ.
2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu polegać będzie na sprawdzeniu przedłożonych dokumentów żądanych w SIWZ, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Dodatkowo wykonawcy:
a) udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej dwóch robót
budowlanych o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem,
b) udzielą 36-cio miesięcznej gwarancji na wykonane roboty.
Ocena tych warunków – spełnia/ nie spełnia
3. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do
rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej.
b) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed
dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających
swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot
zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz
załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane
należycie,
c) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi
dysponuje wykonawca,
d) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu
wykonywanych przez nich czynności,
e) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia,
f) informację o obrotach, zobowiązaniach i należnościach za ostatnie 3 lata
obrotowe,
g) informację banku lub sko-k, w którym wykonawca posiada rachunek,
potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność
kredytową wykonawcy,
h) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności,
i) wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
VIII. Informacja na temat wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium
2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 20 000,00 PLN, słownie: dwadzieścia tysięcy złotych.
3. Wykonawca wnosi wadium:
3.1) w pieniądzu, sposób przekazania:
na konto zamawiającego: Bank Spółdzielczy Wyszków 88 8931 0003 0100 2033 2025 0013
lub w jednej z poniżej podanych form:
3.2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,
3.3) w gwarancjach bankowych,
3.4) w gwarancjach ubezpieczeniowych
3.5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.)
sposób przekazania: do depozytu Skarbnikowi Gminy, pok. nr 11
4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego.
5. Z udziału w postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy nie wnieśli wadium w wymaganym terminie
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium Waga
cena 100
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2008-09-17 do godz. 12.00
w siedzibie zamawiającego:
Gmina Dąbrówka
Ulica T. Kościuszki 14 Pokój nr 8
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2008-09-17 o godz.12.15
w siedzibie zamawiającego
Gmina Dąbrówka
Ulica T. Kościuszki 14 Pokój nr 8
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 2008-10-16
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
nie dotyczy
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie dotyczy
..............................
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
nie dotyczy
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 201486-2008 z dnia 2008-08-27.
____________________________________
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
1. formularz ofertowy
2. przedmiary robót,
3. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
4. wykaz osób do kontaktów z zamawiającym,
5. wykaz robót budowlanych,
6. warunki gwarancji,
7. projekt umowy,
8. rysunki techniczne.
-drenaż
-Linie_I
-Linie_II
-Ogrodzenie
-Przekrój
Opis Techniczny
-Wyjaśnienia do SIWZ
____________________________________
Kierownik Zamawiającego
/../ Tadeusz Bulik
Wójt Gminy Dąbrówka