Na podstawie art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 08 marca 1990r. o samorządzie gminnym Dz.U. z 200lr, Nr 142 poz. 1591 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 11 listopada 2002 r. w sprawie sposobu przekazywania, przechowywania i udostępnienia lokumentów z wyborów organów jednostek samorządu terytorialnego (Dz. U z 2002 r. Nr 209 poz. 1781 z 2005 r. Nr 25 poz. 210) zarządzam co następuje:
§ 1
Powołuję Komisję inwentaryzacyjną w składzie:
1. Kaczmarczyk Helena
2. Burdelas Anna
3. Woj cik Grażyna
§ 2
Do zadań Komisji należy:
1. Posegregowanie wszystkich dokumentów i materiałów wg grup i objęcie ich spisem zdawczo-odbiorczym.
2. Sporządzenie spisu dokumentacji niearchiwalnej i protokołu oceny dokumentacji niearchiwalnej.
3. Przekazanie dokumentów archiwalnych do Delegatury Krajowego Biura Wyborczego w Warszawie.
4. Zniszczenie dokumentów niearchi walnych po uzyskaniu zgody z Archiwum Państwowego.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.