Warning: include_once(analyticstracking.php) [function.include-once]: failed to open stream: No such file or directory in /inc2/szkielet.inc.php on line 27

Warning: include_once() [function.include]: Failed opening 'analyticstracking.php' for inclusion (include_path='.:/:/usr/local/php53/lib/pear') in /inc2/szkielet.inc.php on line 27

Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Menu
Główna treœść strony

Uchwała Nr VIII/49/2007 Rady Gminy Dąbrówka z dnia 27 czerwca 2007r.

w sprawie zmiany budżetu Gminy Dąbrówka na rok 2007
Na podstawie art. 18 ust. 2, pkt 4, 9 lit. d, e i pkt. 10 ustawy z dnia z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001 roku, Nr 142, poz. 1591 z póź. zm.) oraz art. 165 i 184 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 roku o finansach publicznych (Dz.U. z 2005r. Nr 249, poz. 2104 z póź zm.)

Rada Gminy uchwala, co następuje:


§ 1

Zwiększa się dochody budżetu gminy o kwotę 496.441 zł, które po zmianach wynoszą 17.991.784zł, zgodnie z załącznikiem nr 1.


§ 2

1.Zwiększa się wydatki budżetu gminy o kwotę 1443.106zł, które po zmianach wynoszą 19.713.720zł, zgodnie z załącznikiem nr 2.
2. Zwiększa się wydatki inwestycyjne i na zakupy inwestycyjne na rok 2007, zgodnie z załącznikiem nr 3.
3. Zwiększa się limity wydatków na wieloletnie programy inwestycyjne w latach 2007 – 2009, zgodnie z załącznikiem nr 3a.
4. Dokonuje się przeniesienia wydatków zgodnie z załącznikiem nr 4.


§ 3

1.Deficyt budżetu gminy w wysokości 1.721.936zł, który zostanie pokryty przychodami pochodzącymi z:
- zaciąganych pożyczek w kwocie - 3205.621zł,
- zaciągniętego kredytu w kwocie - 720.000zł
2. Przychody budżetu w wysokości 3.925.621zł, rozchody w wysokości - 2.203.685zl,
zgodnie z załącznikiem Nr 5.


§ 4

Zwiększa się:
1. Dochody związanie z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych odrębnymi ustawami, zgodnie z załącznikiem Nr 6.
2. Wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych odrębnymi ustawami, zgodnie z załącznikiem Nr 7.
3. Dochody związane z realizacją zadań wykonywanych na podstawie porozumień (umów) między jednostkami samorządu terytorialnego, zgodnie z załącznikiem Nr 8.
4. Wydatki związane z realizacją zadań wykonywanych na podstawie porozumień (umów) między jednostkami samorządu terytorialnego, zgodnie z załącznikiem Nr 9.


§ 5

Wykonanie Uchwały powierza się Wójtowi Gminy.


§ 6

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia, obowiązuje w 2007 roku i podlega publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego.


Wytworzył:brak danych, data: brak danych r., godz. brak danych
Wprowadził:Łukasz Sadowski, data: 17.07.2007 r., godz. 10.27
Ostatnia aktualizacja:Łukasz Sadowski, data: 17.07.2007 r., godz. 10.27
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
17.07.2007 r., godz. 10.27Łukasz SadowskiDodanie strony do BIP.

Strona oglądana: 1418 razy.