Na podstawie art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 08 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001r. Nr 142 poz. 1591 z późn.zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 23 sierpnia 2001r. w sprawie sposobu przekazywania, przechowywania i udostępniania dokumentów z wyborów do Sejmu
i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U. Nr 90, poz. 1005 i z 2005r. Nr 181, poz. 1509) zarządzam co następuje:
§ 1
Powołuję Komisję inwentaryzacyjną w składzie:
1. Karczmarczyk Helena
2. Ciszewska Anna
3. Wójcik Grażyna
§ 2
Do zadań Komisji należy:
1. Posegregowanie wszystkich dokumentów i materiałów wg grup i objęcie ich spisem zdawczo – odbiorczym.
2. Sporządzenie spisu dokumentacji niearchiwalnej i protokołu oceny dokumentacji niearchiwalnej.
3. Przekazanie dokumentów archiwalnych do Delegatury Krajowego Biura Wyborczego w Warszawie.
4. Zniszczenie dokumentów niearchiwalnych po uzyskaniu zgody z Archiwum Państwowego.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
WÓJT GMINY DĄBRÓWKA
mgr inż. TADEUSZ BULIK