Na podstawie art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 08 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U.z 2000 r. Nr 142 poz.1591 z późn. zm.) oraz rozporządzenie Ministra Kultury z dnia 16 czerwca 2004 roku w sprawie sposobu przekazywania, przechowywania i udostępniania dokumentów z wyborów posłów do Parlamentu Europejskiego ( Dz. U. Nr 150 poz. 1580 i z 2005 r. Nr 181, poz. 1510) zarządzam co następuje
§ 1
Powołuję Komisję inwentaryzacyjną w składzie:
1. Karczmarczyk Helena
2. Wójcik Grażyna
3. Kaszuba Marek
§ 2
Do zadań Komisji należy:
1. Posegregowanie wszystkich dokumentów i materiałów wg. grup i objęcie ich spisem zdawczo-odbiorczym .
2. Sporządzenie spisu dokumentacji nie archiwalnej i protokołu oceny dokumentacji nie archiwalnej.
3. Przekazanie dokumentów archiwalnych do Delegatury Krajowego Biura Wyborczego w Warszawie.
4. Zniszczenie dokumentów nie archiwalnych po uzyskaniu zgody z Archiwum Państwowego.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.