Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 24 września 2010r. o ewidencji ludności (t. j. Dz. U. z 2015r. poz. 388)
- Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 września 2011r. w sprawie określenia wzorów i sposobu wypełniania formularzy przy wykonywaniu obowiązku meldunkowego ( Dz. U. z 2011r. Nr 220, poz. 1306 z późn. zm.)
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2013r. poz. 267 z późn. zm.)
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej(t. j. Dz. U. z 2015r. poz. 783 z późn. zm.)
Wymagane dokumenty:
- Wypełniony druk „Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu czasowego trwającego ponad 3 miesiące” - druk można uzyskać w Urzędzie Gminy Dąbrówka – parter pokój nr 1.
- Dowód osobisty osoby dokonującej wymeldowania, a w przypadku osoby małoletniej odpis skrócony aktu urodzenia w oryginale – do wglądu.
Sposób złożenia wniosku:
wniosek należy złożyć w pokoju numer 1
Opłaty:
Nie pobiera się
Przewidywany termin załatwienia sprawy:
niezwłocznie po złożeniu wniosku - „od ręki”
Sposób zakończenia postępowania:
- Wydanie potwierdzenia wymeldowania
- Odbiór osobisty w Urzędzie Gminy Dąbrówka
Sprawę prowadzi:
Jolanta Jankowska,
Inspektor ds. ewidencji ludności
Urząd Gminy Dąbrówka,
ul. T. Kościuszki 14
pok. nr 1
tel. 29 757 80 22
29 642 82 58, 29 757 80 02, 03 w. 58
Tryb odwoławczy:
nie przewiduje się.