Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 24 września 2010r. o ewidencji ludności (t. j. Dz. U. z 2015r. poz. 388)
- Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 września 2011r. w sprawie określenia wzorów i sposobu wypełniania formularzy przy wykonywaniu obowiązku meldunkowego ( Dz. U. z 2011r. Nr 220, poz. 1306 z późn. zm.)
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2013r. poz. 267 z późn. zm.)
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej(t. j. Dz. U. z 2015r. poz. 783 z późn. zm.)
Wymagane dokumenty:
- Wypełniony druk „Zgłoszenie pobytu stałego” - druk można uzyskać w Wydziale Spraw Obywatelskich – parter pokuj nr 1.
- Karta pobytu obywatela Unii Europejskiej albo zezwolenie na pobyt – do wglądu.
- Dokument w oryginale potwierdzający tytuł prawny do lokalu zawierający również adres nieruchomości (wypis z księgi wieczystej, decyzja przydziału lokalu, umowa najmu lokalu) – do wglądu.
Sposób złożenia wniosku:
- Wniosek należy złożyć w Wydziale Spraw Obywatelskich - parter pokój nr 1
- Właściciel lokalu bądź najemca lokalu potwierdza fakt przebywania pod wskazanym adresem osoby meldującej się, składając własnoręczny podpis na druku „Zgłoszenie pobytu stałego”.
Opłaty:
nie pobiera się.
Przewidywany termin załatwienia sprawy:
niezwłocznie po złożeniu wniosku - „od ręki”.
Sposób zakończenia postępowania:
- Wydanie potwierdzenia zameldowania
- Dokument strona otrzymuje za pośrednictwem poczty lub odbiór osobisty w Wydziale Spraw Obywatelskich Urzędu Gminy Dąbrówka - parter, pokój nr 1
Sprawę prowadzi:
Jolanta Jankowska,
Inspektor ds. ewidencji ludności
Urząd Gminy Dąbrówka,
ul. T. Kościuszki 14
pok. nr 1
tel. 29 757 80 22
29 642 82 58, 29 757 80 02, 03 w. 58
Tryb odwoławczy:
Strona może wnieść odwołanie od decyzji do Wojewody Mazowieckiego, Plac Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji za pośrednictwem Wójta Gminy Dabrówka.