Na podstawie art. 33 ust.1 ustawy z dnia 08 marca 1990 roku o samorządzie gminnym ( Dz. U. z 2001 r. Nr 142 poz. 1591 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 06 października 2000 r. w sprawie sposobu przekazywania, przechowywania i udostępniania dokumentów z wyborów Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. Nr 83 poz. 944 i z 2005 r. Nr 181, poz. 1508) zarządzam co następuje:
§ 1
Powołuję Komisję inwentaryzacyjną w składzie:
1. Karczmarczyk Helena
2. Wójcik Grażyna
3. Kaszuba Marek
§ 2
Do zadań Komisji należy:
1. Posegregowanie wszystkich dokumentów i materiałów wg. grup i objęcie ich spisem zdawczo- odbiorczym.
2. Sporządzenie spisu dokumentacji niearchiwalnej i protokołu oceny dokumentacji niearchiwalnej.
3. Przekazanie dokumentów archiwalnych do Delegatury Krajowego Biura Wyborczego w Warszawie.
4. Zniszczenie dokumentów niearchiwalnych po uzyskaniu zgody z Archiwum Państwowego.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.