Warning: include_once(analyticstracking.php) [function.include-once]: failed to open stream: No such file or directory in /inc2/szkielet.inc.php on line 27

Warning: include_once() [function.include]: Failed opening 'analyticstracking.php' for inclusion (include_path='.:/:/usr/local/php53/lib/pear') in /inc2/szkielet.inc.php on line 27

Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Menu
Główna treœść strony

Uchwała Nr VII/45/2011 Rady Gminy Dąbrówka z dnia 3 czerwca 2011 roku

w sprawie zmiany budżetu Gminy Dąbrówka na 2011 rok
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz art. 211, art. 212, art. 214, art. 215, art. 217, art. 235, art. 237 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (D. U. Nr 157, poz. 1240 z późn. zm.) Rada Gminy w Dąbrówce uchwala, co następuje:


§ 1

1. Zwiększa się plan dochodów budżetu gminy o kwotę 143.364,00zł, który po zmianach wynosi 27.532.765,55zł
z tego :
a) dochody bieżące 19.227.951,55zł,
b) dochody majątkowe 8.304.814,00zł,
zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszej uchwały.


§ 2

1. Zwiększa się plan wydatków budżetu gminy o kwotę 143.364,00zł, który po zmianach wynosi 30.387.839,55zł
z tego :
a) wydatki bieżące 18.794.310,55zł,
b) wydatki majątkowe 11.593.529,00zł,
zgodnie z załącznikiem nr 2 i 2a do niniejszej uchwały.

2. Dokonuje się przeniesienia wydatków, zgodnie z załącznikiem nr 2b do niniejszej uchwały.


§ 3

Wykonanie Uchwały powierza się Wójtowi.


§ 4

1. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i obowiązuje w roku budżetowym 2011.
2. Uchwała podlega publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego.





UZASADNIENIE



W uchwale budżetowej dokonuje się następujące zmiany:

ZWIĘKSZYĆ DOCHODY BUDŻETU o następujące pozycje:
1. 58.000,00 zł – dotacja z budżetu Samorządu Województwa Mazowieckiego,
2. 71.850,00zł – dotacja z budżetu Powiatu Wołomińskiego,
3. 11.000,00zł - środki z Powiatowego Urzędu Pracy na organizację robót publicznych,
4. 2.514,00zł – prowizja z PZU od opłaconych składek ubezpieczeniowych.
ZWIĘKSZYĆ WYDATKI BUDŻETU o następujące pozycje:
1. 58.000,00 zł – z przeznaczeniem na realizację zadania „Modernizacja drogi gminnej w m. Małopole,
2. 71.850,00zł – z przeznaczeniem na realizację następujących zadań: konserwacja i utrzymanie urządzeń wodnych w m. Trojany i Guzowatka na terenach zurbanizowanych (44.850,00zł), usuwanie wyrobów zawierających azbest (12.000,00zł), usuwanie odpadów wielkogabarytowych (7.000,00zł), likwidacja dzikich wysypisk śmieci (8.000,00zł),
3. 11.000,00zł – z przeznaczeniem na wynagrodzenia dla pracowników zatrudnionych w ramach robót publicznych,
4. 2.514,00zł - z przeznaczeniem na wykonanie monitoringu w Gimnazjum w Józefowie – 1.500,00zł i zakup materiałów dla szkoły we Wszeborach – 1.014,00zł.

W ramach PRZENIESIENIA wydatków dokonuje się następujące zmiany:

1. Kwotę 6.800,00 zł z planu wydatków bieżących w drogach gminnych przenosi się do straży z przeznaczeniem dla OSP Józefów (z puli Ludwinowa) i OSP Zaścienie.
2. Z planu wydatków inwestycyjnych zadania pn. Zakup pompy sieciowej SUW Kołaków” kwotę 880,00zł przenosi się do wydatków bieżących z przeznaczeniem na zakup materiałów i wyposażenia. Ponadto przeniesienia między §§ 4300 i 4530 w wysokości 2.000,00zł zabezpieczają środki na podatek od towarów i usług.
3. W gospodarce komunalnej w ramach wydatków bieżących zabezpiecza się kwotę 8.545,00zł stanowiącą udział Gminy w organizowanych robotach publicznych. Plan zostaje wydzielony z rozdziału 90003 – „Oczyszczanie miast i wsi” - 5.000,00 oraz z rozdziału 60016 – „Drogi gminne” – 3.545,00zł
4. W planie wydatków inwestycyjnych zadanie „Zakup gruntu pod drogi gminne” przenosi się z dz. 600 – Transport i łączność”, rozdz. 60016 – drogi gminne”, § 6060 do dz. 700- „Gospodarka mieszkaniowa”, rozdz. 70005 – „Gospodarka gruntami i nieruchomościami”, § 6060.
5. W planie wydatków bieżących w gospodarce komunalnej zabezpieczony zostaje udział własny w wymaganej wysokości, tzn. 55.300,00zł na realizację następujących zadań: usuwanie wyrobów zawierających azbest- 12.150,00, usuwanie odpadów wielkogabarytowych- 9.000, likwidacja dzikich wysypisk śmieci – 10.000 – (31.150,00zł) , konserwacja i utrzymanie urządzeń wodnych w m. Trojany i Guzowatka na terenach zurbanizowanych (24.150,00zł).
6. Z planu wydatków bieżących w drogach gminnych wydziela się wydatki na opłatę za umieszczenie sieci wodociągowej w pasie drogi powiatowej w m. Trojany w wysokości 759,00zł.


Wytworzył:brak danych, data: brak danych r., godz. brak danych
Wprowadził:Tomasz Kostrzewa, data: 19.07.2011 r., godz. 12.34
Ostatnia aktualizacja:Tomasz Kostrzewa, data: 19.07.2011 r., godz. 12.34
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
19.07.2011 r., godz. 12.34Tomasz KostrzewaDodanie strony

Strona oglądana: 848 razy.