Główna treść strony
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Stała obsługa prawna na rzecz Urzędu Gminy Dąbrówka , Gminnych Jednostek Organizacyjnych i Rady Gminy
Dąbrówka
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Numer ogłoszenia: 2710.--. 2012
Nazwa zamówienia: Stała obsługa prawna na rzecz Urzędu Gminy Dąbrówka , Gminnych Jednostek Organizacyjnych i Rady Gminy
Dąbrówka, dnia 31.08.2012r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrówka, ul. Tadeusza Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, woj. mazowieckie, tel. (29)7578003 wew. 16, faks (29)7578220.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabrowka. net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Stała obsługa prawna na rzecz Urzędu Gminy Dąbrówka , Gminnych Jednostek Organizacyjnych i Rady Gminy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie stałej obsługi prawnej na rzecz Urzędu Gminy Dąbrówka , Gminnych Jednostek Organizacyjnych i Rady Gminy obejmującej wszelkie czynności podejmowane przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego w szczególności: - udzielanie porad prawnych - sporządzanie opinii prawnych - sporządzanie i opiniowanie umów - pomoc przy opracowywaniu projektów aktów prawnych, decyzji administracyjnych i dokumentów związanych z działalnością gminy - uczestniczenie w sesjach Rady Gminy Dąbrówka i współpraca z Biurem Rady - występowanie w imieniu gminy przed sądami i urzędami w granicach pełnomocnictwa udzielonego przez wójta (zastępstwo prawne i procesowe) - informowanie wójta o zmianach w systemie prawnym dotyczących samorządu terytorialnego oraz o biegu spraw spornych toczących się przed sądami i innymi organami administracji publicznej - informowanie wójta o kosztach postępowań i podejmowanych czynności prawnych (min. koszty i opłaty sądowe, wpisy sądowe, opłaty notarialne, wynagrodzenie biegłych) - nadzór prawny nad egzekucją należności pieniężnych - prowadzenie rejestru spraw sądowych i opinii prawnych - prowadzenie akt podręcznych spraw sądowych i przechowywanie ich przez okres 10 lat od uprawomocnienia się orzeczeń. W sprawach zleconych przez Zamawiającego Wykonawca może udzielić dalszych pełnomocnictw (substytucji) radcy prawnemu, aplikantowi radcowskiemu, adwokatowi, aplikantowi adwokackiemu lub doradcy podatkowemu. Doradztwo i obsługa prawna świadczone będą przez radcę prawnego/ adwokata w wymiarze 16 godzin tygodniowo, tj. po 8 godzin dziennie przez dwa dni w tygodniu w siedzibie Zamawiającego. Występowanie w imieniu gminy przed sądami i urzędami w granicach pełnomocnictwa nie zwalnia radcy prawnego/adwokata z obsługi prawnej gminy w wymiarze 16 godzin tygodniowo w siedzibie Zamawiającego. Doradztwo i obsługa prawna świadczone będą w siedzibie Zamawiającego oraz za pośrednictwem telefonu, faksu lub poczty elektronicznej.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca zobowiązany jest wykazać się doświadczeniem zawodowym obejmującym współpracę z jednostkami samorządu terytorialnego przez okres min 3 lat.
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego lub adwokata.
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
• wykaz usług ( co najmniej 1) wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie.
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: zapytanie ofertowe.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2) Zleceniodawca przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w zakresie m. in. zmiany osób zdolnych do wykonania zamówienia wymienionych w ofercie Zleceniobiorcy pod warunkiem zagwarantowania przez Zleceniobiorcę wykonywania przedmiotu umowy przez osoby spełniające wymagania określone w Ogłoszeniu za zgodą Zleceniodawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępne ogłoszenie o zamówieniu usługi: bip.dabrowka.net.pl
IV.4.4) Termin składania ofert: 14.09.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Dąbrówka, ul. Tadeusza Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, pok. Nr 8 - Sekretariat
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
____________________________________
/ - - /
Tadeusz Bulik
Wójt Gminy Dąbrówka
Wytworzył: | brak danych, data: brak danych r., godz. brak danych |
---|
Wprowadził: | Tomasz Kostrzewa, data: 04.09.2012 r., godz. 09.38 |
---|
Ostatnia aktualizacja: | Adam Klusek, data: 08.09.2016 r., godz. 15.11 |
---|
Rejestr zmian:Czas | Administrator | Opis zmiany |
---|
08.09.2016 r., godz. 15.11 | Adam Klusek | Zmiana przynależności strony |
05.09.2012 r., godz. 07.32 | Tomasz Kostrzewa | Edycja strony |
04.09.2012 r., godz. 09.38 | Tomasz Kostrzewa | Dodanie strony |