Warning: include_once(analyticstracking.php) [function.include-once]: failed to open stream: No such file or directory in /inc2/szkielet.inc.php on line 27

Warning: include_once() [function.include]: Failed opening 'analyticstracking.php' for inclusion (include_path='.:/:/usr/local/php53/lib/pear') in /inc2/szkielet.inc.php on line 27

Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Menu
Główna treœść strony

Informacja Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrówce o przyjmowaniu wniosków na nowy okres zasiłkowy

GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W DĄBRÓWCE
INFORMUJE:

OD 01 WRZEŚNIA 2014r.
PRZYJMOWANE BĘDĄ WNIOSKI
O USTALENIE UPRAWNIEŃ DO ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH
NA NOWY OKRES ZASIŁKOWY
OD 01 LISTOPADA 2014 r. - DO 31 PAŹDZIERNIKA 2015 r.

UPRAWNIENIA DO ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH USTALANE BĘDĄ W OPARCIU O DOCHODY CZŁONKÓW RODZINY UZYSKANE W ROKU 2013.
DO WNIOSKU NALEŻY DOŁĄCZYĆ:
1. Zaświadczenie Urzędu Skarbowego lub oświadczenie o dochodzie podlegającym opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób fizycznych każdego członka rodziny za 2013r. zawierające informacje o wysokości:
- dochodu, składek na ubezpieczenia społeczne, należnego podatku.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2. Zaświadczenie ZUS lub pracodawcy, lub oświadczenie o wysokości odprowadzonych składek na ubezpieczenie zdrowotne za rok 2013.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
3. Zaświadczenie gminy, nakaz płatniczy lub oświadczenie o wielkości gospodarstwa rolnego wyrażonej w ha przeliczeniowych za rok 2013.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
4. Zaświadczenia dokumentujące wysokość innych dochodów:
- dokument określający wysokość uzyskanego dochodu przez członka rodziny oraz liczbę miesięcy, w których był osiągany (w przypadku uzyskania dochodu w roku poprzedzającym okres zasiłkowy).
- dokument określający wysokość uzyskanego dochodu z miesiąca następującego po miesiącu, w którym dochód został uzyskany przez członka rodziny ( w przypadku uzyskania dochodu po roku kalendarzowym poprzedzającym okres zasiłkowy).
- dokument potwierdzający utratę dochodu oraz jego miesięczną wysokość (świadectwo pracy, PIT-11)
- dokument lub oświadczenie o dochodach nieopodatkowanych
tzn. alimenty na rzecz dzieci, stypendia, renty strukturalne, kwoty diet otrzymywane przez osoby wykonujące czynności związane z pełnieniem obowiązków społecznych i obywatelskich itp.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
5. Zaświadczenie lub oświadczenie o uczęszczaniu dziecka do szkoły ponadgimnazjalnej w roku szkolnym 2014/2015 – należy dostarczyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 12 września 2014r.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
6. Inne zaświadczenia, oświadczenia związane z wnioskowanym dodatkiem.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

W przypadku gdy osoba ubiegająca się o świadczenia rodzinne na nowy okres zasiłkowy złoży wniosek wraz z dokumentami do 30 WRZEŚNIA, świadczenia wypłaca się do dnia 30 LISTOPADA, jeśli złoży od dnia 1 PAŹDZIERNIKA do dnia 30 LISTOPADA, świadczenia wypłaca się do dnia 31 GRUDNIA 2014 r.

Szczegółowych informacji udzielamy

w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
lub telefonicznie pod numerem:
(29) 757 80 85


Wytworzył:brak danych, data: brak danych r., godz. brak danych
Wprowadził:Tomasz Kostrzewa, data: 22.07.2014 r., godz. 13.27
Ostatnia aktualizacja:Adam Klusek, data: 09.09.2016 r., godz. 09.35
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
09.09.2016 r., godz. 09.35Adam KlusekZmiana przynależności strony
22.07.2014 r., godz. 13.35Tomasz KostrzewaEdycja strony
22.07.2014 r., godz. 13.27Tomasz KostrzewaDodanie strony

Strona oglądana: 1334 razy.