Warning: include_once(analyticstracking.php) [function.include-once]: failed to open stream: No such file or directory in /inc2/szkielet.inc.php on line 27

Warning: include_once() [function.include]: Failed opening 'analyticstracking.php' for inclusion (include_path='.:/:/usr/local/php53/lib/pear') in /inc2/szkielet.inc.php on line 27

Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Menu
Główna treœść strony

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrówce ogłasza II nabór

na stanowisko PRACOWNIK SOCJALNY

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrówce
ogłasza II nabór na stanowisko
PRACOWNIK SOCJALNY

  1. Wymagania niezbędne:
    1. spełnienie co najmniej jednego z niżej wymienionych warunków:
      1. posiadanie dyplomu ukończenia kolegium pracowników służb społecznych;
      2. ukończenie studiów wyższych na kierunku praca socjalna;
      3. do dnia 31 grudnia 2013 roku ukończenie studiów wyższych o specjalności przygotowującej do zawodu pracownika socjalnego na jednym z kierunków: pedagogika, pedagogika specjalna, politologia, polityka społeczna, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie;
      4. spełnienie wymagań określonych w art. 156 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 163 z późn. zm.) oraz art. 5 ust. 1, 2 i 3 ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o zmianie ustawy o pomocy społecznej (Dz. U. z 2007 r. Nr 48, poz. 320);
    2. posiadanie obywatelstwa polskiego;
    3. nieposzlakowana opinia;
    4. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    5. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
    6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
    7. znajomość regulacji prawnych niezbędnych do podjęcia pracy na stanowisku: ustawa o pomocy społecznej, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie, ustawa o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej;
    8. prawo jazdy kategorii B;
    9. dobra znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych.
  2. Wymagania dodatkowe:
    1. doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku pracownika socjalnego;
    2. ogólna wiedza na temat problematyki pomocy społecznej;
    3. znajomość obsługi programów komputerowych w zakresie pomocy społecznej POMOST oraz programów biurowych (Microsoft Office),
    4. komunikatywność, zaangażowanie, umiejętność pracy w zespole,
    5. samodzielność w działaniu oraz wykazywanie własnej inicjatywy,
    6. umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych (stresowych, konfliktowych).
  3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
    1. świadczenie pracy socjalnej z wykorzystaniem dostępnych metod, technik i środków;
    2. przeprowadzanie wywiadów środowiskowych w miejscu zamieszkania osób i rodzin, zawieranie kontraktów socjalnych, kompletowanie dokumentacji oraz proponowanie odpowiednich form pomocy dla osób potrzebujących;
    3. dokonywanie analizy i oceny zjawisk, które powodują zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej oraz kwalifikowanie do uzyskania tych świadczeń;
    4. udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w zakresie rozwiązywania trudnych sytuacji życiowych;
    5. motywowanie do aktywności w rozwiązywaniu problemów, wspieranie rodziny w codziennym jej funkcjonowaniu;
    6. pomoc w uzyskaniu dla osób będących w trudnej sytuacji życiowej poradnictwa dotyczącego możliwości rozwiązywania problemów i udzielania pomocy przez właściwe instytucje państwowe, samorządowe i organizacje pozarządowe oraz wspieranie w uzyskiwaniu pomocy;
    7. pobudzanie społecznej aktywności i inspirowanie działań samopomocowych;
    8. współpraca i współdziałanie z innymi specjalistami i instytucjami w celu przeciwdziałania i ograniczania patologii oraz skutków negatywnych zjawisk społecznych;
    9. udzielanie pomocy zgodnie z zasadami etyki zawodowej;
    10. skuteczne posługiwanie się przepisami prawa w realizacji zadań;
    11. wykonywanie innych zadań wynikających z bieżących potrzeb Ośrodka.
  4. IV. Wymagane dokumenty:
    1. życiorys (CV) z opisem przebiegu nauki i pracy zawodowej;
    2. list motywacyjny;
    3. kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie;
    4. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji zawodowych (certyfikaty, zaświadczenia o ukończeniu szkoleń, dyplomy);
    5. kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy;
    6. kserokopia dokumentu poświadczającego obywatelstwo polskie lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
    7. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
    8. oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Informacje dodatkowe

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach, osobiście w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrówce przy ul. T. Kościuszki 14 z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko pracownika socjalnego w terminie do dnia 13 kwietnia 2015 r. do godz. 12:00.

Forma zatrudnienia: umowa o pracę w wymiarze - pełny etat.

Przewidywany termin zatrudnienia: kwiecień 2015 roku.

Druki oświadczeń oraz przepisy dotyczące kwalifikacji pracownika socjalnego są do pobrania na stronie BIP Urzędu Gminy Dąbrówka www.bip.dabrowka.net.pl

Aplikacje, które wpłyną po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.dabrowka.net.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej i Urzędzie Gminy w Dąbrówce ul. Tadeusza Kościuszki 14.

Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r.Nr 101,poz.926 z póź.zm.) oraz przepisami ustawy z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223,poz.1458 z późn. zm.) oraz własnoręcznie podpisane.

Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności oraz zaświadczenie lekarskie, potwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych - zdolność do wykonywania pracy na danym stanowisku pracy.


Podstrony:

Wytworzył:Jacek Jeziórski, data: 03.04.2015 r., godz. 13.50
Wprowadził:Tomasz Kostrzewa, data: 03.04.2015 r., godz. 13.57
Ostatnia aktualizacja:Tomasz Kostrzewa, data: 05.05.2015 r., godz. 09.42
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
05.05.2015 r., godz. 09.42Tomasz KostrzewaZmiana przynależności strony
03.04.2015 r., godz. 13.57Tomasz KostrzewaDodanie strony

Strona oglądana: 1759 razy.