Warning: include_once(analyticstracking.php) [function.include-once]: failed to open stream: No such file or directory in /inc2/szkielet.inc.php on line 27

Warning: include_once() [function.include]: Failed opening 'analyticstracking.php' for inclusion (include_path='.:/:/usr/local/php53/lib/pear') in /inc2/szkielet.inc.php on line 27

Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Menu
Główna treœść strony

Wójt Gminy Dąbrówka OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE ds. drogownictwa w Urzędzie Gminy Dąbrówka ul. Tadeusza Kościuszki 14,05-252 Dąbrówka

  1. Wymagania niezbędne
    1. obywatelstwo polskie,
    2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
    3. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    4. nieposzlakowana opinia,
    5. wykształcenie wyższe,
    6. posiadanie uprawnień do projektowania i kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej.
    7. co najmniej 3-letni staż pracy,
    8. znajomość regulacji prawnych niezbędnych do podjęcia pracy na stanowisku: ustawa Prawo budowlane, ustawa o drogach publicznych, ustawa Prawo zamówień publicznych, ogólna wiedza ze znajomości ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym i ustawy o finansach publicznych,
    9. prawo jazdy kat. B,
    10. dobra znajomość obsługi programów: Word, Excel.
  2. Wymagania dodatkowe:
    1. ogólna wiedza na temat prowadzenia inwestycji,
    2. preferowane wykształcenie o kierunku: budownictwo lub kierunki pokrewne,
    3. doświadczenie zawodowe w zakresie drogownictwa,
    4. pożądane uprawnienia budowlane (projektowe/wykonawcze),
    5. posiadanie następujących cech osobowości i umiejętności psychospołecznych: odpowiedzialność, obowiązkowość, dokładność, terminowość i zaangażowanie w wykonywanie zadań.
  3. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:
    1. prowadzenie ewidencji dróg gminnych,
    2. opracowanie projektów decyzji administracyjnych dotyczących zarządzania drogami gminnymi
    3. projektowanie inwestycji w zakresie drogownictwa
    4. przygotowanie wniosków do projektu budżetu gminy w zakresie kosztów zadań inwestycyjnych, remontów bieżących, utrzymania i oznakowania dróg gminnych,
    5. działalnie na rzecz poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie gminy,
    6. współpraca z zarządcami dróg publicznych (krajowych, wojewódzkich, powiatowych),
    7. przygotowanie projektów uchwał Rady Gminy dotyczących zaliczenia dróg gminnych do kategorii dróg publicznych,
    8. opiniowanie projektów organizacji ruchu na drogach gminnych,
    9. dokonywanie czynności kontrolnych i udział w czynnościach inspekcyjnych zadań inwestycyjnych w zakresie przestrzegania przepisów Prawa budowlanego i innych przepisów szczegółowych,
    10. współpraca ze stanowiskami ds. środków pomocowych i zamówień publicznych oraz ds. inwestycji w zakresie przekazywania danych niezbędnych do przygotowania dokumentacji zamówień publicznych,
    11. współpraca ze stanowiskami ds. środków pomocowych i zamówień publicznych oraz ds. inwestycji w zakresie przygotowywania dokumentacji montażu finansowego zadań inwestycyjnych,
    12. współpraca ze stanowiskami ds. środków pomocowych i zamówień publicznych oraz ds. inwestycji w zakresie procedury wnioskowania o dofinansowanie projektów inwestycyjnych z funduszy pomocowych,
    13. bieżąca analiza ponoszonych kosztów i ich zgodności z założonym budżetem zadań inwestycyjnych,
    14. samodzielne przeprowadzanie procesu inwestycyjnego w zakresie budownictwa drogowego/kubaturowego,
    15. kontakty z projektantami oraz wykonawcami robót,
    16. nadzór i odbiór robót budowlanych w imieniu inwestora,
    17. prowadzenie spraw z zakresu oświetlenia ulic, placów i skwerów na terenie Gminy,
    18. występowanie o określenie warunków przyłączenia obiektów gminnych do sieci elektroenergetycznej wraz z koordynacją zawierania umów o przyłączenie i dostawę energii elektrycznej.
    19. terminowe sporządzanie sprawozdań w zakresie zadań własnych i zleconych przez przełożonego,
    20. przygotowywanie i przekazywanie dokumentów do archiwum zakładowego.
    21. wykonywanie innych obowiązków zleconych przez przełożonych, w szczególności dotyczących zastępstw innych pracowników referatu na czas ich nieobecności.
  4. Wymagane dokumenty :
    1. życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
    2. list motywacyjny,
    3. kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie,
    4. kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
    5. inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje, umiejętności, uprawnienia,
    6. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
    7. oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
    8. Dokumenty z pkt. 2 lit. d-e należy składać w formie kopii własnoręcznie poświadczonej za zgodność z oryginałem.
  5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
    1. praca na pełny etat, 40 godzin tygodniowo,
    2. praca urzędu w godzinach od 7:30 do 15:30 od poniedziałku do piątku (wg stanu na dzień ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze),
    3. wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. Nr 50, poz. 398 z późn. zm.) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Dąbrówka,
    4. wynagrodzenie wypłacane 28 dnia każdego miesiąca,
    5. praca częściowo w terenie.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach, osobiście w siedzibie Urzędu Gminy w Dąbrówce (sekretariat) z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. drogownictwa, w terminie do dnia 15 grudnia 2015 r. do godz. 10:00 

 

Druki oświadczeń do pobrania poniżeń.


Aplikacje, które wpłyną po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.dabrowka.net.pl)oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Dąbrówce ul. Tadeusza Kościuszki 14.
Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą:


Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych(Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 późn. zm.) oraz przepisami ustawy z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1202 z późn. zm.) oraz własnoręcznie podpisane.


Wójt Gminy Dąbrówka zastrzega sobie przerwanie procedury naboru bez podania przyczyn.
Odrzucone oferty należy odebrać w terminie 7 dni od ogłoszenia wyników naboru, po tym terminie oferty zostaną komisyjnie zniszczone. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.


Dąbrówka, 3 grudnia 2015 r.



Wytworzył:brak danych, data: brak danych r., godz. brak danych
Wprowadził:Tomasz Kostrzewa, data: 03.12.2015 r., godz. 15.33
Ostatnia aktualizacja:Tomasz Kostrzewa, data: 24.02.2016 r., godz. 16.34
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
24.02.2016 r., godz. 16.34Tomasz KostrzewaZmiana przynależności strony
04.01.2016 r., godz. 14.03Tomasz KostrzewaZmiana przynależności strony
04.01.2016 r., godz. 13.19Tomasz KostrzewaZmiana przynależności strony
03.12.2015 r., godz. 15.33Tomasz KostrzewaDodanie strony

Strona oglądana: 1589 razy.