Na podstawie art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 08 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 200lr. Nr 142 poz. 1591 z późn.zm.) oraz rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 23 sierpnia 200lr. w sprawie sposobu przekazywania, przechowywania i udostępniania dokumentów z wyborów do Sejmu RP i Senatu RP i rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 19 września 2005r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie sposobu przekazywania, przechowywania i udostępniania dokumentów z wyborów do Sejmu RP i Senatu RP (Dz.U. Nr 90, poz. 1005 i z 2005r. Nr 181, poz. 1509) zarządzam co następuje:
§ 1
Powołuję Komisję do dokonania inwentaryzacji dokumentów z wyborów do Sejmu RP i Senatu RP przeprowadzonych w dniu 25 września 2005r. w składzie:
1. Karczmarczyk Helena
2. Szczepańska Anna
3. Adam Agnieszka
§ 2
Do zadań Komisji należy:
- posegregowanie na dwie grupy wszystkich dokumentów i materiałów, oddzielnie zasobów archiwalnych kat. A i oddzielnie dokumenty przeznaczone do zniszczenia;
- przekazanie do delegatury Krajowego Biura Wyborczego w Warszawie dokumentów kat. A.;
- sporządzenie spisu zdawczo - odbiorczego;
- sporządzenie spisu dokumentacji niearchiwalnej;
- sporządzenie protokołu oceny dokumentacji niearchiwalnej.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.