Dąbrówka, 29.09.2009r.
Z/0341/13/2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: Z/0341/13/2009. Nazwa zadania: Budowa chodnika i zjazdów indywidualnych w miejscowości Kuligów. Budowa chodnika i zjazdów indywidualnych w miejscowości Józefów.
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z p.zm.) Gmina Dąbrówka zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gmina Dąbrówka
ul. T. Kościuszki 14
05-252 Dąbrówka
www.dabrowka.net.pl
urzad@dabrowka.net.pl
8.00 - 15.00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.dabrowka.net.pl
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: w siedzibie zamawiającego, Urząd Gminy Dąbrówka, ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, nieodpłatnie.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Szczegółowy zakres robót zgodnie z załączonym do SIWZ przedmiarem robót.
Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę zadań - części zamówienia - zadania od 1 do 2.
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy Budowa chodnika w miejscowości Kuligów o długości ok. 194,4 mb. oraz budowa 11 zjazdów indywidualnych o szerokości 4 m.
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy Budowa chodnika w miejscowości Józefów o długości ok. 195,0 mb. oraz budowę 5 zjazdów indywidualnych o szerokości 4 m.
Wspólny Słownik Zamówień: 45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych.
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
30 listopada 2009r.
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.
2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów.
4. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę
2. Wzór umowy - parafowany przez Wykonawcę.
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
5. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych.
6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie.
7. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
8. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
9. Wypełniony kosztorys ofertowy.
10. Dokument potwierdzający wniesienie wadium.
11. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. 3 i 5 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.
Ocena spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę, metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
VIII. Informacja na temat wadium:
Ustala się wadium w zakresie poszczególnych zadań od 1 do 2 w wysokości:
1. dla zadania nr 1 w wysokości: 1300.00 PLN, słownie: jeden tysiąc trzysta złotych.
2. dla zadania nr 2 w wysokości: 1000.00 PLN, słownie: jeden tysiąc złotych.
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium - cena
Waga - 100%
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2009-10-20 do godz. 12:00
w siedzibie zamawiającego
Urząd Gminy Dąbrówka
ul. T. Kościuszki 14
05-252 Dąbrówka
Pokój nr 8 - Sekretariat
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2009-10-20, o godz. 12:15
w siedzibie zamawiającego
Urząd Gminy Dąbrówka
ul. T. Kościuszki 14
05-252 Dąbrówka
Pokój nr 9
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od ostatecznego upływu terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Nie dotyczy
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie dotyczy
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Nie dotyczy
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 29.09.2009r. Numer ogłoszenia 338044-2009.
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
1. formularz ofertowy
2. projekt umowy,
3. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
4. wykaz robót budowlanych, ,
5. przedmiar robót,
-
Ogólna charakterystyka robót,
-
Kosztorys ofertowy Józefów,
-
Przedmiar Józefów,
-
Kosztorys ofertowy Kuligów,
-
Przedmiar Kuligów,
6. dokumentacja projektowa,
-
Projekt zagospodarowania - Kuligów,
-
Przekroje i zjazdy - Kuligów,
-
Projekt zagospodarowania - Józefów,
-
Przekroje i zjazdy - Józefów,
7. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
-
Kuligów,
-
Józefów,
____________________________________
/../ Tadeusz Bulik