Warning: include_once(analyticstracking.php) [function.include-once]: failed to open stream: No such file or directory in /inc2/szkielet.inc.php on line 27

Warning: include_once() [function.include]: Failed opening 'analyticstracking.php' for inclusion (include_path='.:/:/usr/local/php53/lib/pear') in /inc2/szkielet.inc.php on line 27

Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Menu
Główna treœść strony

Zamówienia publiczne

Dostawa nowego samochodu typu mikrobus przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych

Ogłoszenie zamieszczono: 07.02.2012 r.
Data składania ofert: 15.02.2012 r., godz. 12.00
Data otwarcia ofert: 15.02.2012 r., godz. 12.15
Dąbrówka, 07.02.2012r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 2710/03/2012. Nazwa zadania: Dostawa nowego samochodu typu mikrobus przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia w BZP: 36872 - 2012; data zamieszczenia: 07.02.2012

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Dąbrówka , ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, woj. mazowieckie, tel. 029 7578002, 7578077, faks 029 7578220.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabrowka.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nowego samochodu typu mikrobus przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: fabrycznie nowy samochód 9-cio osobowy typu mikrobus przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych ze stanowiskiem dla wózka inwalidzkiego i najazdem do załadunku wózka inwalidzkiego Wymagane parametry i wyposażenie 1. Fabrycznie nowy (rok produkcji: 2011 lub 2012 r.) samochód 9-cio osobowy przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych 2. Dokumenty umożliwiające rejestrację samochodu na 9 osób (8 + 1), uwzględniając zabudowę specjalistyczną do przewozu osób niepełnosprawnych wraz z możliwością przewozu 8 osób (łącznie z kierowcą) na fotelach i 1 osoby na wózku inwalidzkim 3. Typ silnika: silnik wysokoprężny (diesel) 4. Pojemność silnika: minimum 1960 cm3 5. Rodzaj paliwa: olej napędowy 6. Moc silnika: minimum 100 KM 7. Napęd na koła przednie 8. Liczba miejsc: 9 (8 + 1) 9. Nadwozie samonośne całkowicie stalowe (ocynkowane 10. Drzwi boczne przesuwne z prawej strony, przeszklone z zabezpieczeniem przed otwarciem przez dzieci 11. Boczny stopień wejściowy oświetlony 12. Uchwyt ułatwiający wsiadanie 13. Kolor: preferowany grafit, granat, srebrny 14. Klapa tylna lub drzwi dwuskrzydłowe z tyłu 15. Ogrzewane tylne szyby w tylnych drzwiach z wycieraczką, z wewnętrzną klamką 16. Trzecie światło stop 17. Światła do jazdy dziennej, włączane automatycznie 18. Światło przeciwmgielne z tyłu 19. Szyby w kabinie kierowcy sterowane elektrycznie 20. Centralny zamek sterowany pilotem 21. Poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera, poduszka dla pasażera z możliwością dezaktywacji 22. ABS - system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania lub równoważny 23. System zapobiegający utracie przyczepności kół podczas przyśpieszania 24. Bezwładnościowe, trójpunktowe pasy bezpieczeństwa 25. Bezpieczna kolumna kierownicy z regulacją w dwóch płaszczyznach 26. Immobiliser 27. Wspomaganie układu kierowniczego 28. Alarm antywłamaniowy honorowany przez firmy ubezpieczeniowe 29. Czujnik kontroli zapięcia pasów 30. Czujniki kontroli niezamkniętych drzwi 31. Oświetlenie kabiny pasażerskiej 32. Pełne wyłożenie tapicerki sufitu i boków wewnątrz samochodu, słupki i parapety osłonięte elementami tapicerowanymi lub tworzywem 33. Izolacja dźwiękowo termiczna 34. Regulacja wysokości zagłówków w oparciach siedzeń 35. Rolety przeciwsłoneczne na bocznych oknach lub przyciemniane szyby 36. W przestrzeni pasażerskiej co najmniej jedna szyba z każdej strony uchylana 37. Pasy bezpieczeństwa z napinaczami na wszystkich siedzeniach 38. Komplet pasów do mocowania wózka inwalidzkiego 39. Pasy zabezpieczające osobę niepełnosprawną na wózku w tym biodrowy pas bezpieczeństwa dla osoby na wózku inwalidzkim 40. Uchwyty do mocowania ładunku w przestrzeni pasażerskiej 41. Podłoga wyłożona wykładziną gumową lub inną (antypoślizgową łatwo zmywalną) 42. Kolor tapicerki: szary lub podobny 43. Kolor wnętrza - szary lub podobny 44. Zużycie paliwa max 10l/100km 45. Klimatyzacja oraz ogrzewanie z nawiewem w kabinie kierowcy i przestrzeni pasażerskiej 46. Radio z odtwarzaczem płyt CD i MP3 47. Atestowane mocowania dla wózka inwalidzkiego z homologacją do przewozu osób niepełnosprawnych 48. Najazdy aluminiowe z bieżnią antypoślizgową 49. Antypoślizgowe progi 50. Siedzenie tylne (ostatni rząd) demontowalne 51. Dodatkowe kierunkowskazy w tylnych narożnikach dachu pojazdu 52. Czujniki cofania 53. Poziom emisji spalin zgodny z normą co najmniej EURO 4 54. Oznakowanie zgodne z przepisami Prawo o ruchu drogowym (tzn. oklejenie samochodu emblematami informującymi o przewozie osób niepełnosprawnych) 55. Gwarancja mechaniczna: minimum 24 m-ce 56. Gwarancja na lakier: minimum 24 m-ce 57. Gwarancja na perforację blachy: minimum 96 m-cy 58. Pakiet obowiązkowy, obejmujący: gaśnicę, trójkąt ostrzegawczy, apteczkę pierwszej pomocy 59. Możliwość serwisowania w autoryzowanej stacji obsługi na terenie województwa mazowieckiego nie dalej niż 50 km od siedziby zamawiającego 60. Samochód musi posiadać homologację na pojazd skompletowany 9 osobowy przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych 61.Pakiet ubezpieczeń na 1 rok: AC; OC; NW Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach technicznych, wyposażeniu oraz warunkach gwarancji i serwisu.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.52.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 02.03.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowka.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dąbrówka, T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, Pokój nr 17.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Dąbrówka, T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, Pokój nr 8 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie



Uwaga zmiany:
1. Zmiana ogłoszenia
1. Zmiana SIWZ

Uwaga wyjaśnienia:
1. Wyjaśnienie do SIWZ



SIWZ
Załączniki składające się na integralną cześć specyfikacji:




1. Formularz ofertowy
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp
3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust.1 Pzp
4. Projekt umowy




____________________________________
/ - - / Tadeusz Bulik Wójt Gminy Dąbrówka
Wytworzył:brak danych, data: brak danych r., godz. brak danych
Wprowadził:Tomasz Kostrzewa, data: 07.02.2012 r., godz. 16.06
Ostatnia aktualizacja:Tomasz Kostrzewa, data: 09.02.2012 r., godz. 11.51
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
09.02.2012 r., godz. 11.51Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
09.02.2012 r., godz. 11.50Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
09.02.2012 r., godz. 11.47Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
09.02.2012 r., godz. 11.44Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
09.02.2012 r., godz. 11.43Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
07.02.2012 r., godz. 16.08Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
07.02.2012 r., godz. 16.06Tomasz KostrzewaDodanie przetargu

Strona oglądana: 937 razy.