Warning: include_once(analyticstracking.php) [function.include-once]: failed to open stream: No such file or directory in /inc2/szkielet.inc.php on line 27

Warning: include_once() [function.include]: Failed opening 'analyticstracking.php' for inclusion (include_path='.:/:/usr/local/php53/lib/pear') in /inc2/szkielet.inc.php on line 27

Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Menu
Główna treœść strony

Zamówienia publiczne

Likwidacja barier architektonicznych i zapewnienie osobom niepełnosprawnym dostępu do zakładów opieki zdrowotnej w miejscowościach Dąbrówka i Kuligów, poprzez: dostawę i montaż zewnętrznych podnośników platformowych przeznaczonych do pionowego transportu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich wraz z osobą towarzyszącą przy budynkach: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kuligowie, Kuligów ul. Warszawska 5, 05-254, gm. Dąbrówka Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Dąbrówce, Dąbrówka ul. T. Kościuszki 16, 05-252, gm. Dąbrówka

Ogłoszenie zamieszczono: 07.03.2012 r.
Data składania ofert: 15.03.2012 r., godz. 12.00
Data otwarcia ofert: 15.03.2012 r., godz. 12.15
Dąbrówka,07.03.2012r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy


dot. : postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 2710.07.2012. Nazwa zadania: Likwidacja barier architektonicznych i zapewnienie osobom niepełnosprawnym dostępu do zakładów opieki zdrowotnej w miejscowościach Dąbrówka i Kuligów, poprzez:
dostawę i montaż zewnętrznych podnośników platformowych przeznaczonych do pionowego transportu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich wraz z osobą towarzyszącą przy budynkach:
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kuligowie, Kuligów ul. Warszawska 5, 05-254, gm. Dąbrówka
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Dąbrówce, Dąbrówka ul. T. Kościuszki 16, 05-252, gm. Dąbrówka

Numer ogłoszenia w BZP: 70078-2012; data zamieszczenia 07.03.2012
Zamieszczenie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Dąbrówka , ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, woj. mazowieckie, tel. 029 7578002, 7578077, faks 029 7578220.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabrowka.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Likwidacja barier architektonicznych i zapewnienie osobom niepełnosprawnym dostępu do zakładów opieki zdrowotnej w miejscowościach Dąbrówka i Kuligów, poprzez:dostawę i montaż zewnętrznych podnośników platformowych przeznaczonych do pionowego transportu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich wraz z osobą towarzyszącą przy budynkach: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kuligowie, Kuligów ul. Warszawska 5, 05-254, gm. DąbrówkaNiepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Dąbrówce, Dąbrówka ul. T. Kościuszki 16, 05-252, gm. Dąbrówka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dwa podnośniki platformowe, elektryczne, usytuowane w konstrukcji samonośnej, przystosowane do pracy w zewnętrznych warunkach atmosferycznych (ujemne temperatury, opady) do zainstalowania przy Budynkach Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kuligowie, Kuligów ul. Warszawska 5, 05-254, gm. Dąbrówka i Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Dąbrówce, Dąbrówka ul. T. Kościuszki 16, 05-252, gm. Dąbrówka.

Parametry techniczne: Podłoga platformy wykonana z materiału o właściwościach antypoślizgowych, trudnościeralna. Udźwig min 300 kg, Wysokość podnoszenia jednej platformy ok. 1 metr, drugiej ok. 1,5 m, Przystosowane do transportu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich wraz z osobą towarzyszącą, Platforma o powierzchni (wymiary podestu jezdnego) min 900 x 1350 mm, Wszystkie niezbędne urządzenia w tym system sterowania i napęd powinny być wbudowane w szyb bez dodatkowych pomieszczeń na maszynownie. Podnośnik platformowy łączyć będzie poziom terenu z poziomem wysokiego parteru. Ilość przystanków- 2: poziom (0)- poziom terenu, poziom (1)- wysoki parter Budynku Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Dąbrówce i wysoki parter Budynku Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kuligowie, domykacz drzwi (samozamykacz), prędkość podnoszenia min 0,06m/s. Platforma posiadać musi wszelkie balustrady i osłony zgodnie z obowiązującymi zasadami bezpieczeństwa użytkowania. Wyposażenie awaryjne: awaryjny zjazd na przystanek w razie zaniku napięcia (lub ręczny za pomocą korby).
Do zadania należy wliczyć wykonanie podestu oraz montaż windy i prace zabezpieczające. Instalacje elektryczne do zasilania urządzeń platformy wykona Zamawiający po wskazaniu przez Wykonawcę miejsca i rodzaju instalacji elektrycznej.

Wykonawca zobowiązany jest, w ramach kosztów dostawy i montażu przedmiotu zamówienia, do odbioru urządzenia dźwigowego i jego rejestracji przez właściwy Urząd Dozoru Technicznego i przekazania tej dokumentacji Zamawiającemu. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia i zamontowania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na własny koszt i ryzyko. Oferowany wyrób musi być: fabrycznie nowy, rok produkcji 2012 lub 2011, wolny od wad fizycznych i prawnych, dopuszczony do obrotu i używania w Polsce zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, posiadający właściwe certyfikaty zgodnie z wymaganiami UE, odpowiednio oznakowany i posiadać wymagane prawem certyfikaty bezpieczeństwa, posiadać dokumentację techniczną w języku polskim, niezbędną do normalnego korzystania przez Zamawiającego z urządzenia, jak: gwarancje, instrukcje, opisy techniczne, itp. Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia personelu. Po zakończeniu robót Wykonawca przekaże Inwestorowi komplet dokumentów (protokoły badań i sprawdzeń, atesty, certyfikaty, deklaracje itp.). Zadanie rozliczone zostanie po zrealizowaniu robót zgodnie z umową i podpisaniu końcowego protokółu odbioru dostawy oraz dokumentacji technicznej i deklaracji zgodności wraz z fakturą końcową.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.31.00-5, 45.00.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowka.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dąbrówka, T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, Pokój nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Dąbrówka, T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, Pokój nr 8 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie



Informacja z sesji otwarcia ofert

Wyjaśnienie do treści SIWZ


SIWZ

Załączniki składające się na integralną cześć specyfikacji:

1. Formularz ofertowy
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp
3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust.1 Pzp
4. Projekt umowy

____________________________________
/ _ _ / Tadeusz Bulik Wójt Gminy Dąbrówka
Wytworzył:brak danych, data: brak danych r., godz. brak danych
Wprowadził:Tomasz Kostrzewa, data: 07.03.2012 r., godz. 14.41
Ostatnia aktualizacja:Tomasz Kostrzewa, data: 15.03.2012 r., godz. 15.40
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
15.03.2012 r., godz. 15.40Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
09.03.2012 r., godz. 15.35Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
07.03.2012 r., godz. 14.42Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
07.03.2012 r., godz. 14.41Tomasz KostrzewaDodanie przetargu

Strona oglądana: 1233 razy.