Warning: include_once(analyticstracking.php) [function.include-once]: failed to open stream: No such file or directory in /inc2/szkielet.inc.php on line 27

Warning: include_once() [function.include]: Failed opening 'analyticstracking.php' for inclusion (include_path='.:/:/usr/local/php53/lib/pear') in /inc2/szkielet.inc.php on line 27

Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Menu
Główna treœść strony

Zamówienia publiczne

Remont drogi gminnej w miejscowości Dręszew, ul. Wiejska

Ogłoszenie zamieszczono: 28.09.2012 r.
Data składania ofert: 15.10.2012 r., godz. 12.00
Data otwarcia ofert: 15.10.2012 r., godz. 12.15
Dąbrówka, 28.09.2012r.


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Numer sprawy: 2710.22.2012.
Nazwa zadania: Remont drogi gminnej w miejscowości Dręszew, ul. Wiejska, Gmina Dąbrówka
Numer ogłoszenia w BZP: 371998 - 2012; data zamieszczenia: 28.09.2012


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Dąbrówka , ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, woj. mazowieckie, tel. 029 7578002, 7578077, faks 029 7578220.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabrowka.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej w miejscowości Dręszew, ul. Wiejska, Gmina Dąbrówka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót przewiduje:
1. roboty przygotowawcze,
2. wykonanie dolnej warstwy podbudowy z gruzu betonowego stabilizowanego mechanicznie szerokości 4,7 m, grubość warstwy po zagęszczeniu średnio 20 cm (podniesienie niwelety drogi),
3. wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie, szerokości 4,6 m, grubość warstwy po zagęszczeniu średnio 10 cm,
4. wykonanie warstwy ścieralnej drogi z destruktu asfaltowego szerokości 4,5 m, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm,
5. obustronne uzupełnianie poboczy pospółką żwirową o średniej grubości warstwy około 10 cm i szerokości 0,5 każde z mechanicznym wyrównaniem równiarką i zagęszczeniem walcem ogumionym wraz z mechanicznym ścinaniem poboczy.


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.10.00.00-8, 45.23.32.20-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest wykazanie przez wykonawcę, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.Polisa na kwotę nie niższą niż 100 000,00 PLN

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w zakresie: dotyczącym terminu wykonania zamówienia - przedłużenia terminu wykonania zamówienia spowodowanego trudnymi warunkami pogodowymi i wysokim stanem wód gruntowych, a także koniecznością wykonania robót dodatkowych, zamiennych i nieprzewidzianych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowka.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dąbrówka, ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, pokój nr 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Dąbrówka, ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, pokój nr 8 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie





SIWZ

Załączniki składające się na integralną cześć specyfikacji:


1. Formularz ofertowy
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków
3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
4. Projekt umowy
5. Przedmiar robót
6. Szkic


____________________________________
/ - - / Tadeusz Bulik Wójt Gminy Dąbrówka
Wytworzył:brak danych, data: brak danych r., godz. brak danych
Wprowadził:Tomasz Kostrzewa, data: 28.09.2012 r., godz. 15.01
Ostatnia aktualizacja:Tomasz Kostrzewa, data: 17.10.2012 r., godz. 13.33
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
17.10.2012 r., godz. 13.33Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
16.10.2012 r., godz. 15.53Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
16.10.2012 r., godz. 09.31Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
16.10.2012 r., godz. 08.22Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
28.09.2012 r., godz. 15.35Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
28.09.2012 r., godz. 15.01Tomasz KostrzewaDodanie przetargu

Strona oglądana: 1143 razy.