Warning: include_once(analyticstracking.php) [function.include-once]: failed to open stream: No such file or directory in /inc2/szkielet.inc.php on line 27

Warning: include_once() [function.include]: Failed opening 'analyticstracking.php' for inclusion (include_path='.:/:/usr/local/php53/lib/pear') in /inc2/szkielet.inc.php on line 27

Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Menu
Główna treœść strony

Zamówienia publiczne

Modernizacja drogi Gminnej w Ślężanach, ul. Prosta

Ogłoszenie zamieszczono: 23.08.2013 r.
Data składania ofert: 09.09.2013 r., godz. 12.00
Data otwarcia ofert: 09.09.2013 r., godz. 12.15
23.08.2013 r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Numer sprawy: UG.2710.14.2013.
Nazwa zadania: Modernizacja drogi Gminnej w Ślężanach, ul. Prosta
Numer ogłoszenia: 341932 - 2013; data zamieszczenia: 23.08.2013
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrówka , ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, woj. mazowieckie, tel. 029 7578002, 7578077, faks 029 7578220.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabrowka.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja drogi gminnej w Ślężanach, ul. Prosta.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Podstawowe parametry techniczne obiektu:
- szerokość jezdni - 3,5 m;
- szerokość pobocza ulepszonego - 1,0 m;
- prędkość projektowa V=30 km/h,
- konstrukcja na obciążenie ruchem KR 1,
2. Stan istniejący:
Modernizowana droga w chwili obecnej ma szerokość 3,5. Nawierzchnię jezdni stanowi mieszanka destruktu asfaltowego z pospółką.
3. Zakres robót obejmuje:
- wytyczenie drogi
- wykonanie robót ziemnych związanych z poszerzeniem istniejącej podbudowy o 0,5 m,
- wyprofilowanie i dogęszczenie istniejącej nawierzchni i podłoża,
- wykonanie poszerzenia podbudowy o szerokości 0,5 m z warstwy z betonu kruszonego 0/63 o grubości 15 cm po zagęszczeniu
- wykonanie warstwy klinującej z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie o grubości po zagęszczeniu 6 cm i szerokości 4,0 m,
- skropienie warstwy kruszywa łamanego pod warstwę bitumiczną,
- włączenie do istniejącej nawierzchni asfaltowej (częściowe rozebranie nawierzchni),
- wykonanie warstwy ścieralnej o szerokości 3,5 z betonu asfaltowego AC11S z asfaltem 50/70 grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm.
- wykonanie pobocza z pospółki żwirowej o gr. 10 cm i szerokości 0,5+0,5 m.
- uporządkowanie terenu budowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i przedmiar robót załączone do SIWZ..



II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada polisę na kwotę nie niższą niż 100 000,00 PLN. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Kosztorys ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w zakresie: dotyczącym terminu wykonania zamówienia - przedłużenia terminu wykonania zamówienia spowodowanego trudnymi warunkami pogodowymi i wysokim stanem wód gruntowych, a także koniecznością wykonania robót dodatkowych, zamiennych i nieprzewidzianych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowka.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dąbrówka, ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, pokój nr 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Dąbrówka, ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, pokój nr 8 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie




XIX. Załączniki

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia



SIWZ

Załączniki składające się na integralną cześć specyfikacji:
1. Formularz ofertowy
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków
3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
4. Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej
5. Projekt umowy
6. Wzór karty gwarancyjnej jakości wykonanych robót.
7. Przedmiar robót
8. Dokumentacja projektowa


____________________________________
/ - - / Zenon Zadróżny Z-ca Wójta
Wytworzył:brak danych, data: brak danych r., godz. brak danych
Wprowadził:Tomasz Kostrzewa, data: 23.08.2013 r., godz. 15.34
Ostatnia aktualizacja:Tomasz Kostrzewa, data: 30.08.2013 r., godz. 12.45
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
30.08.2013 r., godz. 12.45Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
29.08.2013 r., godz. 07.48Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
23.08.2013 r., godz. 15.40Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
23.08.2013 r., godz. 15.39Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
23.08.2013 r., godz. 15.38Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
23.08.2013 r., godz. 15.34Tomasz KostrzewaDodanie przetargu

Strona oglądana: 985 razy.