Warning: include_once(analyticstracking.php) [function.include-once]: failed to open stream: No such file or directory in /inc2/szkielet.inc.php on line 27

Warning: include_once() [function.include]: Failed opening 'analyticstracking.php' for inclusion (include_path='.:/:/usr/local/php53/lib/pear') in /inc2/szkielet.inc.php on line 27

Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Menu
Główna treœść strony

Zamówienia publiczne

Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Dąbrówka w okresie od 02.11.2013r. do 31.10.2016 r.

Ogłoszenie zamieszczono: 01.10.2013 r.
Data składania ofert: 10.10.2013 r., godz. 12.00
Data otwarcia ofert: 10.10.2013 r., godz. 12.15
Dąbrówka, 01.10.2013 r.


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Numer sprawy: UG.2710.19.2013.
Nazwa zadania: Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Dąbrówka w okresie od 02.11.2013r. do 31.10.2016 r.

Numer ogłoszenia w BZP: 201655 - 2013; data zamieszczenia: 01.10.2013
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrówka , ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, woj. mazowieckie, tel. 029 7578002, 7578077, faks 029 7578220.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabrowka.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Dąbrówka w okresie od 02.11.2013r. do 31.10.2016 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Dąbrówka, w tym:
1 otwarcie, prowadzenie i zamknięcie rachunku bieżącego Gminy Dąbrówka (dotyczy wszystkich rachunków otwieranych podczas obowiązywania umowy na obsługę budżetu Gminy Dąbrówka).
otwarcie, prowadzenie i zamknięcie rachunków bieżących jednostek organizacyjnych oraz nadzorowanych:
a) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dąbrówce,
b) Zakład Gospodarki Komunalnej w Dąbrówce,
c) Zespół Obsługi Szkół i Przedszkola Samorządowego w Dąbrówce,
d) Zespół Szkół w Józefowie,
e) Publiczne Gimnazjum im T. Kościuszki w Dąbrówce,
f) Publiczna Szkoła Podstawowa im. C.K. Norwida w Dąbrówce,
g) Publiczna Szkoła Podstawowa w Guzowatce im. Jana Pawła II,
h) Publiczna Szkoła Podstawowa we Wszeborach im. Adeli Goszczyńskiej,
i) Przedszkole Samorządowe pod Wesołym Ekoludkiem w Dręszewie.
j) Gminna Biblioteka Publiczna w Dąbrówce
k) Gminne Centrum Kultury w Dąbrówce
otwarcie, prowadzenie i zamknięcie rachunków pomocniczych, sum depozytowych, Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych i innych otwieranych w trakcie obowiązywania umowy na bankową obsługę budżetu Gminy Dąbrówka.
2). Prowadzenie obsługi kasowej w tym:
dokonywania wypłat gotówkowych,
przyjmowania wpłat gotówkowych,
realizacji poleceń przelewu,
przechowywania depozytów,
generowania i przekazywania obsługiwanym jednostkom wyciągów bankowych wraz z załącznikami.
wydawanie opinii bankowej i zaświadczeń.
3). Objęcie systemem bankowości elektronicznej Home banking wszystkich obsługiwanych jednostek (po jednym stanowisku w każdej jednostce organizacyjnej i nadzorowanej, oraz 3 stanowisk dla jednostki organizacyjnej - Urząd Gminy Dąbrówka, 4 stanowisk dla Zespołu Obsługi Szkół). System ma obejmować dostawę i bieżącą aktualizację oprogramowania wraz z instalacją, przeszkolenie pracowników, oraz zapewnienie prawidłowej pracy zainstalowanego oprogramowania bez dodatkowych opłat.
System bankowości elektronicznej Home banking powinien umożliwiać w szczególności:
uzyskiwanie w czasie rzeczywistym informacji o wszystkich operacjach i saldach na rachunkach Urzędu Gminy Dąbrówka, w tym również na rachunkach jednostek organizacyjnych i nadzorowanych, wymienionych w pkt. 1,
przeszukiwanie zbioru wszystkich operacji na rachunkach jednostek wymienionych w pkt.1 rachunkach wg rodzaju operacji, nazwy kontrahenta, rachunku kontrahenta, daty, okresu, kwoty i innych kryteriów możliwych do wyodrębnienia w zbiorze operacji,
wywołanie dowolnej operacji wg ww kryteriów,
składania poleceń przelewu ze wszystkich rachunków,
składanie poleceń przelewu na lokaty terminowe dostępne w ofercie publicznej Banku,
obsługę systemu na platformie internetowej,
monitorowanie operacji i sporządzanie z wybranego okresu obsługi szczegółowych wyciągów dla wszystkich operacji,
4). W przypadku wystąpienia dodatniego salda niższego niż 50.000 zł zaoferowanie zmiennego oprocentowania a vista.
5). Lokowanie nadwyżek środków pieniężnych na okresy krótkoterminowe (3-7 dni, weekendy) dostępnych w ofercie Banku z możliwością ich automatycznej prolongaty.
6). Możliwość korzystania z innych narzędzi inwestycyjnych będących w danym momencie w ofercie publicznej,
7). Udzielenie Gminie Dąbrówka, na jej wniosek, kredytu (bez wymogu innych zabezpieczeń poza wekslem) w rachunku bieżącym o zmiennym oprocentowaniu na pokrycie występującego w trakcie roku deficytu budżetu. Wysokość kredytu będzie określona w każdym roku budżetowym przez Radę Gminy.
Kredyt będzie liczony jako różnica między kwotą kredytu w rachunku bieżącym Gminy i sumą sald rachunków jednostek organizacyjnych. Kredyt w rachunku bieżącym nie będzie oprocentowany w sytuacji, gdy będzie on niższy niż suma kwot na rachunkach jednostek budżetowych Gminy Dąbrówka.
8). Uznawanie i obciążanie rachunków w dniu operacji,
9). Wykonywanie poleceń przelewu złożonych do godz. 11:00 w tym samym dniu,
a poleceń złożonych po godz. 11:00 w dniu następnym do godz. 11:00.
a)zapewnienie okresu przez który brak środków na rachunku nie będzie powodował odrzucenia przelewów (tzw. młynek płynnościowy).
10). Czas otrzymywania wyciągów z załącznikami najpóźniej do godziny 10:00 następnego dnia roboczego.
11). Inne typowo bankowe czynności, obejmujące bankową obsługę budżetu Gminy Dąbrówka, które zaistnieją w trakcie wykonywania zamówienia.
12). Udostępnienie usługi automatycznej identyfikacji płatności masowych na rachunkach wskazanych przez Gminę lub jednostki organizacyjne bądź nadzorowane, w tym:
utworzenie do rachunku rozliczeniowego numerów rachunków wirtualnych.
obsługa rachunków wirtualnych tj. przyjmowanie wpłat na rachunki wirtualne i księgowanie na dobro rachunku rozliczeniowego wyodrębnionego w związku z usługą automatycznej identyfikacji płatności masowych.
przekazywanie raportów, zawierających informacje o dokonanych transakcjach na rachunkach wirtualnych,
wykorzystanie systemu bankowości internetowej do świadczenia usługi automatycznej identyfikacji płatności masowych
13). Bank będzie dokonywał miesięcznej kapitalizacji odsetek od środków zgromadzonych na rachunkach bankowych Zamawiającego.

B. Wymagania dodatkowe:

1). Bank nie będzie pobierał z tytułu obsługi bankowej Gminy Dąbrówka żadnych innych opłat niż określone w specyfikacji (Załącznik 2).
2). Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat lub prowizji bankowych od wpłat gotówkowych dokonywanych przez osoby fizyczne lub prawne na rzecz Gminy Dąbrówka, lub wpłat na rachunki podmiotów zależnych wskazanych w specyfikacji.
3). Bank zawrze indywidualne umowy na prowadzenie obsługi bankowej na warunkach zaoferowanych w niniejszym przetargu ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymi i nadzorowanymi Gminy Dąbrówka wymienionymi w pkt. III.A1.
4). Bank zapewni kompleksową obsługę rachunku przez wytypowanego pracownika banku, jak również zapewni dodatkową osobę zastępującą w wyjątkowych przypadkach.
5). Bank otworzy punkt kasowy (filię lub oddział) w miejscowości Dąbrówka pow. wołomiński, lub złoży oświadczenie w składanej ofercie, iż w terminie do 3 miesięcy od daty podpisania umowy na wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Dąbrówka, otworzy punkt kasowy swojego banku zapewniający pełną obsługę bankową Gminy. Do momentu otworzenia oddziału/filii/punktu kasowego bank zagwarantuje codzienną obsługę budżetu Gminy na terenie Gminy Dąbrówka i zapewni możliwość przeprowadzania wszystkich operacji bankowych bez ponoszenia dodatkowych kosztów ze strony Urzędu Gminy Dąbrówka lub jednostek organizacyjnych i nadzorowanych. W przypadku niespełnienia tego warunku zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od zawartej umowy.
6). Bank zapewni odbiór i dostarczenie gotówki do siedziby Zamawiającego, co najmniej cztery razy w miesiącu po uprzednim uzgodnieniu terminu.
7). Zerowanie rachunków bankowych jednostek budżetowych Gminy Dąbrówka, zgodnie z dyspozycjami Urzędu Gminy jako jednostki samorządu terytorialnego oraz dyspozycjami kierowników jednostek organizacyjnych i nadzorowanych, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na ww rachunkach (np. odsetki bankowe) na wskazane rachunki bez opłat i prowizji.
8). Naliczanie i kapitalizacja odsetek od środków na rachunkach bankowych będzie następować ostatniego dnia miesiąca.

C. Informacje o oprocentowaniu:

1). Oprocentowanie kredytu liczone będzie wg stawki WIBOR 1M. Zmiana stawki WIBOR 1M będącej podstawą do naliczania odsetek następować będzie
w miesięcznych okresach odsetkowych w oparciu o stawkę z ostatniego dnia roboczego notowania WIBOR 1M z miesiąca poprzedzającego kolejny okres (miesiąc) odsetkowy. Każdorazowo ustalona stopa procentowa będzie obowiązywała od pierwszego dnia miesiąca rozpoczynającego kolejny okres odsetkowy. Jeżeli pierwszy dzień miesiąca jest dniem wolnym od pracy, nowa stopa procentowa będzie obowiązywała od pierwszego dnia roboczego po pierwszym dniu miesiąca.
2). Oprocentowanie środków na rachunku bieżącym stanowić będzie stopa redyskonta weksli ustalana przez NBP. (Oferent podaje wysokość oprocentowania środków na rachunku bieżącym w ułamku dziesiętnym - do dwóch miejsc po przecinku). Zmiana oprocentowania środków na rachunku powinna nastąpić nie później niż z upływem piątego dnia od decyzji Rady Polityki Pieniężnej dotyczącej zmiany wysokości stopy redyskonta weksli.
3). Oprocentowanie nadwyżek środków pieniężnych na lokatach krótkoterminowych liczone będzie wg stawki WIBID O/N - 1- 3 dniowych, WIBID 1W - weekendowej.

Informacje dodatkowe zawarte są w SIWZ.



II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania Zezwolenia Komisji Nadzoru Bankowego na utworzenie banku, w przypadku gdy wykonawcą będzie bank w formie spółki akcyjnej lub bank spółdzielczy. Ocena spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowka.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dąbrówka, ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, pokój nr 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Dąbrówka, ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, pokój nr 8 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie



SIWZ

Załączniki składające się na integralną cześć specyfikacji:
1. Formularz ofertowy
2. Formularz cenowy ( zmiana 08.10.2013r.)
3. Wykaz osób do kontaktów z zamawiającym
4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
5. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
6. Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej

____________________________________
/ - - / Tadeusz Bulik Wójt Gminy Dąbrówka
Wytworzył:brak danych, data: brak danych r., godz. brak danych
Wprowadził:Tomasz Kostrzewa, data: 01.10.2013 r., godz. 16.24
Ostatnia aktualizacja:Tomasz Kostrzewa, data: 08.10.2013 r., godz. 11.20
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
08.10.2013 r., godz. 11.20Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
02.10.2013 r., godz. 10.10Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
01.10.2013 r., godz. 16.26Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
01.10.2013 r., godz. 16.24Tomasz KostrzewaDodanie przetargu

Strona oglądana: 1189 razy.