Warning: include_once(analyticstracking.php) [function.include-once]: failed to open stream: No such file or directory in /inc2/szkielet.inc.php on line 27

Warning: include_once() [function.include]: Failed opening 'analyticstracking.php' for inclusion (include_path='.:/:/usr/local/php53/lib/pear') in /inc2/szkielet.inc.php on line 27

Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Menu
Główna treœść strony

Zamówienia publiczne

Rewitalizacja miejscowości Kuligów

Ogłoszenie zamieszczono: 21.10.2013 r.
Data składania ofert: 05.11.2013 r., godz. 12.00
Data otwarcia ofert: 05.11.2013 r., godz. 12.15
Dąbrówka, 21.10.2013 r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Numer sprawy: UG. 2710.23.2013
Nazwa zadania: Rewitalizacja miejscowości Kuligów
Numer ogłoszenia w BZP: 219905 - 2013; data zamieszczenia: 21.10.2013
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrówka , ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, woj. mazowieckie, tel. 029 7578002, 7578077, faks 029 7578220.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabrowka.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja miejscowości Kuligów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis robót
Istniejący budynek składa się z dwóch części:
- starej, jednokondygnacyjnej z poddaszem użytkowym,
- nowej, jednokondygnacyjnej, zawierającej dwa pomieszczenia oraz garaż.
W starej części projektuje się roboty budowlane polegające na:
- rozbiórce i utylizacji istniejącego pokrycia dachowego z płyt azbestowo - cementowych,
- rozbiórce obróbek blacharskich,
- rozbiórce komina,
- wymurowaniu nowego komina,
- wymianie więźby dachowej drewnianej,
- wykonaniu nowych obróbek blacharskich,
- wykonaniu otworu w ścianie murowanej (wraz z przesklepieniem) na poddasze do osadzenia drzwi na poddasze nad garażem,
- wykonaniu robót towarzyszących.
W nowej części projektuje się roboty budowlane w pomieszczeniu gospodarczym oznaczonym na rysunku parteru nr 1 polegające na:
- wykonaniu gładzi gipsowych wewnętrznych tynków cem.-wap. ścian,
- wykonaniu stropu podwieszonego do drewnianej konstrukcji dachowej z płyt gipsowo kartonowych ognioodpornych,
- wykonaniu posadzek na istniejącym podłożu betonowym,
- wykonaniu wymalowania ścian i sufitów,
- wykonaniu wewnętrznej instalacji elektrycznej
- wykonaniu robót towarzyszących.

Szczegółowy zakres robót określają przedmiary robót i dokumentacja techniczna budynku załączone do SIWZ.
Wymagania Inwestora dotyczące technologii i jakości robót budowlanych określone zostały w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiącej załącznik do SIWZ.


II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.00.00-7, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.43.00.00-0, 45.43.10.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej jednej roboty budowlanej okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną na obiekcie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto. Zamawiający uzna roboty budowlane podobne rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia polegające na budowie, przebudowie budynków w zakresie robót ogólnobudowlanych o powierzchni użytkowej min. 150 m2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej jednej roboty budowlanej okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną na obiekcie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto. Zamawiający uzna roboty budowlane podobne rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia polegające na budowie, przebudowie budynków w zakresie robót ogólnobudowlanych o powierzchni użytkowej min. 150 m2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach: a) zmiany w KRS, wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub (CEIDG) w trakcie realizacji zamówienia, dotyczące Wykonawcy; b) zmiany kont bankowych, c) wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. d) obniżenia wynagrodzenia, o którym mowa w § 2 ust.1 e) zmian technicznych i technologicznych (roboty zamienne) f) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy. g) zmiany harmonogramu rzeczowo - finansowego w sytuacji wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i udokumentowanych w formie pisemnej a mających wpływ na harmonogram. 2. Zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia będzie możliwa wyłącznie w przypadku: a). zdarzeń losowych tj. podtopienia terenu robót, spowodowanego powodzią lub intensywnymi opadami deszczu tylko jeśli uniemożliwia to prowadzenie robót, bądź też wystąpienia innych okoliczności niezależnych od wykonawcy i udokumentowanych w formie pisemnej a mających wpływ na termin wykonania. a) zmiany harmonogramu rzeczowo - finansowego w sytuacji wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i udokumentowanych w formie pisemnej a mających wpływ na harmonogram. b) konieczności wykonania robót zamiennych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowka.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dąbrówka, ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, pokój nr 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Dąbrówka, ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, pokój nr 8 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PROJEKT REALIZOWANY W RAMACH ŚRODKA 4.1 ROZWÓJ OBSZARÓW ZALEŻNYCH OD RYBACTWA PROGRAMU OPERACYJNEGO ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ SEKTORA RYBOŁÓWSTWA I NADBRZEŻNYCH OBSZARÓW RYBACKICH 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie



WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ
31.10.2013r.


SIWZ

Załączniki składające się na integralną cześć specyfikacji:
1. Formularz ofertowy
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
4. Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej
5. Projekt umowy
6. Wykaz wykonanych robót budowlanych
7. Przedmiary robót
8. Dokumentacja techniczna
9. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót

____________________________________

/ - - / Tadeusz Bulik Wójt Gminy Dąbrówka
Wytworzył:brak danych, data: brak danych r., godz. brak danych
Wprowadził:Tomasz Kostrzewa, data: 21.10.2013 r., godz. 16.51
Ostatnia aktualizacja:Tomasz Kostrzewa, data: 31.10.2013 r., godz. 08.11
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
31.10.2013 r., godz. 08.11Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
21.10.2013 r., godz. 16.53Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
21.10.2013 r., godz. 16.51Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
21.10.2013 r., godz. 16.51Tomasz KostrzewaDodanie przetargu

Strona oglądana: 1199 razy.