Warning: include_once(analyticstracking.php) [function.include-once]: failed to open stream: No such file or directory in /inc2/szkielet.inc.php on line 27

Warning: include_once() [function.include]: Failed opening 'analyticstracking.php' for inclusion (include_path='.:/:/usr/local/php53/lib/pear') in /inc2/szkielet.inc.php on line 27

Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Menu
Główna treœść strony

Zamówienia publiczne

Opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Dąbrówka

Ogłoszenie zamieszczono: 19.02.2014 r.
Data składania ofert: 11.04.2014 r., godz. 12.00
Data otwarcia ofert: 11.04.2014 r., godz. 12.05
Dąbrówka, 19.02.2014 r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: UG.2710.01.2014. Nazwa zadania: Opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Dąbrówka

Numer ogłoszenia w BZP: 57648 - 2014; data zamieszczenia: 19.02.2014

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrówka , ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, woj. mazowieckie, tel. 029 7578002, 7578077, faks 029 7578220.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabrowka.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Dąbrówka.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia dotyczy: opracowania studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Dąbrówka, zwanego dalej studium wraz z opracowaniem ekofizjograficznym podstawowym oraz prognozą oddziaływania na środowisko. 2) Przedmiot zamówienia należy opracować zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności z: a) ustawą z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012r., poz.647 z późn. zm.); b) ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz.1227, z późn. zm.); c) ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 z późn. zm.), d) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. Nr 118, poz. 1233); e) rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 09 września 2002 r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych ( Dz. U. z 2002 r. Nr 155, poz.1298), f) innymi obowiązującymi przepisami prawa, dotyczącymi przedmiotu zamówienia, w tym wytycznymi i normami INSPIRE. 3) Podstawą opracowania jest Uchwała Nr XXVII/207/2013 Rady Gminy Dąbrówka z dnia 6 sierpnia 2013 r. w sprawie przystąpienia do sporządzania Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Dąbrówka. 4) Zakres ustaleń studium winien spełniać w szczególności wymagania określone w art. 10 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2012r., poz.647 ze zmianami). 5) Granice opracowania wyznaczają granice administracyjne Gminy Dąbrówka. Powierzchnia opracowania - 10,9 tys. ha. 6) Pozostałe warunki dotyczące sposobu i terminu realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 7) Dokumenty posiadane przez Zamawiającego: a) obowiązujące studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Dąbrówka, b) złożone wnioski do zmiany miejscowego planu oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego. c) ewidencja gminnych zabytków, d) decyzje o warunkach zabudowy oraz decyzje lokalizacji inwestycji celu publicznego, Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonywanie zamówienia przez cały okres realizacji umowy. 2) Wykonawca zamówienia w ramach niniejszej umowy zobowiązany jest do: a) pozyskania w imieniu i na rzecz Gminy Dąbrówka aktualnych map w odpowiedniej skali z państwowych zasobów geodezyjnych oraz innych materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia; b) opracowania projektów ogłoszenia prasowego i obwieszczenia o przystąpieniu do opracowania projektu studium wraz z prognozą oddziaływania na środowisko wraz z opłatą za zamieszczenie tego ogłoszenia w prasie, c) wykonania analizy wniosków do projektu zmiany studium (wnioski składane przed i po ogłoszeniu o przystąpieniu do opracowania dokumentów planistycznych), opracowania propozycji ich rozpatrzenia; d) sporządzenia opracowania ekofizjograficznego - podstawowego; e) przedstawienia wersji roboczych projektu zmiany studium do akceptacji przez Wójta Gminy Dąbrówka; f) przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko w tym opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko; g) przedstawienia projektu zmiany studium wraz z całą dokumentacją, w tym prognozą oddziaływania na środowisko, do zaopiniowania Gminnym Komisjom; h) wystąpienia o zaopiniowanie oraz uzgodnienie projektu zmiany studium, przygotowania rozdzielników oraz kopii projektu zmiany studium wraz z prognozą oddziaływania na środowisko; i) opracowania stanowiska w sprawie uwag zawartych w opiniach i uzgodnieniach, wprowadzenie zmian do tekstu i rysunku projektu zmiany studium wynikających z uwzględnionych uwag zawartych w opiniach i uzgodnieniach, w sposób uzgodniony z władzami Gminy Dąbrówka; j) opracowania projektów ogłoszenia prasowego i obwieszczenia o wyłożeniu projektu studium wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, do publicznego wglądu; wraz z opłatą za zamieszczenie tego ogłoszenia w prasie. k) udział w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie zmiany studium rozwiązaniami; l) opracowania projektu zmiany studium z rozpatrzeniem uwag Zamawiającego oraz mieszkańców; m) opracowanie zmiany prognoz oddziaływania na środowisko w związku ze zmianami w projekcie zmiany studium; n) przygotowania podsumowania z przeprowadzonej Strategii Oceny Oddziaływania na Środowisko; o) przygotowania projektu uchwały Rady Gminy Dąbrówka związanej z uchwaleniem zmiany studium, p) skompletowanie, uporządkowanie i oprawienie dokumentacji prac planistycznych, przygotowanie projektu wystąpienia do Wojewody w sprawie oceny zgodności z przepisami prawnymi uchwały Rady Gminy Dąbrówka wraz z załącznikami; q) przygotowania potrzebnej ilości materiałów roboczych, odpowiedniej do uzgodnień, opinii, konsultacji itp. r) udziału głównego projektanta w następujących spotkaniach: - prezentacji wersji roboczych studium władzom Gminy - prezentacji projektu studium na posiedzeniu Gminnej Komisji - dyskusji publicznej nad przyjętymi rozwiązaniami w projekcie zmiany studium - posiedzeniach Komisji i Rady Gminy Dąbrówka, w tym na sesji Rady Gminy na której będzie przedstawiony do uchwalenia projekt zmiany studium wraz z listą nieuwzględnionych uwag. s) przygotowania projektów ogłoszeń, korespondencji, wykazów i innych dokumentów, których potrzeba wyłoni się w trakcie opracowania projektu zmiany studium, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; t) przygotowania i przekazania Zamawiającemu studium, uchwalonego przez Radę Gminy w następującej formie i ilości: - 1 komplet studium w formie analogowej kolorowej, przy czym rysunek studium musi zostać wydrukowany na podłożu umożliwiającym złożenie do formatu A4 -przeznaczony dla Wojewody w celu oceny zgodności z przepisami prawnymi, - 3 egzemplarze tekstu studium w formie analogowej kolorowej, oprawione (trwale spięte/zbindowane) oraz 3 egzemplarze rysunku studium w formie analogowej kolorowej, - 2 egzemplarze rysunku studium w formie analogowej kolorowej w skali 1:10 000, przystosowane do zawieszenia na ścianie, oprawione w dwie listwy, zafoliowane lub zalaminowane, wykonane przy użyciu materiałów zapewniających wysoką światłoodporność, - 1 egzemplarz tekstu studium nagrany na płytach CD/DVD w formie plików PDF - 1 egzemplarz tekstu studium nagrany na płytach CD/DVD w formie plików PDF i tif w skali 1:10 000 wygenerowane z rozdzielczością min. 300dpi oraz formacie dxf, dwg lub w postaci zbiorów danych przestrzennych w formacie shapefile wraz z ewentualnym plikiem projektu mapy; u) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu po uchwaleniu studium przez Radę Gminy, dodatkowych egzemplarzy opracowania ekofizjograficznego podstawowego oraz prognozy oddziaływania na środowisko w następującej formie i ilości: - 1 egzemplarz w formie analogowej kolor - tekst i rysunek, - 1 egzemplarz nagrany na płytach CD/DVD - tekst w formacie plików PDF, rysunki w formie plików PDF wygenerowane z rozdzielczością min. 300dpi oraz w formacie dxf, dwg lub w postaci zbiorów danych przestrzennych w formacie shapefile wraz z ewentualnym plikiem projektu mapy. 3) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. 4) Sposób opracowania projektu studium winien umożliwiać pozyskanie danych statystycznych zgodnie z wymogami GUS w tym w zakresie, przeznaczenia terenów pod określone funkcje i wielkości ich powierzchni. 5) Sposób opracowania projektu studium winien umożliwiać wydawanie wypisów i wyrysów dla poszczególnych nieruchomości oraz udostępnianie dokumentu planistycznego jak i metadanych zgodnie z wytycznymi i normami INSPIRE. 6) Określenie przez Wykonawcę numerów telefonów kontaktowych, numerów faks, adresów e-mail oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 7) Wykonawca zamówienia odpowiedzialny jest za pozytywne uzgodnienie projektu Studium przez właściwe organy w zakresie wynikającym z rzetelności realizacji przedmiotu zamówienia. 8) W przypadku zmiany prawa w trakcie wykonywania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest w ramach niniejszego zamówienia uzupełnić (zmienić) opracowanie stanowiące przedmiot zamówienia o niezbędne czynności merytoryczne i formalne mające na celu dostosowanie opracowania do przepisów obowiązujących na dzień zakończenia wykonania zamówienia..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.40.00.00-2, 71.41.00.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej jednej usługi w zakresie opracowania studium lub zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, sporządzone według procedur i problematyki określonych w ustawie z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z 2012r. poz. 647 ze zmianami) dla całego obszaru gminy, które uzyskały pozytywne opinie wojewody, dotyczące zgodności z przepisami prawa, przy czym: a) opracowanie powinno dotyczyć gminy lub obszaru gminy o powierzchni co najmniej 5 000 ha i ludności zamieszkującej obszar objęty dokumentem co najmniej 5 000 mieszkańców: b) opracowanie powinno dotyczyć gminy lub obszaru gminy na którym występuje co najmniej jedna z form ochrony przyrody, o której mowa w art. 6 ust. 1 pkt 1 - 5 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2013 r. poz. 627 z późn. zm.) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku dotyczącego potencjału technicznego. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek, dotyczący osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej: a) jedną osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania zawodu urbanisty, zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz. U. z 2012r. poz. 647 ze zm.) będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z art. 2 ust. 3 i art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2013 r. poz. 932); b) jedną osobą, która sporządzała prognozę oddziaływania projektu studium lub zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru, gdzie występowała co najmniej jedna z form ochrony przyrody, o których mowa w art. 6 ust. 1 pkt 1 - 5 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (dz. U. z 2013 r. , poz. 627 z późn. zm.). Powyższe wymogi można łączyć.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej jednej usługi w zakresie opracowania studium lub zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, sporządzone według procedur i problematyki określonych w ustawie z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z 2012r. poz. 647 ze zmianami) dla całego obszaru gminy, które uzyskały pozytywne opinie wojewody, dotyczące zgodności z przepisami prawa, przy czym: a) opracowanie powinno dotyczyć gminy lub obszaru gminy o powierzchni co najmniej 5 000 ha i ludności zamieszkującej obszar objęty dokumentem co najmniej 5 000 mieszkańców: b) opracowanie powinno dotyczyć gminy lub obszaru gminy na którym występuje co najmniej jedna z form ochrony przyrody, o której mowa w art. 6 ust. 1 pkt 1 - 5 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2013 r. poz. 627 z późn. zm.) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w przypadku: a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, b) Wykonawca może wnioskować o dokonanie zmiany osoby głównego projektanta w następujących przypadkach: - śmierci, choroby lub innego zdarzenia losowego uniemożliwiającego pełnienie funkcji, - nie wywiązywania się tej osoby z obowiązków wynikających z umowy, c) Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawcy zmiany głównego projektanta jeśli uzna, że nie spełnia on w sposób należyty obowiązków wynikających z umowy, 2. Zamawiający dopuszcza zmianę umownego terminu zakończenia etapu prac w przypadku: a) zawieszenia prac przez Zamawiającego, b) konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz, c) przedłużenia się terminu uzgodnień zewnętrznych przez podmioty do tego upoważnione. 3. Termin wykonania umowy może zostać wydłużony maksymalnie o czas opóźnienia spowodowanego wymienionymi w pkt. 2) okolicznościami. 4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 5. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności. 6. Warunkiem wprowadzenia istotnych zmian zawartej umowy jest podpisanie sporządzonego przez strony Protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu zmieniającego umowę. 7. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp w szczególności: 1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), 2) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy stronami, 3) udzielenie zamówień uzupełniających w zakresie wskazanym w SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowka.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dąbrówka, ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, Pokój nr 10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Dąbrówka, ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, Pokój nr 8 - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Uwaga Zmiana SIWZ
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia II
Informacja o zmianie SIWZ II

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia I
Informacja o zmianie SIWZ I


SIWZ

Załączniki składające się na integralną cześć specyfikacji:
1. Formularz ofertowy.
2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
3. Oświadczenie o spełnieniu warunków
4. Oświadczenie dot. grupy kapitałowej
5. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie
6. Oświadczenie o uprawnieniach
7. Wykaz wykonanych usług
8. Projekt umowy

__________________________________
/- -/ Tadeusz Bulik Wójt Gminy Dąbrówka
Wytworzył:brak danych, data: brak danych r., godz. brak danych
Wprowadził:Adam Podemski, data: 19.02.2014 r., godz. 14.01
Ostatnia aktualizacja:Adam Podemski, data: 20.03.2014 r., godz. 09.27
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
20.03.2014 r., godz. 09.27Adam PodemskiAktualizacja przetargu
06.03.2014 r., godz. 07.42Adam PodemskiAktualizacja przetargu
05.03.2014 r., godz. 17.42Adam PodemskiAktualizacja przetargu
05.03.2014 r., godz. 17.42Adam PodemskiAktualizacja przetargu
20.02.2014 r., godz. 11.17Adam PodemskiAktualizacja przetargu
19.02.2014 r., godz. 14.08Adam PodemskiAktualizacja przetargu
19.02.2014 r., godz. 14.01Adam PodemskiDodanie przetargu

Strona oglądana: 1380 razy.