Warning: include_once(analyticstracking.php) [function.include-once]: failed to open stream: No such file or directory in /inc2/szkielet.inc.php on line 27

Warning: include_once() [function.include]: Failed opening 'analyticstracking.php' for inclusion (include_path='.:/:/usr/local/php53/lib/pear') in /inc2/szkielet.inc.php on line 27

Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Menu
Główna treœść strony

Zamówienia publiczne

Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej we Wszeborach

Ogłoszenie zamieszczono: 05.05.2014 r.
Data składania ofert: 20.05.2014 r., godz. 12.00
Data otwarcia ofert: 20.05.2014 r., godz. 12.15
Dąbrówka, 05.05.2014 r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Numer sprawy: UG.2710.07.2014.
Nazwa zadania: Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej we Wszeborach
Numer ogłoszenia w BZP: 95961 - 2014; data zamieszczenia: 05.05.2014
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrówka , ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, woj. mazowieckie, tel. 029 7578002, 7578077, faks 029 7578220.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabrowka.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej we Wszeborach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres budowlanych robót remontowych obejmuje wymianę pokrycia dachowego na parterowym budynku dydaktycznym Szkoły Podstawowej we Wszeborach, gm. Dąbrówka, zlokalizowanej na działce nr ewid. 126.
Wymiary budynku:
- szerokość ok. 14,70 m,
- długość ok. 51,20 m,
- wysokość do kalenicy dachu ok. 8,0 m,
- kąt spadku dachu (dwuspadowy z naczółkami) ok. 30 stopni.
Budynek pokryty jest falistymi płytami bitumiczno - celulozowymi Onduline. Pokrycie jest zdekapitalizowane wskutek długotrwałego okresu użytkowania i nie nadaje się do remontu.
Projektuje się: rozbiórkę i utylizację istniejącego pokrycia dachowego, demontaż i ponowny montaż instalacji odgromowej dachu, wymianę obróbek blacharskich, desek okapowych, wiatrownic itp., wymianę uszkodzonych warkoczy krokwi w ilości wg przedmiaru, wzmocnienie krokwi w ilości wg przedmiaru, przemurowanie cegłą klinkierową pełną komina, wymianę blaszanych wywietrzaków dachowych na wywietrzaki pcv w kolorze brązowym, wymianę blaszanych rynien i rur spustowych na pcv w kolorze brązowym, impregnację więźby dachowej przez dwukrotny natrysk atestowanymi preparatami chroniącymi przed korozją biologiczną i ogniem, wykonanie włazu na dach przy kominie - montaż okna dachowego włazowego, pokrycie dachu blachodachówką stalową powlekaną poliestrem w kolorze ceglastym, o niskim profilu fali, na łatach drewnianych z tarcicy nasycanej, wykonanie ław kominiarskich przy kominie, montaż płotków przeciwśnieżnych, wykonanie w zachodniej ścianie szczytowej włazu na poddasze (wykucie i przesklepienie otworu w ścianie z cegły, osadzenie ościeżnicy i drzwi drewnianych pełnych, sosnowych, wykończonych o wymiarach 80 x 200 cm) oraz niezbędne prace towarzyszące i wykończeniowe.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawierają dokumentacja projektowa, przedmiar robót i STWiORB.


II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00-7, 45.00.00.00-7

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 1 roboty budowlanej okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że wykonał przynajmniej 1 robotę budowlaną polegającą na wymianie pokrycia dachowego lub wykonania pokrycia dachu blachodachówką powlekaną, w arkuszach o fali niskiej, o pow. min. 500 m2

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 1 roboty budowlanej okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że wykonał przynajmniej 1 robotę budowlaną polegającą na wymianie pokrycia dachowego lub wykonania pokrycia dachu blachodachówką powlekaną, w arkuszach o fali niskiej, o pow. min. 500 m2;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w zakresie: dotyczącym terminu wykonania zamówienia - przedłużenia terminu wykonania zamówienia spowodowanego trudnymi warunkami pogodowymi, a także koniecznością wykonania robót dodatkowych i zamiennych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowka.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dąbrówka, ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, pokój nr 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Dąbrówka, ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, pokój nr 8 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie




SIWZ

Załączniki składające się na integralną cześć specyfikacji:
1. Formularz ofertowy.
2. Zał. Nr 2 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
3. Zał. Nr 3 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
4. Zał. Nr 4 Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej
5. Zał. Nr 5 Wykaz robót budowlanych
6. Zał. Nr 6 Projekt umowy
7. Zał. Nr 7 Karta gwarancji
8. Zał. Nr 8 Przedmiar robót
9. Zał. Nr 9a Rys. techniczny
10. Zał. Nr 9b Rys. techniczny
11. Zał. Nr 9c Rys. techniczny
12. Zał. Nr 9d Rys. techniczny
13. Zał. Nr 10a Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
14. Zał. Nr 10b Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych



____________________________________
/ - - / Tadeusz Bulik Wójt Gminy Dąbrówka
Wytworzył:brak danych, data: brak danych r., godz. brak danych
Wprowadził:Tomasz Kostrzewa, data: 05.05.2014 r., godz. 15.28
Ostatnia aktualizacja:Tomasz Kostrzewa, data: 06.05.2014 r., godz. 10.06
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
06.05.2014 r., godz. 10.06Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
06.05.2014 r., godz. 10.06Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
05.05.2014 r., godz. 15.36Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
05.05.2014 r., godz. 15.30Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
05.05.2014 r., godz. 15.28Tomasz KostrzewaDodanie przetargu

Strona oglądana: 1762 razy.