Warning: include_once(analyticstracking.php) [function.include-once]: failed to open stream: No such file or directory in /inc2/szkielet.inc.php on line 27

Warning: include_once() [function.include]: Failed opening 'analyticstracking.php' for inclusion (include_path='.:/:/usr/local/php53/lib/pear') in /inc2/szkielet.inc.php on line 27

Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Menu
Główna treœść strony

Zamówienia publiczne

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU (O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA)
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na I etap budowy sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowościach Sokołówek i Teodorów na potrzeby Gminy Dąbrówka.

Ogłoszenie zamieszczono: 20.10.2006 r.
Data składania ofert: 26.10.2006 r., godz. 10.00
Data otwarcia ofert: 26.10.2006 r., godz. 10.00
Nr sprawy: Wod. III-2222/06/06.
Działając na podstawie art. 4a ust. 2 oraz art. 41 Pzp Gmina Dąbrówka zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

1) Nazwa i adres zamawiającego: Gmina Dąbrówka ul.Tadeusza Kościuszki 14 05-252 Dąbrówka www.dabrowka.net.pl przetargi@dabrowka.net.pl 8.00-15.00

2) Określenie trybu zamówienia: Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej 60 000 euro


3) Adres strony internetowej, na której zamieszczona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dabrowka.net.pl Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: w siedzibie zamawiającego, pok. nr 10 lub pocztą po uprzednim zamówieniu.
SIWZ przekazujemy nieodpłatnie .

4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych: Wybudowanie odcinka sieci wodociągowej z rur PVC Ø 160, długości 1 257 mb od istniejącego wodociągu w m. Kołaków i 4 szt. przyłączy z rur PE-HD Ø 40 – 62,1 mb.; Ø 63 – 108,5 mb. do budynków mieszkalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) dokumentacja projektowa, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, c) kosztorysy nakładcze. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych Wspólny Słownik Zamówień: kod CPV 45.23.21.50-8 Słownictwo główne Słownictwo uzupełniające (jeśli dotyczy) Główny przedmiot roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
Dodatkowe przedmioty --------------------

5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

6) Termin wykonania zamówienia: 27.06.2007r

7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą oświadczenie, że spełniają warunki określone w art. 22 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp oraz warunki określone w SIWZ.
2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu polegać będzie na sprawdzeniu przedłożonych dokumentów żądanych w SIWZ, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Dodatkowo wykonawcy:
a) udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej dwóch robót budowlanych o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem,
b) udzielą 36-cio miesięcznej gwarancji na wykonane roboty. Ocena tych warunków - spełnia/nie spełnia.
3. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej.
b) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS,
c) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,
d) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca,
e) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności,
f) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia,
g) informację o obrotach, zobowiązaniach i należnościach za ostatnie 3 lata obrotowe,
h) informację banku lub sko-k, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy,
i) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

8) Informacja na temat wadium:
Nie dotyczy

9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Nazwa kryterium
Waga cena 100%

10) miejsce i termin składania ofert: w siedzibie zamawiającego
Gmina Dąbrówka ul. Tadeusza Kościuszki 14 05-252 Dąbrówka Sekretariat .............................. do dnia 2006-10-26 do godz. 10.00

11) Adres strony internetowej, na której zamieszczona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dabrowka.net.pl

12) miejsce i termin otwarcia ofert: w siedzibie zamawiającego
Gmina Dąbrówka ul.Tadeusza Kościuszki 14 05-252 Dąbrówka Pokój nr 8 dnia 2006-10-26 o godz. 10.00.

13) termin związania ofertą Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 2006-11-24

14) informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej nie dotyczy

15) informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów nie dotyczy ..............................

16) informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna nie dotyczy ..............................

Wójt Gminy Dąbrówka

Tadeusz Bulik



____________________________
Dokumenty do pobrania w formacie .ZIP i .DOC:

- Specyfikacja istotych wrónków zamówienia
- Załączninik nr 1
- Załączninik nr 2
- Załączninik nr 3
- Załączninik nr 4
- Załączninik nr 5
- Załączninik nr 6
- Załączninik nr 7
- Załączninik nr 8
- Załączninik nr 9
- Załączninik nr 10
- Załączninik nr 10a
- Załączninik nr 11
- Załączninik nr 12
- Załączninik nr 13
Wytworzył:brak danych, data: brak danych r., godz. brak danych
Wprowadził:Marek Kaszuba, data: 20.10.2006 r., godz. 11.38
Ostatnia aktualizacja:Marek Kaszuba, data: 20.10.2006 r., godz. 11.38
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
20.10.2006 r., godz. 11.38Marek KaszubaDodanie przetargu do BIP.

Strona oglądana: 917 razy.