Warning: include_once(analyticstracking.php) [function.include-once]: failed to open stream: No such file or directory in /inc2/szkielet.inc.php on line 27

Warning: include_once() [function.include]: Failed opening 'analyticstracking.php' for inclusion (include_path='.:/:/usr/local/php53/lib/pear') in /inc2/szkielet.inc.php on line 27

Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Menu
Główna treœść strony

Zamówienia publiczne

Budowa świetlicy w miejscowości Trojany

Ogłoszenie zamieszczono: 27.01.2010 r.
Data składania ofert: 17.02.2010 r., godz. 12.00
Data otwarcia ofert: 17.02.2010 r., godz. 12.15
Dąbrówka, 27.01.2010r.


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Numer sprawy: GCK/ZP-341/01/10.
Nazwa zadania: Budowa świetlicy w miejscowości Trojany

Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z p. zm) Gminne Centrum Kultury zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Nazwa zamawiającego Gminne Centrum Kultury
Adres zamawiającego ul. T. Kościuszki 14A
Kod Miejscowość 05-252 Dąbrówka
Telefon: 29/757 88 88
Faks: 29/757 85 12
adres strony internetowej www.gckdabrowka.net.pl
adres poczty elektronicznej sekretariat@gckdabrowka.net.pl
Godziny urzędowania: Godziny urzędowania : 8.00 - 16.00

II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.bip.dabrowka.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio pod adresem: Urząd Gminy Dąbrówka, ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, pok. nr 2. Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację pocztą. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Budynek świetlicy wiejskiej w zabudowie wolnostojącej, parterowy z poddaszem użytkowym w technologii tradycyjnej, z dachem kopertowym, nie podpiwniczony. Pow. użytkowa - 405,48 m2; pow. zabudowy - 250,00 m2; pow. wejścia i podjazdu - 25,08 m2; kubatura - 2375,00 m2.
Szczegółowy zakres robót zgodnie z załączonymi do SIWZ przedmiarami robót.
Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia inwentaryzacji powykonawczej.
Dodatkowo Wykonawca wykona ujęcie wody (studnię) na przedmiotowej działce z podłączeniem do instalacji wewnętrznej budynku, które należy wycenić wg kalkulacji własnej.

Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
45210000-2
45255110-3
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

VI. Termin wykonania zamówienia:
30.09.2010r.

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
- wykonawcy udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej dwóch robót o podobnym zakresie i wartości,
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,

2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.


VIII. Informacja na temat wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium
Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 18 000,00 PLN, słownie: osiemnaście tysięcy złotych

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Nazwa kryterium - cena
Waga - 100%


X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 17.02.2010r. do godz. 12:00
w miejscu:
Urząd Gminy Dąbrówka
ul. T. Kościuszki 14
05-252 ,Dąbrówka
Pokój nr 8 - Sekretariat

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia: 17.02.2010r., o godz. 12:15
w miejscu
Urząd Gminy Dąbrówka
ul. T. Kościuszki 14
05-252 ,Dąbrówka
Pokój nr 9

XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem ostatecznego terminu składania ofert.

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
nie dotyczy

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

nie dotyczy

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

nie dotyczy


XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 17527 – 2010. Data zamieszczenia 27.01.2010r.



- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

1. Formularz ofertowy
2. Formularz cenowy
3. Oświadczenie o spełnieniu warunków
4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
5. Wykaz osób do kontaktów z zamawiającym
6. Wykaz robót budowlanych
7. Wykaz osób
8. Oświadczenie o uprawnieniach
9. Projekt umowy
10. Przedmiar robót (ZIP)
11. Dokumentacja projektowa (ZIP)
12. Specyfikacja wykonania i odbioru robót budowlanych (ZIP)







____________________________________
/../ Anna Maniecka Dyrektor Gminnego Centrum Kultury
Wytworzył:brak danych, data: brak danych r., godz. brak danych
Wprowadził:Tomasz Kostrzewa, data: 27.01.2010 r., godz. 14.44
Ostatnia aktualizacja:Tomasz Kostrzewa, data: 27.01.2010 r., godz. 14.44
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
27.01.2010 r., godz. 14.44Tomasz KostrzewaDodanie przetargu do BIP.

Strona oglądana: 1261 razy.