Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wójt Gminy Dąbrówka ,
ul. T. Kościuszki 14,
05-252 Dąbrówka,
woj. mazowieckie,
tel. 29 7578002, 7578077, faks 29 7578220.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabrowka.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej wokół obszaru Natura 2000 (etap I).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa wodociągu: w miejscowości Karpin: sieć wodociągowa: 1. rury PE 100 o śred. 160 - 442 mb: 2. hydranty p.poż. nadziemne o śred. 80 mm - kpl.; 3. przejścia przez przeszkody metodą przecisku - rury stalowe dn. 328 x 8,0 mm - 105 mb; w miejscowości Trojany z rur: sieć: 1. PE 100 o śred. 160 - 2402,8 mb, wykop otwarty; 2. PE 100 o śred. 110 - 103y,3 mb, wykop otwarty; 3. PE 100 o śred. 160 - 222,2 mb, wykop otwarty; 4. PE 100 o śred. 90 - 7370,5 mb, przewiert sterowany; przyłącza: 1. PE 100 o śred. 63 - 241,1 mb, wykop otwarty; 2. PE 100 o śred. 40 - 2365,6 mb, wykop otwarty; 3. PE 100 o śred. 63 - 146,3 mb, przewiert sterowany; 4. PE 100 o śred. 40 - 2106,4 mb, przewiert sterowany; Zakończenie przyłącza: 1. w budynku - 106 szt., 2. w studzience wodomierzowej 19 szt. Zasuwy odcinające średnicy 100 mm - 67 szt. Nawiertka wodociągowa z zaworem - 125 szt. Hydranty p.poż. średnicy 80 mm nadziemne z zasuwami - 67 kpl. w miejscowościach Józefów i Cisie z rur: sieć: 1. DN 160 - 4163 mb; 2. DN 90 - 663 mb; przyłącza: 1. DN 160 (PEHD) - 5 mb; 2. DN 63 (PEHD) - 54,5 mb; 3. DN 40 (PEHD) - 1838 mb; ilość przyłączy - 56 szt. ilość zestawów wodomierzowych w bud. - 33 szt. ilość studzienek wodomierzowych z zest. wodom. - 23 szt. ilość hydrantów - 35 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający planuje w 2010r. rozpoczęcie robót budowlanych (zadanie nr 1) w miejscowości Karpin, wykonanie przejścia (przecisku) pod drogą krajową S 8 i dalej (zadanie nr 2) kontynuację do lipca 2011r. budowy wodociągu w miejscowości Trojany. W miejscowościach Józefów i Cisie (zadanie nr 2) planowane jest rozpoczęcie robót na wiosnę i kontynuowanie do sierpnia 2011r..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.16.25.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium w zakresie poszczególnych zadań od 1 do 2 w wysokości: 1) dla zadania nr 1 w wysokości: 4 000,00 zł, słownie: cztery tysiące zł. 2) dla zadania nr 2 w wysokości: 200 000,00 zł, słownie: dwieście tysięcy zł.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
A. Zmiany mogą dotyczyć: 1. zmiany jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót budowlanych, 2. aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny, 3. zmiany wymiarów, położenia lub wysokości części robót budowlanych, 4. zmiany w kolejności i terminach wykonywania robót budowlanych, 5. zmiany ilości robót budowlanych w stosunku do przedmiaru, pod warunkiem, że wynikają one z dokumentacji projektowej i zasad wiedzy technicznej, 7. rezygnacji z wykonania części robót budowlanych, nieprzekraczających jednak 20% wynagrodzenia wykonawcy. B. Zmiany, o których powyżej mowa mogą zostać dokonane, jeżeli ich uzasadnieniem są niżej wymienione okoliczności: 1. obniżenie kosztu wykonania robót lub kosztu eksploatacji (użytkowania) obiektu, 2. poprawa wartości lub podniesienia sprawności ukończonych robót budowlanych, 3. zmiana obowiązujących przepisów, 4. podniesienie wydajności urządzeń, 5. podniesienie bezpieczeństwa wykonywania robót, 6. usprawnienia w trakcie użytkowania obiektu, 7. opóźnienia, utrudnienia, zawieszenia robót lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać zamawiającemu, 8. zaistnienie nieprzewidzianych w umowie warunków geologicznych, hydrogeologicznych, wykopalisk, wyjątkowo niekorzystnych warunków klimatycznych, a także innych przeszkód lub skażeń uniemożliwiających kontynuowanie umowy na przewidzianych w niej warunkach, 9. siła wyższa. C. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużania terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez wykonawcę; w takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi wykonawca. D. Dokonanie zmian o których mowa w pkt A. wymaga podpisania aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dabrowka.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Dąbrówka,
ul. T. Kościuszki 14,
05-252 Dąbrówka,
Pokój nr 10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
02.07.2010 godzina 12:00,
miejsce: Urząd Gminy Dąbrówka,
ul. T. Kościuszki 14,
05-252 Dąbrówka,
Pokój nr 8 - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany ze środków PROW 2007-2013, w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wytworzył: | Ireneusz Zieliński, data: 15.06.2010 r., godz. 12.00 |
---|---|
Wprowadził: | Tomasz Kostrzewa, data: 17.06.2010 r., godz. 13.04 |
Ostatnia aktualizacja: | Adam Podemski, data: 20.08.2010 r., godz. 13.32 |
Czas | Administrator | Opis zmiany |
---|---|---|
20.08.2010 r., godz. 13.32 | Adam Podemski | Aktualizacja przetargu |
06.07.2010 r., godz. 13.22 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
18.06.2010 r., godz. 07.59 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
17.06.2010 r., godz. 13.27 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
17.06.2010 r., godz. 13.17 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
17.06.2010 r., godz. 13.16 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
17.06.2010 r., godz. 13.13 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
17.06.2010 r., godz. 13.04 | Tomasz Kostrzewa | Dodanie przetargu |