Warning: include_once(analyticstracking.php) [function.include-once]: failed to open stream: No such file or directory in /inc2/szkielet.inc.php on line 27

Warning: include_once() [function.include]: Failed opening 'analyticstracking.php' for inclusion (include_path='.:/:/usr/local/php53/lib/pear') in /inc2/szkielet.inc.php on line 27

Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Menu
Główna treœść strony

Zamówienia publiczne

Roboty budowlane Rozbudowa infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej wokół obszaru Natura 2000 (etap I)

Ogłoszenie zamieszczono: 15.06.2010 r.
Data składania ofert: 02.07.2010 r., godz. 12.00
Data otwarcia ofert: 02.07.2010 r., godz. 12.15
Dąbrówka, 15.06.2010


Numer ogłoszenia: 169362 - 2010;

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Rozbudowa infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej wokół obszaru Natura 2000 (etap I)


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:


Wójt Gminy Dąbrówka ,
ul. T. Kościuszki 14,
05-252 Dąbrówka,
woj. mazowieckie,
tel. 29 7578002, 7578077, faks 29 7578220.


Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabrowka.net.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej wokół obszaru Natura 2000 (etap I).


II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa wodociągu: w miejscowości Karpin: sieć wodociągowa: 1. rury PE 100 o śred. 160 - 442 mb: 2. hydranty p.poż. nadziemne o śred. 80 mm - kpl.; 3. przejścia przez przeszkody metodą przecisku - rury stalowe dn. 328 x 8,0 mm - 105 mb; w miejscowości Trojany z rur: sieć: 1. PE 100 o śred. 160 - 2402,8 mb, wykop otwarty; 2. PE 100 o śred. 110 - 103y,3 mb, wykop otwarty; 3. PE 100 o śred. 160 - 222,2 mb, wykop otwarty; 4. PE 100 o śred. 90 - 7370,5 mb, przewiert sterowany; przyłącza: 1. PE 100 o śred. 63 - 241,1 mb, wykop otwarty; 2. PE 100 o śred. 40 - 2365,6 mb, wykop otwarty; 3. PE 100 o śred. 63 - 146,3 mb, przewiert sterowany; 4. PE 100 o śred. 40 - 2106,4 mb, przewiert sterowany; Zakończenie przyłącza: 1. w budynku - 106 szt., 2. w studzience wodomierzowej 19 szt. Zasuwy odcinające średnicy 100 mm - 67 szt. Nawiertka wodociągowa z zaworem - 125 szt. Hydranty p.poż. średnicy 80 mm nadziemne z zasuwami - 67 kpl. w miejscowościach Józefów i Cisie z rur: sieć: 1. DN 160 - 4163 mb; 2. DN 90 - 663 mb; przyłącza: 1. DN 160 (PEHD) - 5 mb; 2. DN 63 (PEHD) - 54,5 mb; 3. DN 40 (PEHD) - 1838 mb; ilość przyłączy - 56 szt. ilość zestawów wodomierzowych w bud. - 33 szt. ilość studzienek wodomierzowych z zest. wodom. - 23 szt. ilość hydrantów - 35 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający planuje w 2010r. rozpoczęcie robót budowlanych (zadanie nr 1) w miejscowości Karpin, wykonanie przejścia (przecisku) pod drogą krajową S 8 i dalej (zadanie nr 2) kontynuację do lipca 2011r. budowy wodociągu w miejscowości Trojany. W miejscowościach Józefów i Cisie (zadanie nr 2) planowane jest rozpoczęcie robót na wiosnę i kontynuowanie do sierpnia 2011r..


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.



  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające będą dotyczyć zwiększenia zakresu budowanej sieci wodociągowej i przyłączy.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.16.25.00-8.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2011.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium w zakresie poszczególnych zadań od 1 do 2 w wysokości: 1) dla zadania nr 1 w wysokości: 4 000,00 zł, słownie: cztery tysiące zł. 2) dla zadania nr 2 w wysokości: 200 000,00 zł, słownie: dwieście tysięcy zł.


III.2) ZALICZKI



  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku



  • działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.


III.3.2) Wiedza i doświadczenie


Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku



  • wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę wykonania co najmniej 2 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Ocena spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia


III.3.3) Potencjał techniczny


Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku



  • wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełnienia warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia


III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku



  • wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia



III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku



  • wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ocena spełnienia warunku dysponowania odpowiednią sytuacją ekonomiczną i finansową dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:



  • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:



  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

  • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.


III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych


Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:


III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:



  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert


III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie


SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian


A. Zmiany mogą dotyczyć: 1. zmiany jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót budowlanych, 2. aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny, 3. zmiany wymiarów, położenia lub wysokości części robót budowlanych, 4. zmiany w kolejności i terminach wykonywania robót budowlanych, 5. zmiany ilości robót budowlanych w stosunku do przedmiaru, pod warunkiem, że wynikają one z dokumentacji projektowej i zasad wiedzy technicznej, 7. rezygnacji z wykonania części robót budowlanych, nieprzekraczających jednak 20% wynagrodzenia wykonawcy. B. Zmiany, o których powyżej mowa mogą zostać dokonane, jeżeli ich uzasadnieniem są niżej wymienione okoliczności: 1. obniżenie kosztu wykonania robót lub kosztu eksploatacji (użytkowania) obiektu, 2. poprawa wartości lub podniesienia sprawności ukończonych robót budowlanych, 3. zmiana obowiązujących przepisów, 4. podniesienie wydajności urządzeń, 5. podniesienie bezpieczeństwa wykonywania robót, 6. usprawnienia w trakcie użytkowania obiektu, 7. opóźnienia, utrudnienia, zawieszenia robót lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać zamawiającemu, 8. zaistnienie nieprzewidzianych w umowie warunków geologicznych, hydrogeologicznych, wykopalisk, wyjątkowo niekorzystnych warunków klimatycznych, a także innych przeszkód lub skażeń uniemożliwiających kontynuowanie umowy na przewidzianych w niej warunkach, 9. siła wyższa. C. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużania terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez wykonawcę; w takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi wykonawca. D. Dokonanie zmian o których mowa w pkt A. wymaga podpisania aneksu do umowy.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dabrowka.net.pl


Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:


Urząd Gminy Dąbrówka,
ul. T. Kościuszki 14,
05-252 Dąbrówka,
Pokój nr 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

02.07.2010 godzina 12:00,
miejsce: Urząd Gminy Dąbrówka,
ul. T. Kościuszki 14,
05-252 Dąbrówka,
Pokój nr 8 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany ze środków PROW 2007-2013, w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie



***


Dąbrówka, 23.07.2010r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Dąbrówka: Rozbudowa infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej wokół obszaru Natura 2000 (etap I)


Numer ogłoszenia BZP: 226155 - 2010; data zamieszczenia: 20.08.2010
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 169362 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Dąbrówka, ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, woj. mazowieckie, tel. 029 7578002, 7578077, faks 029 7578220.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej wokół obszaru Natura 2000 (etap I).
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa wodociągu: w miejscowości Karpin: sieć wodociągowa: 1. rury PE 100 o śred. 160 - 442 mb: 2. hydranty p.poż. nadziemne o śred. 80 mm - kpl.; 3. przejścia przez przeszkody metodą przecisku - rury stalowe dn. 328 x 8,0 mm - 105 mb; w miejscowości Trojany z rur: sieć: 1. PE 100 o śred. 160 - 2402,8 mb, wykop otwarty; 2. PE 100 o śred. 110 - 103y,3 mb, wykop otwarty; 3. PE 100 o śred. 160 - 222,2 mb, wykop otwarty; 4. PE 100 o śred. 90 - 7370,5 mb, przewiert sterowany; przyłącza: 1. PE 100 o śred. 63 - 241,1 mb, wykop otwarty; 2. PE 100 o śred. 40 - 2365,6 mb, wykop otwarty; 3. PE 100 o śred. 63 - 146,3 mb, przewiert sterowany; 4. PE 100 o śred. 40 - 2106,4 mb, przewiert sterowany; Zakończenie przyłącza: 1. w budynku - 106 szt., 2. w studzience wodomierzowej 19 szt. Zasuwy odcinające średnicy 100 mm - 67 szt. Nawiertka wodociągowa z zaworem - 125 szt. Hydranty p.poż. średnicy 80 mm nadziemne z zasuwami - 67 kpl. w miejscowościach Józefów i Cisie z rur: sieć: 1. DN 160 - 4163 mb; 2. DN 90 - 663 mb; przyłącza: 1. DN 160 (PEHD) - 5 mb; 2. DN 63 (PEHD) - 54,5 mb; 3. DN 40 (PEHD) - 1838 mb; ilość przyłączy - 56 szt. ilość zestawów wodomierzowych w bud. - 33 szt. ilość studzienek wodomierzowych z zest. wodom. - 23 szt. ilość hydrantów - 35 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający planuje w 2010r. rozpoczęcie robót budowlanych (zadanie nr 1) w miejscowości Karpin, wykonanie przejścia (przecisku) pod drogą krajową S 8 i dalej (zadanie nr 2) kontynuację do lipca 2011r. budowy wodociągu w miejscowości Trojany. W miejscowościach Józefów i Cisie (zadanie nr 2) planowane jest rozpoczęcie robót na wiosnę i kontynuowanie do sierpnia 2011r..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.16.25.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt finansowany ze środków PROW 2007-2013, w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1
Nazwa: Budowa sieci wodociągowej wraz z przejściem pod drogą krajową S 8 w miejscowości Karpin
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
DKM-Laskowscy Sp.J, ul. Dworkowa 2c, 05-230 Kobyłka, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 425471,77 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 226017,05
Oferta z najniższą ceną: 226017,05 / Oferta z najwyższą ceną: 402526,80
Waluta: PLN.

- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

1. Formularz ofertowy
2a. Formularz cenowy
2b. Formularz cenowy
3. Wykaz osób do kontaktów z zamawiającym
4. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
5. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
6. Wykaz wykonanych robót budowlanych
7. Wykaz narzędzi
8. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia
10. Projekt umowy
11. przedmiary robót
12. Dokumentacja projektowa
13. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót


INFORMACJA Z SESJI OTWARCIA OFERT

/../ Tadeusz Bulik Wójt Gminy Dąbrówka
Wytworzył:Ireneusz Zieliński, data: 15.06.2010 r., godz. 12.00
Wprowadził:Tomasz Kostrzewa, data: 17.06.2010 r., godz. 13.04
Ostatnia aktualizacja:Adam Podemski, data: 20.08.2010 r., godz. 13.32
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
20.08.2010 r., godz. 13.32Adam PodemskiAktualizacja przetargu
06.07.2010 r., godz. 13.22Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
18.06.2010 r., godz. 07.59Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
17.06.2010 r., godz. 13.27Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
17.06.2010 r., godz. 13.17Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
17.06.2010 r., godz. 13.16Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
17.06.2010 r., godz. 13.13Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
17.06.2010 r., godz. 13.04Tomasz KostrzewaDodanie przetargu

Strona oglądana: 918 razy.