Warning: include_once(analyticstracking.php) [function.include-once]: failed to open stream: No such file or directory in /inc2/szkielet.inc.php on line 27

Warning: include_once() [function.include]: Failed opening 'analyticstracking.php' for inclusion (include_path='.:/:/usr/local/php53/lib/pear') in /inc2/szkielet.inc.php on line 27

Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Menu
Główna treœść strony

Zamówienia publiczne

Nadzór inwestorski nad zadaniem inwestycyjnym pn. Rozbudowa infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej wokół obszaru Natura 2000 (etap I)

Ogłoszenie zamieszczono: 14.07.2010 r.
Data składania ofert: 22.07.2010 r., godz. 12.00
Data otwarcia ofert: 22.07.2010 r., godz. 12.15
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Nazwa zadania: Nadzór inwestorski nad zadaniem inwestycyjnym pn. Rozbudowa infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej wokół obszaru Natura 2000 (etap I)
Numer sprawy: Z/0341/07/10
Numer ogłoszenia w BZP: 223695 - 2010; data zamieszczenia: 18.08.2010

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 187231 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Dąbrówka, ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, woj. mazowieckie, tel. 029 7578002, 7578077, faks 029 7578220.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski nad zadaniem inwestycyjnym pn. Rozbudowa infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej wokół obszaru Natura 2000 (etap I).
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1 Przedmiot zamówienia w zakresie Części nr 1 dotyczy pełnienia nadzoru inwestorskiego na budowie sieci wodociągowej wraz z przejściem pod drogą krajową S 8 w miejscowości Karpin: sieć wodociągowa: 1. rury PE 100 o śred. 160 - 442 mb: 2. hydranty p.poż. nadziemne o śred. 80 mm - kpl.; 3. przejścia przez przeszkody metodą przecisku - rury stalowe dn. 328 x 8,0 mm - 105 mb; Wartość robót budowlanych wynosi dla Części nr 1 - 185259,88 zl netto; 226 017,05 zł brutto. 2 Przedmiot zamówienia w zakresie Części nr 2 dotyczy pełnienia nadzoru inwestorskiego na budowie sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowości Trojany z rur: sieć: 1. PE 100 o śred. 160 - 2402,8 mb, wykop otwarty; 2. PE 100 o śred. 110 - 103y,3 mb, wykop otwarty; 3. PE 100 o śred. 160 - 222,2 mb, wykop otwarty; 4. PE 100 o śred. 90 - 7370,5 mb, przewiert sterowany; przyłącza: 1. PE 100 o śred. 63 - 241,1 mb, wykop otwarty; 2. PE 100 o śred. 40 - 2365,6 mb, wykop otwarty; 3. PE 100 o śred. 63 - 146,3 mb, przewiert sterowany; 4. PE 100 o śred. 40 - 2106,4 mb, przewiert sterowany; Zakończenie przyłącza: 1. w budynku - 106 szt., 2. w studzience wodomierzowej 19 szt. Zasuwy odcinające średnicy 100 mm - 67 szt. Nawiertka wodociągowa z zaworem - 125 szt. Hydranty p.poż. średnicy 80 mm nadziemne z zasuwami - 67 kpl. i budowie sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowościach Józefów i Cisie z rur: sieć: 1. DN 160 - 4163 mb; 2. DN 90 - 663 mb; przyłącza: 1. DN 160 (PEHD) - 5 mb; 2. DN 63 (PEHD) - 54,5 mb; 3. DN 40 (PEHD) - 1838 mb; ilość przyłączy - 56 szt. ilość zestawów wodomierzowych w bud. - 33 szt. ilość studzienek wodomierzowych z zest. wodom. - 23 szt. ilość hydrantów - 35 szt. Wartość robót budowlanych wynosi dla Części nr 2 - 3 304 558,23zł netto; 4 031 561,04 zł, brutto...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1
Nazwa: Nadzór inwestorski na budowie sieci wodociągowej wraz z przejściem pod drogą krajową S 8 w miejscowości Karpin
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
Zbigniew Miś, ul. Grodeckiego 4/32, 01-843 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3 705,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3 500,00
Oferta z najniższą ceną: 3 500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15 000,00
Waluta: PLN.

Część NR: 2
Nazwa: Nadzór inwestorski na budowie sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowościach Trojany, Józefów i Cisie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
Biuro Obsługi Budownictwa OR-BUD Irena Dąbrowska-Scheibelreiter, ul. gen. Aleksandra Gorbatowa 24/34, 07-410 Ostrołęka, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 66 091,17 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 47 580,00
Oferta z najniższą ceną: 47 580,00 / Oferta z najwyższą ceną: 58 011,00
Waluta: PLN.

____________________________________
/../ Tadeusz Bulik Wójt Gminy Dąbrówka

***


Dąbrówka, 14.07.2010r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
Numer sprawy: Z/0341/07/10.
Nazwa zadania: Nadzór inwestorski nad zadaniem inwestycyjnym pn. Rozbudowa infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej wokół obszaru Natura 2000 (etap I)

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Dąbrówka , ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, woj. mazowieckie, tel. 029 7578002, 7578077, faks 029 7578220.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabrowka.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski nad zadaniem inwestycyjnym pn. Rozbudowa infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej wokół obszaru Natura 2000 (etap I).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przedmiot zamówienia w zakresie Części nr 1 dotyczy pełnienia nadzoru inwestorskiego na budowie sieci wodociągowej wraz z przejściem pod drogą krajową S 8 w miejscowości Karpin: sieć wodociągowa: 1. rury PE 100 o śred. 160 - 442 mb: 2. hydranty p.poż. nadziemne o śred. 80 mm - kpl.; 3. przejścia przez przeszkody metodą przecisku - rury stalowe dn. 328 x 8,0 mm - 105 mb; Wartość robót budowlanych wynosi dla Części nr 1 - 185259,88 zl netto; 226 017,05 zł brutto. 2 Przedmiot zamówienia w zakresie Części nr 2 dotyczy pełnienia nadzoru inwestorskiego na budowie sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowości Trojany z rur: sieć: 1. PE 100 o śred. 160 - 2402,8 mb, wykop otwarty; 2. PE 100 o śred. 110 - 103y,3 mb, wykop otwarty; 3. PE 100 o śred. 160 - 222,2 mb, wykop otwarty; 4. PE 100 o śred. 90 - 7370,5 mb, przewiert sterowany; przyłącza: 1. PE 100 o śred. 63 - 241,1 mb, wykop otwarty; 2. PE 100 o śred. 40 - 2365,6 mb, wykop otwarty; 3. PE 100 o śred. 63 - 146,3 mb, przewiert sterowany; 4. PE 100 o śred. 40 - 2106,4 mb, przewiert sterowany; Zakończenie przyłącza: 1. w budynku - 106 szt., 2. w studzience wodomierzowej 19 szt. Zasuwy odcinające średnicy 100 mm - 67 szt. Nawiertka wodociągowa z zaworem - 125 szt. Hydranty p.poż. średnicy 80 mm nadziemne z zasuwami - 67 kpl. i budowie sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowościach Józefów i Cisie z rur: sieć: 1. DN 160 - 4163 mb; 2. DN 90 - 663 mb; przyłącza: 1. DN 160 (PEHD) - 5 mb; 2. DN 63 (PEHD) - 54,5 mb; 3. DN 40 (PEHD) - 1838 mb; ilość przyłączy - 56 szt. ilość zestawów wodomierzowych w bud. - 33 szt. ilość studzienek wodomierzowych z zest. wodom. - 23 szt. ilość hydrantów - 35 szt. Wartość robót budowlanych wynosi dla Części nr 2 - 3 304 558,23zł netto; 4 031 561,04 zł, brutto..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający udzieli zamówień uzupełniających na pełnienie nadzoru inwestorskiego w przypadku udzielenia zamówień uzupełniających wykonawcom nadzorowanych robót budowlanych.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI
  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Uprawnienia wymagane przepisami Prawa budowlanego do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do izby samorządu zawodowego. Ocena spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę pełnienia co najmniej 2 nadzorów inwestorskich na robotach budowlanych w zakresie budowy wodociągów lub kanalizacji w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Ocena spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że dysponuje odpowiednimi osobami, posiadającymi uprawnienia wymagane przepisami Prawa budowlanego do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do izby samorządu zawodowego. Ocena spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmianę terminu wykonania zamówienia w przypadku zmiany terminu wykonania zamówienia wykonawcy robót budowlanych lub udzielenia mu zamówień uzupełniających.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dabrowka.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dąbrówka, ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, pok. nr 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Dąbrówka, ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, pok. nr 8 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany ze środków PROW 2007-2013, w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Nadzór inwestorski na budowie sieci wodociągowej wraz z przejściem pod drogą krajową S 8 w miejscowości Karpin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie Części nr 1 dotyczy sieć wodociągowa: 1. rury PE 100 o śred. 160 - 442 mb: 2. hydranty p.poż. nadziemne o śred. 80 mm - kpl.; 3. przejścia przez przeszkody metodą przecisku - rury stalowe dn. 328 x 8,0 mm - 105 mb; Wartość robót budowlanych wynosi dla Części nr 1 - 185259,88 zl netto; 226 017,05 zł brutto..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nadzór inwestorski na budowie sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowościach Trojany, Józefów i Cisie.
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie Części nr 2 dotyczy pełnienia nadzoru inwestorskiego na budowie sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowości Trojany z rur: sieć: 1. PE 100 o śred. 160 - 2402,8 mb, wykop otwarty; 2. PE 100 o śred. 110 - 103y,3 mb, wykop otwarty; 3. PE 100 o śred. 160 - 222,2 mb, wykop otwarty; 4. PE 100 o śred. 90 - 7370,5 mb, przewiert sterowany; przyłącza: 1. PE 100 o śred. 63 - 241,1 mb, wykop otwarty; 2. PE 100 o śred. 40 - 2365,6 mb, wykop otwarty; 3. PE 100 o śred. 63 - 146,3 mb, przewiert sterowany; 4. PE 100 o śred. 40 - 2106,4 mb, przewiert sterowany; Zakończenie przyłącza: 1. w budynku - 106 szt., 2. w studzience wodomierzowej 19 szt. Zasuwy odcinające średnicy 100 mm - 67 szt. Nawiertka wodociągowa z zaworem - 125 szt. Hydranty p.poż. średnicy 80 mm nadziemne z zasuwami - 67 kpl. i budowie sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowościach Józefów i Cisie z rur: sieć: 1. DN 160 - 4163 mb; 2. DN 90 - 663 mb; przyłącza: 1. DN 160 (PEHD) - 5 mb; 2. DN 63 (PEHD) - 54,5 mb; 3. DN 40 (PEHD) - 1838 mb; ilość przyłączy - 56 szt. ilość zestawów wodomierzowych w bud. - 33 szt. ilość studzienek wodomierzowych z zest. wodom. - 23 szt. ilość hydrantów - 35 szt. Wartość robót budowlanych wynosi dla Części nr 2 - 3 304 558,23zł netto; 4 031 561,04 zł, brutto..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP -
Numer ogłoszenia: 187231 - 2010; data zamieszczenia: 14.07.2010


- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Załączniki składające się na integralną cześć specyfikacji:

1. Formularz ofertowy
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
4. Wykaz wykonanych usług
5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia
6. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają odpowiednie uprawnienia
7. Projekt umowy


/../ Tadeusz Bulik Wójt Gminy Dąbrówka

Wytworzył:Ireneusz Zieliński, data: 14.07.2010 r., godz. 12.00
Wprowadził:Tomasz Kostrzewa, data: 14.07.2010 r., godz. 15.15
Ostatnia aktualizacja:Adam Podemski, data: 19.08.2010 r., godz. 13.45
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
19.08.2010 r., godz. 13.45Adam PodemskiAktualizacja przetargu
19.08.2010 r., godz. 13.44Adam PodemskiAktualizacja przetargu
19.08.2010 r., godz. 13.43Adam PodemskiAktualizacja przetargu
14.07.2010 r., godz. 15.26Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
14.07.2010 r., godz. 15.26Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
14.07.2010 r., godz. 15.20Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
14.07.2010 r., godz. 15.19Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
14.07.2010 r., godz. 15.15Tomasz KostrzewaDodanie przetargu

Strona oglądana: 747 razy.